וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת של קשטן

4.2.2006 / 22:48

16 דקות מצויינות הספיקו להפועל ת"א כדי להביס את נצרת עילית 0:4. רומן אברמוביץ' נוחת ביום ראשון עם הקבוצות הרוסיות

במשך 54 דקות כל מה שניתן היה לחשוב מצפייה במשחק בין הפועל ת"א להפועל נצרת עילית הוא שרק זה חסר לנו בנבחרת ישראל. מוטי איוניר בנה בונקר לתפארת, שחקניו שיחקו במשנה זהירות, והקבוצה של קשטן נראתה אנמית וחסרת כל יצירתיות. אבל אז הגיעה השמטה של אושרי לוי בדקה ה-54 ודחיקה לרשת של אליניב ברדה, ומיד אחר-כך הגיע המבול שהמטיר על נצרת עילית צמד של המחליף איליה יבוריאן (58 ו-60) ועוד אחד של ברדה (70). בליץ' מוחץ ברבע שעה.

זהו המשחק השלישי העונה שנצרת עילית נשברת בו בצורה כזו. היא ספגה רביעייה במחצית השנייה בטדי ושישייה בבית מול מכבי חיפה, והפעם קרה לה דבר דומה בבלומפילד.

רומן אברמוביץ', האיש שעומד מאחורי המכירה של הפועל ת"א ללב לבייב, יגיע מחר (ראשון) לארץ כדי לצפות בגביע העיתונות הרוסית שייערך בין ארבע קבוצות בכירות מרוסיה ואוקראינה (דינמו קייב, שחטיור דונייצק, צסק"א מוסקבה ודינמו מוסקבה). אברמוביץ' יעניק את הגביע, ואולי גם יגיע למשחק בטדי בין דינמו מוסקבה לבית"ר ירושלים, כדי לפגוש את יריבו ארקדי גאידמק.





מהלך המשחק:

דקה 13: הפועל ת"א לוחצת על נצרת עילית, שמתגוננת עם כל השחקנים. הגבהה מצד ימין מגיעה אל ברוך דגו, שמוריד כדור בנגיעה לברדה, אבל בעוד החלוץ מנסה לדחוק מקרוב הוא נדחף על ידי ההגנה והכדור שלו חולף על פני השער. עומר פרץ מגיח מהצד השני אבל מחטיא את המסגרת.

דקה 45: הפועל ת"א מנסה ומנסה לפרוץ את הבונקר של האורחת, אבל ההגנה ואושרי לוי עושים את העבודה.


דקה 54: גול! יוסי אבוקסיס משתחרר ובועט שטוח למרכז השער, אבל אושרי לוי לא התמקם היטב והודף הישר לרגליו של אליניב ברדה, שנועץ את הריבאונד פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 58: גול! מתפרצת יפהפיה מסתיימת בשער נוסף לאדומים. ברדה מקבל כדור באגף, ומגביה כדור מדוד לראשו של יבוריאן, והארמני נוגח מצוין לפינה ומכפיל את היתרון ל-0:2.

דקה 60: גול! נצרת עילית מתמוטטת. הגבהה של פנטסיל אל תוך הרחבה מוצאת את ראשו המדויק של יבוריאן, שנוגח אחורה מעל לידיו המושטות של אושרי לוי, למקוף ופנימה. 0:3 מסחרר.

דקה 70: גול! גילי ורמוט מחליף מסירה כפולה עם פנטסיל, פורץ לרחבה מהאגף ושולח כדור רוחב מצוין לברדה. החלוץ שולח את השני שלו וקובע 0:4 להפועל ת"א.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; יגאל אנטבי, שמעון גרשון, אסי דומב, ג'ון פנטסיל; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו (פליקס אובוקה 46), גיל ורמוט; עומר פרץ (איליה יבוריאן 46), אליניב ברדה (זיטו אוגבונה 83).

נצרת עילית: אושרי לוי; עמי אזולאי (עוז ברנדווי 57), אלירן אלקיים, דודי פדלון; אשרף סולימאן, חיים בנון, אורן זיתוני, איגור ינשבסקי, שחר סימנטוב (גיורגי חריסטוב 57), גיז'רמו ישראלביץ'; זולטן פולופ (אייל בן עמי 63).

"זו הייתה שאלה של זמן עד שנבקיע"

דרור קשטן טען כי לא התרגש יותר מדי מהאימפוטנטיות של שחקניו ב-54 הדקות הראשונות של המשחק. "זו הייתה שאלה של זמן עד שנבקיע את השער", אמר. "אני חושב שנצרת עילית באו להתגונן עם 9 שחקנים, ואנחנו לא הנענו מספיק את הכדור במחצית הראשונה ובגלל זה לא יצרנו מצבי הבקעה. במחצית השנייה הכל נראה יותר טוב, הנעת הכדור, המצבים והשערים".

מוטי איוניר נדרש לסוגיית ההתפרקויות של קבוצתו. "יש לנו סף שבירה נמוך. יש דברים שאי אפשר להסביר ואין שליטה עליהם", טען. "מה שקרה לנו בטדי ומול מכבי חיפה, חזר על עצמו היום. הכל קרס אחרי שער אחד וזה מאכזב מאוד, למרות שאף אחד לא ציפה מאיתנו לזכות באליפות, ואנחנו יודעים שהתחתית בוערת מתחתנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully