וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הישראלית

15.10.2005 / 17:01

מכבי חיפה נראית פשוט בלתי עצירה עם ניצחון חמישי. יניב קטן ועידן טל כבשו ב-1:2 על הפועל כפר סבא, שכמעט ועשתה את זה

אי אפשר שלא למצוא נקודות דמיון בין מכבי חיפה לצ'לסי. שתי הקבוצות בלתי מנוצחות (למעשה, רק מנצחות), שלא לדבר על בלתי עצירות. כמו בולטון בצהריים, גם הפועל כפר סבא הגיעה על תקן של קוטלת ענקים והחזיקה מעמד רק מחצית. יניב קטן, כרגע השחקן מספר 1 בליגה, כבש את השער הראשון (60) ועידן טל, הפרנק למפארד הישראלי, ניצל עבודה טובה של זנדברג כדי לכבוש מפנדל (68) את השני. ג'ואל צ'אמי רק צימק (80) לקראת הסיום והזכיר שלירוקים מהשרון בכל זאת יש מה למכור.

לפני המשחק הזכירו לנו שב'לויטה' עדיין לא יצא 0:0 בין שתי הקבוצות והעובדה הזו נשמרה. אלון חרזי רשם הופעה מספר 396 במדי מכבי חיפה והשווה בכך את השיא של אברהם אבוקרט. אריק בנאדו לא רחוק ממנו עם 350 הופעות ירוקות. השניים אגב, שיחקו במשך עונה אחת בבית"ר ירושלים. במחזור הבא חיפה תארח את הפועל נצרת עילית, שלא נראית כרגע כמי שמסוגלת לעצור אותה. הפועל כפ"ס תנסה לנצל את העייפות המצטברת אולי, של מכבי פ"ת באורווה.

מהלך המשחק

דקה 10: אייל משומר הכניס כדור מצויין פנימה, אורן נסים לא עצר טוב, נפל וטען לעבירה בתוך הרחבה. ערן פרוסט לא קנה את הנפילה והורה להמשיך.

דקה 40: אורן נסים נוגח לאחור מ-30 מטר וכמעט מוצא את דוידוביץ' לא מוכן. למזלה של מכבי חיפה, הכדור נחת כמה סנטימטרים מהקורה.

דקה 44: עידן טל שיחרר את אחד מהטילים הידועים שלו. אבי אבגי רק הדף וההגנה הצליחה להרחיק.

דקה 55: טל סיכם עשר דקות של לחץ חיפאי בבעיטה יפהפיה מרחוק. אבגי שוב היה מוכן וקלט את הכדור אחרי הדיפה אחת פחות טובה.

דקה 60: גול! הדקות הטובות של חיפה מקבלות ביטוי גם על לוח התוצאות. התקפה מתפרצת קלאסית של האורחים, מתחילה בקטן ומסתיימת אצלו, כשבוקולי מגביה נהדר מימין, היישר לראשו של חלוץ הנבחרת. שער רביעי לקטן העונה.

דקה 68: גול! מיכאל זנדברג נשלח לרחבה, אך מוכשל ברחבה על ידי אייל משומר. עידן טל מתרגם את הפנדל ל-0:2 מוצדק.

דקה 80: גול! ראיוביץ' נשלח לכדור ארוך, עצר וסידר לג'ואל צ'אמי המחליף כדור מצויין. החלוץ הקמרוני בעט מרחוק מדוייק לפינה של דוידוביץ'.

דקה 90: עד לסיום לחצה כפר סבא, אך הגיעה רק למצב של בעיטת קרן לא מנוצלת. חיפה לקחה עוד 3 נקודות.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', רפאל אולארה, אריק בנאדו, אלון חרזי, אדורם קייסי, מיכאל זנדברג (פרננדו לורפיס 84), עידן טל, יניב קטן, גוסטבו בוקולי, חאבייר דירסאו, שלומי ארבייטמן (קלמי סבן 87).

הרכב הפועל כפר סבא: אבי אבגי; דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, איל משומר, עמנואל פאפו; פבריציו קראבליו, שליו מנשה, ולנטין תודוריקה (גיא דיין 65); אורן נסים (אבי אבינו 65), מוחמד קבהא (ג'ואל צ'אמי 76), זוראן ראיוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully