וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי, גיא?

16.10.2005 / 22:49

גיא עזורי סיים כנראה את תפקידו כמאמן בית"ר ירושלים עם ניצחון שלישי, הפעם 2:3 דרמטי על בני סכנין. מטסו קיבל פניה

בית"ר ירושלים השיגה את ניצחון הבכורה שלה בטדי העונה, אחרי 2:3 דרמטי מול בני סכנין האחרונה וקפצה למקום הרביעי. נסיכת המגזר הוליכה פעמיים ולא היתה רחוקה מלהשיג נקודות גם בביקור השלישי שלה בירושלים, אלא שהעונה חסר לסכנין האופי הזה, שפעם היה עוזר לה להכריע משחקים.

עבאס סואן אמנם לא התקבל בקריאות נאצה, כיאה להודנה שהשיג עם חלק מאוהדי בית"ר, אבל המשטרה בכל זאת עצרה כמה פרחחים (אחד מהם שחקן בקבוצת הנוער של בית"ר) שקראו קריאות גזעניות לעברו ולעבר הספסל האורח. בכל מה שקשור לכדורגל, קיבלנו משחק נטול הגנות (כי לשתי הקבוצות פשוט חסרה החוליה הזו) ובכורה יפה של עומרי אפק שבישל פעמיים.

ייתכן שהיה זה המשחק האחרון של גיא עזורי על הקווים של בית"ר, שכן עוד השבוע אמור להתמנות מאמן זר לתפקיד ולהדריך את הקבוצה במחזור הבא בבלומפילד מול הפועל תל אביב. מ"חדשות הספורט" נמסר שארקדי גיידמק הבעלים, כבר פנה למאמן סנגל לשעבר, ברונו מטסו, כשגם יורי סיומין ואיביץ' מועמדים. עזורי עשוי להמשיך בתפקיד תחת מי שיתמנה מעליו כמנג'ר, וככל הנראה כבר לא יחזור למשרת מאמן הכושר במועדון.

לופא קדוש, מהעבר השני, ימשיך לחפש את הנקודה הראשונה של סכנין בליגת העל העונה. אברג'יל יכול היה לעזור לו אם לא היה מחמיץ את המצב הנהדר אליו הגיע עם פתיחת המחצית השניה, אבל אולי מול בני יהודה במחזור הבא זה יגיע.

מהלך המשחק

דקה 13: אחרי שתי בעיטות חופשיות לא טובות של אסולין, לקח מאור מליקסון את גנאים לטיול על הקו, חדר לרחבה והוציא רוחב שחלף מעל ראשי השחקנים. אמסלם הפנוי הגיח מאחור ובעט סנטימטרים מהמשקוף.

דקה 26: אמסלם סיים מבצע אישי גדול בכדור רוחב שהורחק. סכנין ניצלה זאת למתפרצת וכמעט כבשה, אלא שיניב אברג'יל נחסם ברגע האחרון על ידי אנסומבו כשהוא בדרך לכבוש.

דקה 39: גול! כדור ארוך שנשלח לעבר יניב אברג'יל נראה חסר סיכוי בתחילה. קורנפיין יוצא לקראתו, אך הכדור קופץ על הדשא ועובר אותו בקשת. אברג'יל אומר תודה וכובש מול שער ריק. 0:1 לסכנין.

דקה 46: אדריאן פיטו מצא בכדור עומק נהדר את אברג'יל, שברח למלכודת הנבדל. החלוץ המהיר עבר את קורנפיין ויכול היה לגמור את המשחק, אלמלא עמד על הקו תומר חליבה, שהצליח להדוף את הכדור עם הכתף. החמצת העשור.

דקה 53: גול! עומרי אפק, שרק נכנס לאחר ההפסקה במקומו של ברק יצחקי, מיהר לחדש את המשחק בכדור חופשי והגביה לרחבה. סכנין לא היתה מוכנה ומאור מליקסון הישווה בנגיעה גדולה. 1:1.

דקה 56: גול! פסקל קונדופני נשלח לכדור אבוד, נתן לעצמו מקדמה ארוכה עם הראש וברח למגיני בית"ר החלשים. בתוך הרחבה עוד היה לו זמן לעצור ולהוריד לפיטו. הרומני הקפיץ מעל קורנפיין חסר הסיכוי והחזיר את היתרון לסכנין, שדקה לפני כן עוד טענה לקיפוח, בעקבות כדור ששיחק ביד של דוד אמסלם ברחבה. 1:2 לסכנין.

דקה 60: גול! עומרי אפק הגביה כדור קרן עבור בית"ר ורשם לעצמו בישול שני, הפעם לנגיחה של הבלם אלירן חודידה, שנחתך בראשו תוך כדי הקרב האווירי עם גבע ברקאי. 2:2.

דקה 91: גול! הפעם ג'ף טוטואנה המחליף היה רשום על הבישול, לאחר שהוריד עם הראש למחליף נוסף, עמית בן שושן. החלוץ הצעיר שנכנס במקומו של ליאור אסולין העצבני, שמר על קור רוח וירה מפינת ה-5 כדור חזק לפינה של מאיר כהן. 2:3 דרמטי לבית"ר.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; תומר חליבה, אלירן חודידה, אלי ששון, דויד אמסלם; אדם קאפיץ' (ג'ף טוטואנה 59), עידן מליחי, מזואה אנסומבו; ברק יצחקי (עומרי אפק 46), מאור מליקסון, ליאור אסולין (עמית בן שושן 78)

בני סכנין: מאיר כהן; עבד ראבח, ניקולאי בוגדאן, גבע ברקאי (אחמד קסום 63), בסאם גנאים (נידאל שלעאטה 88); נידאל חוג'יראת, סלאח חסארמה, עבאס סואן, אדריאן פיטו; יניב אברג'יל, פסקל קונדופוני (אבי דנן 89)

עזורי: "זו לא סיטואציה נוחה. אני גאה בשחקנים"

לופא קדוש, מאמן בני סכנין, אמר בסיום: "לא צריך להרים ידיים אף פעם. בליגה של 3 נקודות הכל יכול לקרות והפערים ניתנים למחיקה. במשחקים האחרונים הקבוצה היתה שווה נקודות ובמידה ונחזק את הסגל בשלושה-ארבעה שחקנים, נעשה גם נצחונות".

גיא עזורי, מאמן בית"ר ירושלים, התייחס בסיום לעובדה שכנראה יוחלף בקרוב, למרות ההצלחה שלו כמאמן זמני: "ברור שזו לא סיטואציה נוחה לקבוצה ולכל הסובבים אותה. אני מתרכז בשחקנים ובהכנה שלהם. מגיע להם כל הכבוד, כי גם הם נמצאים באותה סיטואציה כמוני. הם מצליחים לשמור על פוקוס ולהראות יכולות אדירות ולחזור מפיגורים. אני פשוט גאה בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully