וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי משמרות בליגת העל

28.10.2005 / 20:00

העולה החדשה מנתניה שיחקה מצוין וניצחה 0:2 את הפועל פ"ת, שאם לא תתחזק תמצא את עצמה בסוף העונה במקום ממנו באו היהלומים

קשה להחמיא למכבי נתניה על ניצחונה 0:2 על הפועל פ"ת באורווה, משערים של מסודי בדקה ה-22 ואדרי בדקה ה-70, וזאת משום שמולה התייצבה הפועל פ"ת שהפגינה משחק כדורגל חלש ומשעמם.

אף חלק בקבוצה של רפי כהן לא עבד כמו שצריך. מההגנה, אל הקישור ועד להתקפה (תמוז ואמרסון חלשים מאוד) פ"ת שיחקה כדורגל מבולבל וחסר תכלית, ואיפשרה לשחקנים היצירתיים של נתניה - ראזאק, מסודי ובנין לפתח את הסגנון לו היא רגילה.

אך למרות חולשתה של פ"ת, אפשר לומר בודאות שרצף 4 המשחקים ללא הפסד שהשיג עטר עם חניכיו אינו מקרי. מסודי שוב נתן משחק ענק עם שער, בישול ועוד הרבה נגיעות יפות בכדור. מספיק להביט בסטטיסטיקה שלו בשביל להבין מה חלקו בהצלחה של נתניה מתחילת העונה - מתוך 12 השערים שכבשה הקבוצה, מסודי כבש 4 ובישל 4.

נתניה מנצחת באורווה לראשונה אחרי 18 שנה וקוטעת רצף של 12 הפסדים בדרך למקום החמישי. פ"ת נשארת עמוק מתחת לקו האדום, ונראה כי אם לא יתבצע בקבוצה של גברי לוי שינוי רציני, היא תמצא את עצמה בסיום השנה בדרך לליגת המשנה.

מהלך המשחק

דקה 21: טל בנין בועט כדור חזק שפוגע באחד משחקני פ"ת, מטעה את רפי כהן, וניתז מהמשקוף.

דקה 22: גול! עבדול ראזק הגביה מצד שמאל, אלן מסודי התרומם ונגח פנימה, 0:1 נתניה.

דקה 24: יוסי שיבחון הגיע לכדור גובה, נגח מחמישה מטרים, אבל אבי פרץ הדף מעל השער באינסטיקנט מצוין.

דקה 33: מסודי מוליך מתפרצת של נתניה ושחלה את טגה מול רפי כהן. הנתניתי הצעיר מתמהמה, והגנת הפועל פ"ת מרחיקה את הסכנה.

דקה 47: אמרסון מקבל כדור 16 מטרים מהשער של פרץ ובועט מעל השער.

דקה 60: מסודי נשלח לאחד על אחד עם רפי כהן, אך שוער פ"ת הקדים אותו. שלומי אדרי השתלט על הריבאונד אבל לא הצליח לבעוט מעל רפי כהן שעמד מחוץ לשערו.

דקה 64: התקפה יפה של נתניה מסתיימת בדאבל פס בין ראזאק למסודי, שעוצר על החזה ומנסה מספרת ששולחת את הכדור מעל השער של רפי כהן.

דקה 70: גול! מסודי נשלח בכדור ארוך לבד מול רפי כהן ואייל שן, ומסר לשלומי אדרי שבא מאחור ובעט בנגיעה אחת לגופו של רפי כהן ופנימה, 0:2 נתניה.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, סמגין, אנג'לו אליסטר, זאב חיימוביץ', דניאל היידמן, אייל שן (קנדה 79), דאליבור טיינוביץ' (חסן 35), יוסי שיבחון, רביד גזל, טוטו צמוז, אמרסון (סלמי 69).

הרכב מכבי נתניה: אבי פרץ, אסי וסיהון, גולן חרמון, לאונרדו קרופניק, חמודי בריק, טל בנין, גיא טוביאק (סרוסי 90), אמיר טגה, איברהים עבדול ראזק, אלן מסודי, לירון וילנר (אדרי 60).

עטר: היה כיף ותענוג

רפי כהן: "אנחנו סובלים מחולשה בחלק האחורי, פתחנו לא טוב, נכנסנו להלם ולא הצלחנו להגיב. לפני חודש וחצי היו פה שחקנים אחרים וצריך להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שהיה פה שינוי גדול. מי שרוצה להתעלם מזה, זכותו. אני אמרתי מהיום הראשון שמה שיש לנו זה לא יספיק - אנחנו צריכים לחזק את החלק האחורי ואם לא נעשה את זה, זה לא יעבוד. יש לי סבלנות ואני מאמין, אבל אם לא נביא חיזוק זה לא יעזור".

ראובן עטר: "התחלנו את העונה לא טוב מבחינת תוצאות למרות ששיחקנו טוב. אני שמח שב-4 המשחקים האחרונים צברנו 10 נקודות עם הרבה כדורגל טוב שזה מה שחשוב. היום היה כיף ותענוג, אנחנו מחכים לשבוע הבא. כדורגל זה משחק טוב וצריך להנות בו - קודם כל השחקנים צריכים להנות ורואים את זה על כל השחקנים אצלנו. גם טל, גם אלן וגם ראזאק שיחקו טוב. שלטנו לאורך כל המשחק והיה תיאום, כשזה עובד מגיעות תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully