וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוש מעונה

1.10.2005 / 19:15

חילופו של מומי זפרן בלופא קדוש לא עזר ובני סכנין ספגה הפסד רביעי, הפעם 2:0 להפועל פ"ת והכוכב החדש שלה - טוטו תמוז

בסכנין נשמו השבוע לרווחה עם החתמתו של לופא קדוש כמאמנה החדש של הקבוצה. כולם מכירים את התרגיל הזה: "משנה מאמן משנה מזל". אבל עם זאת, נראה שבסכנין המצב כל כך קשה, שגם זה לא עזר לה. בני סכנין ספגה את הפסד הליגה הרביעי שלה וראתה את אחד הכישרונות הגדולים בליגה, טוטו תמוז, כובש את שערו השלישי בשני משחקים בליגת העל, כדי להעניק להפועל פ"ת ניצחון 0:2.

להזכירכם, אותו טוטו תמוז, ילד בן 18 שנולד בניגריה ואומץ על ידי משפחה ישראלית בגיל 3, רשום בכלל כזר, בגלל שמשרד הפנים עדיין לא אישר לו אזרחות ישראלית. כמו שזה נראה, הילד הזה יוכל לתרום הרבה לנבחרת ואולי אפילו מהקמפיין הבא, כך שמישהו מהבוסים למעלה צריך להתעורר ולעשות מעשה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

להגנתו של לופא קדוש יאמר כי היו לו יומיים בלבד כדי להכין את הקבוצה. בנוסף, אפשר היה לראות בבירור את השיפור במשחקה של סכנין, אחרי התידרוך של לופא קדוש בחדר ההלבשה במחצית. לזכותם של שחקני ההתקפה בסכנין, אחמד קסום, פסקל קונדופוני ויניב אברג'יל שמאוד השתדלו, יאמר כי רפי כהן הציג את אחד המשחקים הגדולים שלו בתקופה האחרונה.

בסופו של דבר, היתה הפועל פ"ת זאת שניצחה 0:2, עם שער לקינוח של יוסי שבחון בתוספת הזמן. זה היה ניצחונה הראשון של הפועל פ"ת, שבורחת קצת לתחתית. ואם כבר מדברים על תחתית, סכנין בדרך לעוד סרט מלחמה.

מהלך המשחק

דקה 19 - גול! טוטו תמוז משתלט על כדור קרוב למרכז המגרש ופורץ קדימה. ההגנה של סכנין בהלם, תמוז בועט מ-16 מטר והכדור עובר דרך רגלו של ניקולאי בוגדן לתוך השער. זהו השער השלישי של תמוז בשני משחקים בליגת העל, שמעלה את הפועל פ"ת ליתרון 0:1.

דקה 26 - הזדמנות להפועל פ"ת. שוב זהו תמוז שפורץ קדימה ומנסה להפתיע את מאיר כהן פעם נוספת, אלא שהפעם השוער של סכנין מוכן והודף את הכדור.

דקה 54 - הזדמנות לבני סכנין. אדריאן פיטו נוגח כדור למשקוף של רפי כהן.

דקה 80 - אחמד קסום מסכנין מסתובב על קו הרחבה ובועט לשער, רפי כהן הודף מצוין.

דקה 90 - גול! סכנין מפקירה את ההגנה, הפועל פ"ת יוצאת למתפרצת כאשר יוסי שיבחון באחד על אחד מול מאיר כהן, מגלגל את הכדור פנימה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, רבאח, בוגדן, ברקאי, בסאם גנאים, חסארמה, סואן, ויירה, פיטו, קונדופוני, פינטוס.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, היידמן, אליסטר, גל כהן, סמג'ין, טיינוביץ', אייל שן, עידן סרור, שיבחון, טוטו תמוז, סלמה.

קדוש: "מה שצריך לסדר, נסדר"

מאמנה של הפועל פ"ת רפי כהן אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "ניצחון חשוב מאוד. עבדנו קשה מהמחזור הראשון. שיחקנו כדורגל טוב וניצחנו בצדק. קבוצת כדורגל בנויה מסגל גדול ורחב וכולם נתנו את הנשמה. יש לנו קבוצה צעירה ודינמית, שיחקו 3 בני 19 היום. השוער רפי כהן הוא דמות שעוזרת לנו ולצעירים לעבור את הרגעים הקשים. טוטו תמוז הוא חלק חשוב מהקבוצה. ההחלטה לרשום אותו כזר הייתה נכונה והוא עוד יתרום לנו הרבה".

המאמן המפסיד לופא קדוש אמר בסיום: "האמת שאני קצת מעודד. התוצאה לא צודקת, אבל זה הכדורגל. היינו שווים לפחות נקודה אבל מי שניצל מצבים מנצח. פ"ת לא עברה את החצי במחצית השניה. יש קצת עבודה. הקבוצה שיחקה טוב מאוד במחצית השניה, אבל היא לחוצה. נשתדל לעבוד ולתקן את הדברים. הקבוצה טובה, והיא רצה ומתלהבת. יש כמה נקודות תורפה ויש לנו שבוע חופש לעשות את זה. מה שצריך לסדר נסדר".

שוער הפועל פ"ת רפי כהן: "ידענו שאנחנו באים למשחק קשה. אני אישית משתדל תמיד לעשות את המקסימום. לפעמים זה יוצא יותר טוב ולפעמים פחות טוב".

טוטו תמוז: "נתנו הכל, בשבוע שעבר לא הלך והפעם זה היה בסדר גמור. החלום שלי הוא לשחק בנבחרת ולעזור לה. אני מרגיש ישראלי לכל דבר, כמו כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully