וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל, אני לבד

20.11.2005 / 19:53

אבי נמני הבקיע למכבי ת"א, אבל הוא נותר הגלאקטיקו היחיד. צמד של גוסטאבו בוקולי (אחד מנבדל), העניק ניצחון 1:2 למכבי חיפה וסגר את סיפור האליפות

מכבי תל אביב הגיעה לקרית אליעזר כאנדרדוג מובהק, בדיוק כמו שניר קלינגר אוהב, אבל זה לא עזר לו ולקבוצתו לצאת מחיפה עם ניצחון. הצהובים שבנו קבוצה של כוכבים כדי לצאת עם תואר בשנת ה-100 של המועדון, רחוקים לא פחות מ-14 נקודות ממכבי חיפה ויודעים שההפסד 2:1 פירושו אליפות חיפאית ודאית. נמני אמנם צימק בדקה ה-73 ונתן כמה רגעים של תקוה לצהובים, אבל צמד של גוסטאבו בוקולי (11, 35), סגר ניצחון עשירי ברציפות של חיפה מפתיחת העונה.

איל ברקוביץ', שלא נכלל בסגל של ניר קלינגר, כלל לא הגיע למפגש מול האקסית. מי שכן הגיע היה ג'ובאני רוסו, שהחלים ממתיחה, קיבל תשורה מהנהלת מכבי חיפה (חולצה ממוסגרת, למי שמתעניין), פתח בהרכב של מכבי ת"א וזכה לקבלת פנים "חמה" מהקהל הירוק, ששרק לו בוז בכל נגיעה. בחיפה חגגו גם את ההופעה ה-250 של ניר דוידוביץ' בין הקורות וה-400 של אלון חרזי במדים הירוקים - שיא מועדון. הניצחון העשירי ברציפות של חיפה מקרב אותה לשיא של מכבי ת"א (11 מעונת 93/4) ובשבוע הבא היא יוצאת לקופסה של נתניה, עם סיכוי טוב לסגור סיבוב שלם של ניצחונות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 11: גול! מכבי חיפה עלתה ליתרון משער בנבדל ברור, בהתקפה הראשונה שלה במשחק. קייסי מסר כדור רוחב משמאל לקולאוטי, שהיה בנבדל לפני שהוריד קטנה לזנדברג. הקשר ירה כדור שטוח בשמאל, שטראובר הדף ובוקולי כבש מהריבאונד. הקוון, עבד אל עוברה, לא הרים את הדגל והשופט מאיר לוי אישר את השער. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 18: מכבי חיפה כמעט כבשה את השני, כשמיכאל זנדברג הרים משמאל וקטן נגח טוב מ-5 מטרים. הכדור פגע בדשא ושטראובר הגיב מצוין.

דקה 35: גול! התקפה מהירה של מכבי חיפה מצאה את יניב קטן פנוי באגף שמאל. החלוץ הוציא כדור רוחב ברגל שמאל, שטראובר וסטרול התקשו בהרחקה ובוקולי בא כדי להבקיע את השני שלו בריבאונד והחמישי שלו העונה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 43: אלון חרזי הרים מצד ימין לרוברטו קולאוטי, שנגח מזווית לא קלה וסטח עצירה של שטרואבר.

מחצית שניה:

דקה 58: השחקן הכי עצוב על המגרש, ג'ובאני רוסו, הוחלף סופסוף, אחרי שספג קללות, שריקות בוז ובנוסף לכך גם שיחק חלש. אויג'ן טריקה נכנס במקומו.

דקה 63: גול! התקפה טובה של מכבי ת"א סידרה ליובל שפונגין מצב הרמה. המגן הצעיר, שנכנס באיטיות למשחק, הגביה טוב, נמני פיספס את הכדור, אבל חרזי החזיר לו אותו בטעות והפעם הקפטן התל אביבי לא התבלבל וכבש את השישי שלו העונה. 1:2.

דקה 73: מכבי ערכה את החילוף השני שלה כשהחלוץ אופיר חיים נכנס במקום החלוץ ז'וזה דוארטה. למרות הפיגור, החילוף של קלינגר לא שינה כלל את מערך קבוצתו.

דקה 86: מכבי חיפה יכולה היתה לסגור עניין, אבל עידן טל חיכה יותר מדי לפני שהוציא בעיטה מתוך הרחבה ונחסם. את הריבאונד לורפיסה המחליף בעט מחוץ לרחבה, לידיים של שטראובר.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי (קלמי סבן 90), מיכאל זנדברג (פרננדו לורפיסה 83); יניב קטן, רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן 86).

מכבי ת"א: לירן שטראובר; יובל שפונגין, אבי סטרול, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם; ג'ובאני רוסו (אויג'ן טריקה 58), בלסינג קאקו, תמיר כהן, אבי נמני, ארז מסיקה (רועי דיין 84); ז'וז'ה דוארטה (אופיר חיים 73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully