וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הבעלים לא ירצה אותי אני אלך"

31.12.2005 / 19:00

כפ"ס לא נפלה מנתניה אבל נכנעה לנאיביות 2:1. אלישע לוי בדרך ללאומית, יאמר ראה ניצחון שני רצוף, וימליץ על חלוץ בלם וקשר

דרבי השרון בין הפועל כפ"ס ומכבי נתניה היה בגדר ההזדמנות האחרונה של קבוצתו של אלישע לוי להוכיח לעצמה שיש לה עדיין סיכוי בליגת העל. למרות פתיחה לא רעה ומספר הזדמנויות, נכנעה כפר סבא בפעם המי יודע כמה לנאיביות ולרכות במרכז השדה ובהגנה.

מסודי, שעדיין חולם על מעבר לחיפה, העלה את נתניה ליתרון וישראל זביטי הגדיל את הפער בדקה ה-31 בשער יפה מרחוק. דניאל יאמר, הרוכש העתידי של נתניה ישב ביציע מחויך, וקיבל ודאי את הרושם שנפלה לידו מעצמת כדורגל. אבל למרות משחקם הטוב של האורחים, היתה זו הרכות של כפר סבא, שהצליחה לשלוט בכדור אבל לא לכבוש, שהכריעה את התוצאה. ראיוביץ'צימק בדקה ה-76, אחריה ניסתה כפ"ס ללחוץ, אבל ללא הצלחה.

כפ"ס עדיין סוחבת על גבה את הליגה כולה, נתניה יוצאת עם ניצחון ליגה שני ברציפות.

מהלך המשחק

דקה 6: ישראל זביטי מרים רגל ופוגע בפניו של עמנואל פאפו, ששובר את האף ומוחלף באלון חלפון.

דקה 17: גול! עבדול ראזאק נגח קדימה, פפי קימוטו הקדים את הגנת כפ"ס ובעט כדור שלויטה רק נגע בו. הכדור התגלגל וחדר לשער, 0:1 נתניה.

דקה 22: ראיוביץ' עבר יפה בתוך הרחבה ובעט מקרוב לפינה הקרובה. אבי פרץ שוב במקום.

דקה 19: אבי כנפו בעט כדור חזק, ואבי פרץ הדף מצוין לקרן.

דקה 27: אלן מסודי נשלח לאחד על אחד מול לויטה, אבל השוער הכפר סבאי הודף יפה.

דקה 31: גול! ישראל זביטי הרים רגל מ-35 מטרים, ושיחרר כדור אדיר לפינה הימנית של לויטה, 0:2 נתניה.

דקה 32: מסודי בתוך הרחבה, בועט מזווית קשה כדור שחומק ליד הקורה של לויטה.

דקה 76: גול! אבי אבינו עובד יפה באגף השמאלי ומוסר רוחב לאמצע, שם נמצא ראיוביץ' בשביל לכבוש בנגיעה, 1:2 נתניה.

דקה 90+4: ראיוביץ' בועט כדור עונשין חזק שפוגע בקורה, ואלכסיס בעט את הריבאונד החוצה מול שער ריק. ההזדמנות של המשחק.

הרכבים:

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עמנואל פאפו (אלון חלפון 10), איל משומר, דה סילבה, מוחמד כבהא (אלכסיס 46), אביחי ידין, ולנטין תאודוריקה, אבו בכרי (מנשה 51), זוראן ראיוביץ', אבי כנפו, אבי אבינו

מכבי נתניה: אבי פרץ, אסי וסיהון, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, עופר טלקר, טל בנין, ישראל זביטי (טוביאק 63), אמיר טגה (סרוסי 86), עבדול ראזאק, פפי קימוטו, אלן מסודי

יאמר מתחיל לעבוד (ספורט 5)

"אני לא מתכוון להתפטר, אבל גם לא להיאחז בקרנות המזבח. אם הבעלים לא ירצה אותי אני אלך", אמר בסיום אלישע לוי, המאמן המנוצח. "האמת, לא הגיע לכפר סבא להפסיד. היא בעטה פי שתיים מנתניה לשער, היא שלטה בקצב המשחק והיתה רחוקה שני סנטימטרים משווין דרמטי בדקה ה-95. זה מאוד מתסכל", הוסיף לוי בסיום. "השחקנים נלחמו עם הרבה רצון וביטחון. שיחקנו טוב אבל אנחנו במומנטום שלילי ונתניה ניצלה את זה לניצחון",

דניאל יאמר, הרוכש החדש של מכבי נתניה, כבר מתכנן לעשות שינויים מקצועיים בקבוצתו. הגרמני, שנחת היום בארץ ונוכח במשחק של נתניה מול הפועל כפר סבא, מתכוון להמליץ למאמן, ראובן עטר, על ארבעה זזרים לחיזוק הקבוצה.

"אפגוש את עטר ואמליץ לו על מספר שחקנים", אמר יאמר לאתר ספורט 5. אחד מהם הוא אבודה אוקאצ'ה, חלוץ מגאנה, ששיחק בקבוצתו הסלובקית של יאמר. אוקאצ'ה כבש 13 גולים העונה. מדובר בחלוץ בן 21, קפטן הנבחרת האולימפית של גאנה שעשוי ליטול חלק במונדיאל הקרוב.

מועמד נוסף הוא ביזאק אובוזו, מגן גנאי בן 22 שגם כן משחק בנבחרת הלאומית. מועמד נוסף לנתניה הוא יוסוף מוקפאייר, מרוקאי עם דרכון צרפתי, קשר עושה משחק בן 28. לדברי יאמר מדובר ב"שחקן מאוד טכני וטוב מול השער".

יאמר מתכנן לחזק גם את מערך ההגנה של הקבוצה. על הכוונת נמצא מיכאלק לובוניה, "אחד הכשרונות הגדולים בהגנה באירופה", לפי יאמר. לובוניה מתנשא לגובה של שני מטרים והוא בן 22 בלבד.

חלוצה לשעבר של הקבוצה, ישמעאל אדו, אמור להגיע בשבוע הבא לארץ על מנת להתאמן עם הקבוצה. כרגע נבחנים בנתניה שני חלוצים, אקוש קובריק ההונגרי ומריאן ניקוליץ' הקרואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully