וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי קשטן

12.11.2005 / 17:07

כשהראש שלו כבר בנבחרת, יצא מאמן הפועל ת"א חצי מרוצה מה-1:1 שהשיג בנצרת עילית. שתי הקבוצות כבשו מפנדלים מוצדקים

היה נדמה כי מינויו של דרור קשטן למאמן הנבחרת החדש, יעורר קצת יותר מרץ בקרב שחקני הפועל ת"א. אז היה נדמה. בסופו של דבר, נצרת עילית עלתה ליתרון מפנדל של שחר סימנטוב (35) והפועל ת"א נלחמה עד שהשיגה את השיוויון מפנדל משלה (60, שמעון גרשון).

נצרת עילית, שיצאה מוכה מטדי בשבוע שעבר, מתכננת ככל הנראה להחליף את הזרים קוקול וסשלר, משום שהיא עדיין לא נראית טוב. בשבוע הבא מחכה לה הפועל כפ"ס. הפועל ת"א, ששוב לא הצליחה לחבר שני ניצחונות בליגה (אך לא הפסידה בפעם החמישית ברציפות), תארח את אשדוד כשהראש של קשטן ימשיך לחשוב על הג'וב הבא שלו.

מהלך אירועים

דקה 8: עומר פרץ משתלט על כדור ובועט מ-18 מטר חזק לקורת שערו של אושרי לוי.

דקה 35: פנדל! ביו אדפמי לא הסתדר עם מיסלב קרגולן, שקיבל את הכדור עם הגב לשער והסתובב לתוך הרחבה. איתן תבריזי ראה את התפיסה בחולצה ושרק לפנדל. גול! שחר סימנטוב לקח את הבעיטה והשאיר את הסטטיסטיקה שביט אלימלך על עצירה אחת מ-4 בעיטות (עצר 10 מ-40 בקריירה). 0:1 לנצרת עילית.

דקה 43: ג'ון פנטסיל הרים מצויין מאגף ימין, אליניב ברדה נגח חזק ומדויק, אבל בנצרת עילית יש שוער שתפס יום טוב. אושרי לוי, שהודח מתפקיד הקפטן בשל בעיות משמעת השבוע, הדף באינסטינקט מצויין לקרן.

דקה 56: בעיטה חופשית של יוסי אבוקסיס מחוץ לרחבה, פגשה את המשקוף של אושרי לוי.

דקה 60: פנדל! יוסי אבוקסיס הרים כדור חופשי לעברו של עומר פרץ. אלירן אלקיים תפס את פרץ והשופט שרק לכדור עונשין. גול! שמעול גרשון בעט לפינה, אושרי לוי הגיב נכון, אבל הכדור חדר פנימה. 1:1 מוצדק, לאחר שנצרת עילית לא עברה החצי מתחילת המחצית השניה.

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, מיכה פיטאמץ, עמי אזולאי, אייל בן עמי; ולאדימיר קוקול (סיימון סשלר 72), מיסלאב קרוגלאן, שחר סימנטוב, ג'יזרמו ישראלביץ' (עוז ברנדווין 90); איתי שכטר.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; ביו אדפמי, שמעון גרשון, אסי דומב, טל חן (ברוך דגו 62); יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול 82), וואליד באדיר, אליניב ברדה, ג'ון פנטסיל; עומר פרץ (איזביטו אוגבונה 77), גיל ורמוט.

שופט: איתן תבריזי, האיצטדיון בנצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully