וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריות נופלות

26.11.2005 / 20:50

מחזיקת הגביע מכבי ת"א ונציגתנו באופ"א מכבי פ"ת, נפרדו בתיקו 0:0 משעמם. האוהדים הצהובים שוב דרשו את ראשו של קלינגר

אחרי ההפסד בחיפה שגמר לה סופית את העונה (בליגה לפחות), קיוותה מכבי ת"א להשיג נקודות מול מכבי פ"ת, קבוצה שיכולה להזדהות איתה במצבה העגום. להזדהות כבר אמרנו? שתי הקבוצות שהמשיכו להציג כדורגל משעמם ובזיוני התחלקו בנקודה בודדת והמשיכו את העונה האפורה והמייגעת. הלוזונים רשמו משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון, מכבי ת"א רחוקה כבר ב-4 נקודות מהפועל ת"א, שטיפסה למקום השני.

ההרכב המהפכני של ניר קלינגר, שכלל את יובל שפונגין ולירן כהן לצידם של אייל ברקוביץ' ואבי נמני, לא ממש עזר לצהובים. בדקה ה-65, אחרי הרחקתו של אבי סטרול בצהוב שני, החליף ניר קלינגר את אייל ברוקביץ', שירד לספסל בפרצוץ חמוץ. נקודת האור היחידה במכבי ת"א, כמו בשאר המשחקים האחרונים, הייתה לירן שטראובר, שהציל את הנקודה לקבוצה.

מכבי ת"א נותרה במקום החמישי בטבלה, מכבי פ"ת שמתכוננת למשחק גביע אופ"א מול לוקומוטיב מוסקבה, ירדה למקום התשיעי והיא רחוקה 5 נקודות מהקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 15 - הזדמנות למכבי ת"א. יובל שפונגין מרים כדור מימין, אבי נמני עולה לנגוח ממרכז הרחבה והכדור יוצא החוצה.

דקה 30 - סולי צמח מקשית כדור לתוך הרחבה, עומר גולן נוגח מקרוב החוצה.

דקה 41 - הזדמנות מכבי פ"ת. אמיל אמבמבה פורץ מימין לרחבה, לירן שטראובר הודף לקרן.

דקה 42 - אופיר חיים מגיע למצב של אחד על אחד מול אוהד כהן, אבל שוער מכבי פ"ת הודף את הבעיטה של חיים.

דקה 44 - אופיר חיים מנסה להגיע מהאוויר לכדור עומק, אבל בועט ברשלנות החוצה.

דקה 45 - קובי גנון מכניס כדור רוחב לעומר גולן, שבועט מעל לשער.

דקה 47 - הזדמנות מצוינת למכבי פ"ת. אמיל אמבמבה בועט מ-10 מטרים לשער, שטראובר הודף.

דקה 64 - מכבי ת"א נותרת בעשרה שחקנים אחרי שאבי סטרול מורחק בכרטיס אדום.

דקה 76 - סלים טועמה מכניס כדור לרחבה, שמגיע בסופו של דבר לעומר גולן שבועט החוצה.

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול, כריסטיאן גונזאלס, סאלם אבו סיאם, אבי יחיאל, אבי נמני, אייל ברקוביץ' (משה מישאלוף, 65), יוג'ין טריקה, לירן כהן (ארז מסיקה, 86), אופיר חיים (רועי דיין, 68).

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, פבריס לוקומבו (שי בנאי, 40), מוראד מגמאדוב, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, סטניסלב דוברובין (סלים טועמה, 62), כפיר אדרי, עומר גולן, אמיל אמבמבה.

"אנחנו פשוט בתקופה רעה"

כ-300 אוהדי מכבי תל אביב המתינו בסיום מחוץ לחדר ההלבשה, כשהם קוראים קריאות מחאה ודורשים את התפטרותו של המאמן, ניר קלינגר. שחקני מכבי לא היו מוכנים להתראיין. קלינגר: "שתי הקבוצות יכלו לנצח. היתה לנו הזדמנות של אופיר חיים, שאם היתה נכנסת היה משתחרר הרבה לחץ וכל המשחק היה נראה אחרת. הלחץ גבר אחרי ההרחקה של סטרול. אנחנו בהחלט לא נראים מספיק טוב. שמעתי את הקהל, אני לא יכול להגיד שזה עושה לי טוב, אבל אני אמשיך לעבוד קשה כמו עד עכשיו ולנסות לשפר את הקבוצה איפה שצריך. כל עוד אנחנו לא צריכים נקודות כדי לשרוד, לא נשחרר אן נצרף שחקנים. לא תהיה עריפת ראשים. הכי חשוב שהקבוצה תשחק בלי לחץ ובגלל זה אנחנו צריכים את תמיכת הקהל כמו גם ניצחון במשחק גדול".

לקראת המשחק בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים, אמר המאמן: "מקווה שמול בית"ר תהיה חגיגת כדורגל - השחקנים שלנו אוהבים משחקים כאלה, אבל זה משחק קשה, כי בית"ר קבוצה מצוינת".

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, אמר: "הגענו להרבה מצבים, ולא סתם מצבים אלא שערים בטוחים. מבחינה התקפית אנחנו מגיעים להזדמנויות שלנו, אבל אנחנו פשוט בתקופה רעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully