וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא בוחרת בחיים

25.3.2006 / 18:49

הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 בקרב התחתית את נצרת עילית, וצמצמה את הפער בין הקבוצות ל-5 נקודות. אוחנה בתנופה, איוניר בצרות

הפועל כפר סבא הכריזה כי היא אינה מוותרת בקלות על מקום בליגת העל, ופתחה מחדש את הקרב בתחתית. קבוצתו של אלי אוחנה ניצחה 1:3 את הפועל נצרת עילית במשחק התחתית החשוב, ומצמצמת את הפער מהמקום הבטוח לחמש נקודות. היה זה ניצחונה השני ברציפות של הכפר סבאים, ובכושר הנוכחי של הקבוצה היא נמצאת בכיוון הנכון. נצרת עילית, לעומת זאת, ממשיכה בהידרדרות שלה, ומוטי איוניר ייאלץ לעשות שינוי קיצוני כדי להחזיר את האמונה לשחקניו.

המשחק נפתח בסערה, וכבר אחרי 15 דקות התוצאה הייתה 1:1. יבואה כבש ראשון למארחת בדקה ה-9, אלקיים השווה אחרי שש דקות. על הדשא התפתח משחק מהיר כיאה למאבק החשוב בין הקבוצות, אבל רק במחצית השנייה הצליחה כפר סבא לכבוש שוב. פאפו בדקה ה-55 ויבואה בדקה ה-74 העניקו סופית את שלוש הנקודות לאלי אוחנה, וסיבכו את נצרת עילית.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! סמואל יבואה קיבל כדור יפה מבן לוז, והעלה את המארחת ליתרון חשוב. 0:1 לכפר סבא.

דקה 15 - גול! קרוגלאן הרים כדור חופשי לרחבה, ואלירן אלקיים השווה בנגיחה. 1:1.

דקה 55 - גול! דהאן שמט את הכדור, פאפו היה במקום. 1:2 לכפר סבא.

דקה 60 - כרטיס אדום לעמי אזולאי, שקיבל את הכרטיס הצהוב השני שלו אחרי עבירה על משומר.

דקה 74 - גול! מבצע מצוין של אבי תקוה, שמסר ליבואה שכבש את השני שלו. 1:3 לכפר סבא.

הפועל כפ"ס: אבי אבגי, אייל משומר, דאגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו, סמואל יבואה.

נצרת עילית: רונן דהן, אשרף סולימן, עמי אזולאי, ולדימיר קוקול, שחר סימן-טוב, אלירן אלקיים, חיים בנון, ג'יז'רמו ישראלביץ', אורן זיתוני, מיסלאב קרוגלן, איתי שכטר.

איוניר: "לא נרים ידיים"

מוטי איוניר אמר לספורט 5 בסיום המשחק: "קודם כל אנחנו לא מסתבכים, אנחנו שם כבר שלושה-ארבעה שבועות ולקחנו בחשבון שגם המשחק הזה יהיה קשה. חצי ראשון היה טוב שלנו, אבל לצערי הרב השופט עשה חסד עם אבובקרי ומצד שני ידע להוציא מהר מאוד צהוב שני לעמי אזולאי. יהיה פייט, נצרת עילית לא תרים ידיים ועם כל הכבוד, יש לנו עדיין יתרון חמש נקודות וכל עוד זה תלוי בנו, אנחנו בסדר".

אבשלום נוריאל, בעליה של הקבוצה, סירב לדון בפיטורים אפשריים של המאמן: "מעמדו של איוניר לא מעורער ולא יתערער מה יש לי לפטר את ואיוניר? מה זה יעזור לקבוצה אם אפטר אותו זה לא פינג פונג פה איוניר בחר את השחקנים, הביא אותם והוא צריך להתמודד איתם אבל. לפטר את איוניר זאת לא אופציה מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully