וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק סופני

4.12.2005 / 22:46

משחק גדול של צעירי בית"ר י-ם, שעשו מהפך בדרך לניצחון 2:3 על מכבי ת"א. הטעויות של שטראובר עלולות לבשר על סוף דרכו של קלינגר

אווירה של משחק עונה, 25 אלף צופים באיצטדיון רמת גן, מזג אוויר מצויין - לא יכול להיות ערב יותר מושלם מזה לכדורגל, אלא אם כן קוראים לך ניר קלינגר.

מאמנה של מכבי ת"א כבר ראה את הניצחון הגדול על האימפריה הרוסית-ישראלית-צרפתית בהתהוות. הוא הוביל 1:2 במחצית וכבר פינטז על התשבוחות שיקבל, על התירוצים של המאמן ההולנדי מהצד השני ועל היכולת הטקטית שלו. אבל הפנטזיות של קלינגר ירדו לטימיון עם פתיחתה של המחצית השניה, עת ששחקני בית"ר ירושלים החלו לנוע על המגרש ב"טוטאל פוטבול" שקאנן כל כך אוהב ופינקו את עשרת אלפים הירושלמים בשני שערים מרהיבים של הילדים אבירם ברוכיאן וברק יצחקי. פתאום, נשכחו שני השערים היפים של יוג'ין טריקה ואבי נמני במחצית הראשונה. בשורות בית"ר צריך כמובן לציין גם את מזואה אנסומבו (כובש השער הראשון לבית"ר) וג'ף טוטואנה, בעוד משחק טוב. לירן שטראובר היה אשם במידה מסוימת בכל השערים, דווקא אחרי תקופה ארוכה שבה היה הגורם הכי יציב במכבי.

שריקות הבוז של אוהדי מכבי ת"א ליוו את ניר קלינגר גם בערב הכדורגל הנפלא הזה באיצטדיון רמת גן. מכבי ת"א ממשיכה עם 4 נקודות בלבד ב-6 המשחקים האחרונים ורואה את החברות למועדון הגדולות, בית"ר ירושלים, הפועל ת"א ומכבי חיפה, בורחות במעלה הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 7 - אופיר עזו פורץ קדימה לבד, אף אחד משחקני ההגנה של מכבי ת"א לא מפריע לו. עזו בועט מ-16 מטר מעל לשער.

דקה 18 - גול! אבי נמני משתחרר בצד שמאל ומרים כדור לרחבה. דוארטה נוגח למטה לטריקה, שבועט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 29 - יוג'ין טריקה חופשי ברחבה ומוסר כדור קשתי לז'וזה דוארטה, שנמצא בצד השני של הרחבה. אלי ששון מצליח להכניס את הראש ברגע האחרון.

דקה 31 - גול! ליאור אסולין חוטף לשפונגין, שקיבל מסירה רעה משטראובר, ומתחיל במהלך. הוא פורץ מימין ומעביר ליצחקי, שמכניס את הכדור לאנסומבו, והקונגולזי בועט ממרכז הרחבה פנימה. 1:1.

דקה 36 - גול! יובל שפונגין מרים כדור מימין היישר לאבי נמני, שבועט מהאוויר שמאלית מ-14 מטר לשער. 1:2 למכבי ת"א.

דקה 55 - מתפרצת לבית"ר ירושלים. ברק יצחקי פורץ קדימה, אבל לירן שטראובר מצליח לעצור אותו ברגע האחרון ומשתלט על הכדור.

דקה 70 - בעיטה חופשיץ למכבי ת"א מ-25 מטר. יוג'ין טריקה מסובב וקורנפיין הודף מצוין.

דקה 74 - גול! אבירן ברוכיאן משתלט על כדור 25 מטר מהשער ומפתיע את לירן שטראובר, כשהכדור עובר בדרך ברגל של ג'ובאני רוסו ומבלבל את השוער של מכבי ת"א. 2:2.

דקה 79 - גול! יואב זיו שולח כדור לברק יצחקי, שנמצא ימנית-אלכסונית ברחבה. יצחקי ספק מקשית לשער ספק מרים והכדור נכנס לחיבורים. 2:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 87 - נמני בועט ממרכז הרחבה, אבל איציק קורנפיין הודף לקרן.

דקה 88 - ג'ובאני רוסו מרים כדור קרן ורועי דיין נוגח מקרוב לידיים של איציק קורנפיין.


הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי יחיאל, כריסטיאן גונזאלס, סאלם אבו סיאם, ג'ובאני רוסו, משה מישאלוף, אייל ברקוביץ' (תמיר כהן, 61), אבי נמני, יוג'ין טריקה (רועי דיין, 81), ז'וזה דוארטה (אופיר חיים, 75).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, אלירן דנין, אלי ששון, אלירן חודידה, יואב זיו, אופיר עזו (עמית בו שושן, 64), מזואה אנסומבו, עמרי אפק (אבירם ברוכיאן, 46), ברק יצחקי, ליאור אסולין, ג'ף טוטואנה (עידן מליחי, 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully