וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בחיים

15.10.2005 / 19:15

מכבי ת"א עלתה למשחק מול אשדוד בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור על פער 5 הנקודות ממכבי חיפה. אופיר חיים עשה את העבודה

אם לא השער של אופיר חיים בדקה ה-75, הייתם קוראים עכשיו עוד ערימות של ביקורות על ניר קלינגר והקבוצה שלו. למזלם, הם קיבלו הערב את אופיר חיים המחלים מפציעה לראשונה בהרכב הפותח. אל חיים הצטרף בפתיחת המחצית השניה החלוץ השני, ז'וזה דוארטה, שתרם למשחק ההתקפי של מכבי ת"א, אלא שכל זה לא אומר שלאלה שנקרו בפתיחת העונה "גלאקטיקוס", יש עוד המון עבודה.

עד לאותו שער של אופיר חיים וגם אחריו, נראה היום באשדוד משחק בינוני מאוד. ים של כדורים שנשלחו לכיוון השער משני הצדדים, אבל אפס שחקני התקפה שינצלו אותם. מכבי ת"א תקפה יותר במחצית השניה, אבל כל החמצה הייתה נוראית יותר מקודמתה, החל מסאלם אבו סיאם ועד לתמיר כהן, שניהם פיספסו שערים בטוחים.

ובכל מקרה, מכבי ת"א יכלה להתנחם בשלוש נקודות נוספות, שמשאירות אותה במקום השני עם 5 נקודות פחות מלאלופה ובשבוע הבא היא פוגשת את הפועל פ"ת. אשדוד תצטרך להיהזר לא להיכנס לצרות אחרי פתיחת ענה מוצלחת יחסית.

מהלך המשחק

דקה 8- הזדמנות ראשונה למכבי ת"א. ג'ובאני רוסו מוצא את עצמו חופשי כ-10 מטר מול סמי אג'יי, אבל השוער הגנאי הודף את הבעיטה.

דקה 14 - משה מישאלוף בועט מרחוק, אבל סמי אג'יי שוב מותח איברים והודף מצוין לקרן.

דקה 33 - הזדמנות מצוינת לאשדוד. שי הולצמן פורץ קדימה, רץ בין שני בלמים ובועט מול לירן שטראובר. שוערה של מכבי ת"א מצליח להדוף לקרן.

דקה 36 - הזדמנות נוספת לאשדוד. פליקס אובוקה בועט מקרוב ושוב לירן שטראובר הודף.

דקה 55 - שי הולצמן שולח את פליקס אובוקה למתפרצת. שחקנה של אשדוד מגיע למצב של אחד על אחד מול לירן שטראובר ושוערה של מכבי ת"א מצליח להשתלט על הכדור.

דקה 60 - הפיספוס הגדול של המשחק. בלסינג קאקו שולח כדור נהדר לסאלם אבו סיאם, שמשתלט עליו ברחבה ובועט מקרוב מעל לשער.

דקה 75 - גול! ג'ובאני רוסו מגביה כדור למרכז הרחבה, אופיר חיים נוגח מקרוב פנימה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 88 - אבי נמני בועט מ-16 מטר חזק, אג'יי הודף.

דקה 90 - דוד רביבו בועט חזק מ-25 מטר, לירן שטראובר הודף.

הרכב אשדוד: אג'יי, מוסא (שריקי, 77), אטצ'י, אלמושנינו, טובול, אלקריף, יוסי אופיר, אובוקה, אביידה, דוד רביבו, הולצמן.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, יחיאל, סטרול, גונזאלס, אבו סיאם, מישאלוב, קאקו, נמני, ברקוביץ' (דוארטה, 46), רוסו (תמיר כהן, 88), אופיר חיים.

"ביקשתי מניר שישאיר אותי לכדור הקרן"

אופיר חיים אמר בסיום המשחק לרשת ב': "כשאנחנו רוצים, אי אפשר לעצור אותנו. החילוף שלי היה מוצדק כי במחצית הראשונה הייתי קטסטרופה. ביקשתי מניר להשאיר אותי לקרן כי היתה לי הרגשה שאני אבקיע".

מאמנה של מכבי ת"א ניר קלינגר אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "עכשיו אני מבין למה השוער של אשדוד בא מנבחרת שתהיה במונדיאל. עד המחצית לא היינו במשחק, אבל המחצית השניה הייתה שלנו". על חילופו של איל ברקוביץ' במחצית אמר קלינגר: "איל לא בנוי לשחק בשמירות אישיות, הוא כבר חשב שהחלק הזה בקריירה שלו נגמר. הוא עשה מאמצים מעל ומעבר, אבל היה לו קשה במגרש הצפוף הזה. הוא מקצוען וההחלטה להוציא אותו מההרכב הייתה משותפת".

יוסי מזרחי: "היה משחק עם קצב טוב. שלטנו בחצי הראשון אבל בפתיחת החצי השני מכבי השתלטה על המשחק. השקענו מאמץ אדיר אבל כנראה שהכושר הגופני שלנו לא מספיק טוב. הם הגיעו ליותר הזדמנויות וניצחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully