וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא היה משחק גדול שלנו"

ספורט 5 בשיתוף

19.12.2005 / 23:00

אבל מי סופר? שער של חסארמה בתוספת הזמן נתן ללופא וסכנין ניצחון 1:2 על מכבי פ"ת, וצימק את הפער בינהן לנקודה. גם אשדוד בסכנה

בני סכנין הוכיחה הערב (שני) שוב כי מאצטדיון דוחא קשה מאוד לצאת עם נקודות, לאחר שגברה על מכבי פ"ת 1:2, כולל סיום דרמטי. סכנין התקרבה באמצעות הניצחון למרחק נקודה אחת בלבד מהלוזונים ומ-מ.ס אשדוד, וניצחה לראשונה בהיסטוריה את מכבי פ"ת, שלא מפסיקה לאבד גובה.

עומר גולן פתח בהרכב של גיא לוזון, למול עיניו הבוחנות של מיק ג'ונס, הסקאוט הראשי של שפילד יונייטד מצמרת ליגת המשנה באנגליה. המלאבסים חסרו את הבלם הפצוע מוראד מגמאדוב, אך נהנו משירותיו של פבריס לוקומבו שחזר מפציעה ופתח בהרכב.

סכנין פתחה את המשחק בסערה, וכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון מוקדם. אחמד קאסום, שכבש את שער הניצחון הדרמטי על אשדוד במחזור החולף, ניצל ערבוביה ברחבת האורחים כדי להכניע את אוהד כהן ולקבוע 0:1 לבני סכנין.

בהמשך המחצית הראשונה חזרו שחקניו של גיא לוזון למשחק ושלטו בכדור, אולם למרות מספר ההזדמנויות, לא הצליחו להכניע את מאיר כהן והתוצאה נותרה על כנה עד לשריקת הסיום של המחצית.

לופא קדוש ביצע חילוף בפתיחת המחצית השנייה, כשהוציא את גבריאל לימה החולה והכניס במקומו את אדריאן פיטו, שעדיין מתאושש ממחלת הצהבת שפקדה אותו. מנגד, רוביל סרסור נכנס במקומו של כפיר אדרי בהתקפה הפתח-תקוואית.

הלחץ של הכחולים על השער הסכנינאי נמשך, ואף נשא פירות שבע עשרה דקות לאחר השריקה. עומר גולן הכניע את מאיר כהן וקבע 1:1 אחרי מבצע אישי מצוין.

עד לסיום התנהל משחק מאוזן, אולם סכנין לא וויתרה והמשיכה ללחוץ במטרה להשיג את השער המיוחל. בתוך תוספת הזמן פיטו הרים כדור גובה לעברו של סלאח חסארמה, שנגח פנימה והקפיץ את כל דוחא על הרגליים. 1:2 לסכנין.

הרכב בני-סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סלאח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, עבאס סואן, חאלד חלאילה (ניקולאי בוגדאן 80), פסקל קונדופוני, אחמד קאסום, גבריאל לימה (אדריאן פיטו 46), יניב אברג'יל (שאדי זבידאת 66).

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, פבריס לוקומבו, שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, כפיר אדרי (רוביל סרסור 46), סלים טועמה, סטניסלב דוברובין, עומר גולן.

"לא האצטדיון שיחק, אנחנו שיחקנו"

כשקיבל לופא קדוש את סכנין היא היתה ללא נקודה ועם אפס ניצחונות. היום, אחרי המחזור ה-14 לקבוצה 3 ניצחונות והיא נמצאת נקודה אחת בלבד מיציאה מעל הקו האדום אותו היא רואה מלמטה מנתחילת העונה. "אנחנו משחקים כדורגל טוב מול כל קבוצה", אמר בסיום לופא קדוש לוואלה! ספורט. "היום היינו נחושים יותר מפ"ת, רצינו יותר ובגלל זה ניצחנו. זה לא היה משחק גדול שלנו, מול נצרת עילית שיחקנו יותר טוב ונוצחנו בסוף".

מאז עברה הקבוצה לשחק באצטדיון דוחא, היא נוצחה רק פעם אחת, ורשמה שני ניצחונות. למרות התמיכה מהאוהדים, לופא נותן את הקרדיט לשחקנים: "לא האצטדיון ישחק אלא השחקנים משחקים, ומשחקים טוב. אנחנו צריכים להמשיך קדימה כי עם כל הכבוד, אנחנו עדיין מתחת לקו האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully