וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באדיר הוא הגדול מכולם"

11.3.2006 / 20:45

שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך, פירגן לחברו לקבוצה, שכבש בתוספת הזמן, העניק להפועל ת"א ניצחון 0:1 על מכבי חיפה, והציל את המשחק בין שתי הגדולות מאכזבה גדולה

במשך 90 דקות נראה היה כאילו שחקני הפועל ת"א היו עסוקים בדיכאון כתוצאה מהשבוע הסוער שעבר עליהם. פנטזיית לב לבייב שלא תמומש, החוזים הגדולים שאולי לא ייחתמו ואי הודאות לגבי העונה הבאה. מהצד השני עמדה האלופה מכבי חיפה, שכבר לגמרי איבדה עניין בליגה. הירוקים חושבים גם הם, איך תיראה העונה הבאה ללא עידן טל. אולי בעצם הם חושבים על החופש שלהם, אחרי הכל, ככה הם משחקים.

במשך 90 דקות זה היה המשחק המאכזב ביותר שנראה בשנים האחרונות בין הראשונה לשניה בליגה, עד שהגיע השער הדרמתי של וואליד באדיר בתוספת הזמן. עם שער כזה, מבישול של יוסי אבוקסיס, אי אפשר להתאכזב יותר מדי ממשחק כזה אם מסתכלים עליו בעין אובייקטיבית. הלב של באדיר הציל את המקום השני של הפועל ת"א, הלב של באדיר הציל את משחק העונה.

מהלך המשחק

דקה 14 - עומר פרץ נוגח מקרוב, ניר דוידוביץ' עוצר.

דקה 30 - הזדמנות למכבי חיפה שיוצאת למתפרצת. חיים מגרלשווילי מקבל את הכדור בצד שמאל ברחבה ומוסר רוחב לבוקולי, שבועט החוצה.

דקה 35 - מגרלשווילי מקפיץ כדור מעל אבוקסיס וחליס ופורץ קדימה לכיוון השער, אבל לא מצליח למצוא את זנדברג.

דקה 67 - קייסי פורץ משמאל, ספק מגביה ספק מוסר ושביט אלימלך מציל ברגע האחרון בעיטה מזווית קשה.

דקה 75 - מכבי חיפה נשארת בעשרה שחקנים. גוסטבו בוקולי גולש לכיוונו של באדיר, סופג כרטיס צהוב שני ומורחק.

דקה 78 - מצב מסוכן ברחבה של מכבי חיפה. יבוריאן מרים כדור מצד ימין, ההגנה הירוקה לא משתלטת אליו ואליניב ברדה לא מספיק לשלוח רגל לכדור על קו השער.

דקה 91 - גול! כדור חופשי להפועל ת"א. יוסי אבוקסיס מרים משמאל וואליד באדיר נוגח חזק פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג (שלומי ארבייטמן, 64), גוסטבו בוקולי, חיים מגרלשווילי, רוברטו קולאוטי.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, יגאל אנטבי, שמעון גרשון, טל חן, רמי חליס, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט (פליקס אובוקה, 68), עומר פרץ (איליה יבוריאן, 54), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

רוני לוי: "היינו צריכים לנצח שלוש או ארבע אפס"

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "כשלא כובשים מכל כך הרבה מצבים, חוטפים. היינו צריכים לנצח שלוש או ארבע אפס. אני לא זוכר בעיטה שלהם לשער, חבל. לא נעים לקבל גול בדקה ה-90, כנראה שאנחנו לא בתקופה הכי טובה. נצטרך להרים את עצמנו מההפסד הזה לקראת גמר גביע הטוטו, ולקראת המשחק בטדי".

שוער הפועל ת"א שביט אלימלך: "וואליד הוא הגדול מכולם, הגיע לו יותר מכולם לכבוש את השער הזה. מכבי חיפה השנה קבוצה יותר טובה, אנחנו נלחמים על המקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully