וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלובנים שוב היכו באשדוד

ספורט 5 בשיתוף

29.8.2005 / 20:45

שני פנדלים של סיימון סשלר, אקס נבחרת סלובניה, הובילו את נצרת עילית לניצחון 1:2 על אשדוד. הולצמן השווה זמנית

הפתעת העונה שעברה, הפועל נצרת עילית, פתחה היום (שני) את משחקיה בליגת העל עם נצחון 1:2 על מ.ס אשדוד, שסופגת מהלומה שניה תוך פחות משבוע, לאחר שהודחה מגביע אופ"א בסוף השבוע שעבר.

כוכב המשחק היה חיים יעקב ששרק לשלוש בעיטות עונשין מ-11 מטר, מהן כבשו הקבוצות את שעריהן. סיימון סשלר, כוכב נבחרת סלובניה בעבר, המשיך עם שני כיבושים את הסיוט הסלובני של יוסי מזרחי. הולצמן צימק לאורחים.

מהלך המשחק

נצרת עילית פתחה חזק את המשחק במטרה להשיג שער יתרון מהיר. אחרי החטאות של קרגולאן מצד אחד והולצמן מהצד השני, הצליחו המקומיים לעלות ליתרון בדקה ה-16. שיתוף פעולה מצוין בין שחקני הרכש החדשים הוביל לשער. ארנסט אטצ'י הכשיל ברחבה את מיסלאב קרגולאן וסיימון סשלר הסלובני הכניע את יוסי שקל מהנקודה הלבנה. 0:1 לנצרת עילית.

אשדוד התחילה ללחוץ בניסיון להשיג את השוויון. בדקה ה-38 הכשיל מיכה פיטמאץ את שי הולצמן ברחבה. החלוץ הוותיק ניגש לבעוט את הפנדל והכניע את אושרי לוי. 1:1, תוצאת המחצית.

המאמן מוטי איווניר ערך חילוף בפתיחת המחצית כאשר הוציא את דרקו ג'וקיץ' המאכזב והכניס במקומו את הכשרון הצעיר, איתי שכטר. שכטר היה האחראי לשער השני של נצרת עילית כאשר הוכשל ברחבה על ידי ארנסט אטצ'י (כן שוב הוא). סשלר ניגש לבעוט פעם נוספת וכבש את השני שלו. 1:2 לנצרת.

בדקה ה-64 כמעט הגדילו המקומיים את היתרון. שחר סימן טוב ירה טיל מ-25 מטרים שנהדף על די שקל ברגע האחרון. יוסי מזרחי חיכה דקה והכניס את משה אוחיון וזוראן ריוביץ' במקומם של גיא שמיר ועידן שריקי.

שמונה דקות לסיום יכול היה הולצמן לעשות את שער השוויון, אך החטיא מחמישה מטרים אחרי מסירה מצוינת של ריוביץ'. 1:2 לנצרת עילית בסיום, אשדוד כנראה לא התגברה עדיין על טראומת גביע אופ"א.


הרכבים:

הרכב הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, מיכה פיטמאץ, אלירן אלקיים, דודי פדלון, חיים בנון, ג'יז'רמו ישראלביץ', שחר סימן טוב, סיימון סשלר, מיסלאב קרגולאן, דרקו ג'וקיץ' (איתי שכטר, 46)

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, אמיר אלקריף, ז'אן דיקה דיקה, ארנסט אטצ'י, אדיר טובול, יוסי אופיר, גיא שמיר (משה אוחיון, 65), דוד רביבו, עמנואל אוביידה, עידן שריקי (65, זוראן ריוביץ'), שי הולצמן

הולצמן: זה שבוע קשה

המאמן המנצח, מוטי איווניר אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה מהניצחון. נורא חשוב שלקחנו להם נקודות. לדעתי אשדוד תגמור את העונה בין שש הראשונות. אולי לא היינו אמורים לנצח אותם אבל טוב שעשינו את זה. כיף לצאת ככה לפגרה. דווקא היום בניגוד לעונה שעברה, ההגנה הייתה טובה וההתקפה גרועה".

שי הולצמן, שהרבה להחמיץ במשחק, נשמע מאוכזב מאוד בסיום ואמר ל'חדשות הספורט': "זה לא הלחץ. היינו יותר טובים מהם אבל זה שבוע קשה, המזל לא אתנו".

גיבור המשחק, אושרי לוי, הגיב לדבריו של הולצמן: "שי הגיע לכמה מצבים אבל היה מישהו בשחור שעצר אותו. כיף לפתוח את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully