וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיפה מפרקת את הליגה"

23.1.2006 / 7:31

יוסי מזרחי ומ.ס אשדוד הצטרפו לרשימת הקבוצות שהובסו על ידי מכבי חיפה. הפעם האלופה חגגה עם 0:4. צמד לרוברטו קולאוטי

טוב, זה מתחיל להיות קצת מוגזם. כולם יודעים שמכבי חיפה גדולה על הליגה בשלוש רמות, אבל הניצחון 0:4 בקריית אליעזר על מ.ס. אשדוד היה כבר משהו אחר לחלוטין. במשך שעה שחקניו של רוני לוי שיחקו בהילוך ראשון, מיעטו להגיע להזדמנויות, נראו רדומים והשאירו את יניב בן ישי חסר תעסוקה. ואז הגיע גוסטבו בוקולי משום מקום והבקיע את הראשון בדקה ה-60. מאותו רגע הירוקים נכנסו לרבע שעה של אטרף, וארבייטמן (71), וקולאוטי (73 ו-75) הפכו משחק שווה כוחות לתבוסה מוחצת.

חניכיו של יוסי מזרחי נראו לא רע, ולמרות הכדורגל הנפלא שהציגה חיפה בדקותיה הטובות, קשה לקבל את ההתמוטטות המוחלטת של ההגנה, שהפקירה את החלוצים הירוקים לבד מול בן ישי. את הדרך חזרה לדרום עשו עם טעם רע. רע מאוד.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (קלמי סבן, 76), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי (מגרשווילי, 79); חאבייר דירסאו, עידן טל, מיכאל זנדברג (רפאלוב, 72), גוסטבו בוקולי; רוברטו קולואטי, שלומי ארבייטמן.

מ.ס. אשדוד: יניב בן ישי; אמיר אלקריף (רומן חאוסטוב, 77), אייל אלמושנינו, מאור זוהר, אדיר טובול; יוסי אופיר, משה אוחיון (עמנואל אביידה, 67), מאור פרץ (קובי מוסא, 70), דוד רביבו, חאבי גונזאלס; שי הולצמן.

מהלך המשחק:

דקה 17: הגבהה נמוכה ומדויקת של קייסי מצד שמאל מוצאת את קולאוטי מול בן ישי, אבל הארגנטינאי לא מצליח להשתלט על הכדור ושולח אותו החוצה.

דקה 36: המשחק לא מתעלה לרמה גבוהה, והמצב המסוכן ביותר בדקות ארוכות היה הגבהה של קייסי שאליה יצא בן ישי מצוין והרחיק, וההגנה האשדודית דאגה שאף שחקן בירוק לא יבקיע את הריבאונד.

דקה 62: גול! קולאוטי מתנהל כ-25 מטר מהשער, והכדור מגיע לבסוף לבוקולי, שבועט כדור חד לפינה של בן ישי, 0:1 לחיפה.

דקה 71: גול! קולאוטי מכניס כדור לארבייטמן, שמול בן ישי לא מתבלבל ושולח את הכדור פנימה ל-0:2.

דקה 73: גול! הסכרים נפרצו. קולאוטי מוצא את עצמו בודד לחלוטין בתוך הרחבה אחרי הגבהה בבעיטה חופשית של אלון חרזי, ומול בן ישי המסכן נותר לו רק לנגוח פנימה בקלילות, 0:3.

דקה 76: גול! אשדוד מפוררת לחלוטין. קייסי מקבל כדור באגף מרפאלוב, והמגן שולח הגבהה מצוינת שהכתובת שלה הוא קולאוטי. החלוץ מתרומם ונוגח את הרביעי.

"חיפה מפרקת את כל הליגה"

"במחצית השנייה ראיתם את מכבי חיפה האמיתית, את מכבי חיפה של כל העונה", התלהב אריק בנאדו. "תענוג לראות את קולאוטי, לפי דעתי הוא יכול לשחק בכל קבוצה באירופה. בינתיים הוא פה ואנחנו נהנים ממנו".

"הצלחנו לסגור את חיפה במשך 60 דקות, אבל אז הובקע השער הראשון ועשינו טעות בשני, זה מראה עד כמה סף השבירה שלנו נמוך", התלונן המאמן המפסיד יוסי מזרחי. "על הנייר לא היינו צריכים להביא פה נקודות כי חיפה מפרקת את כל הליגה. ביום שישי יש לנו 'גמר גביע' מול מכבי פ"ת ואם לא נביא נקודות בבית אז אוי ואבוי לנו".

"מחצית ראשונה עמדנו טוב, ואחרי הגול התפרקנו", הסביר אוחיון. "אנחנו לא את זה קשה כמו כל הפסד, בלי קשר אם זו מכבי חיפה. רצינו לקחת את הנקודות, אבל לא יצא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully