וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי המלכות

28.8.2005 / 22:47

בית"ר ירושלים שלטה במשחק במחצית הראשונה, אבל במחצית השניה פינתה את הזירה לאורחים ולאבי נמני, שהוכיח שוב שהוא המלך של מכבי ת"א, עם שער ניצחון גדול בדקה ה-68

12 אלף אוהדים בית"רים, בוס חדש שרק מחפש לזרוק מזומנים ובעיקר דף חדש בעונה חדשה לא עזרו לבית"ר ירושלים, לפחות במחזור הפתיחה של ליגת העל. מכבי ת"א, שנראתה כל כך רע בשני משחקי גביע אופ"א ושהיתה מועמדת לתואר הקבוצה המגוחכת של העונה, התעשתה ולקחה את הנקודות.

מכבי, בלי אוהדיה, שהחרימו את המשחק בגלל עלויות הכרטיסים, אמנם גימגמה לאורך כל המחצית הראשונה, אבל פיצתה על יכולתה בשבועות האחרונים במחצית שניה טובה. גולת הכותרת היתה שער נהדר של אבי נמני מכדור חופשי בדקה ה-68. אחרי מחצית ראשונה מצוינת של בית"ר ירושלים, שבמרכזה כמה הבלחות של ליאור אסולין, ג'ף טוטואנה ויואב זיו, הגיעה ההתעוררות של הגלאקטיקוס במחצית השניה, מול היעלמות טוטאלית של המארחים. משחק מצוין של איל ברקוביץ', אבי נמני וגם תמיר כהן חיפה על חולשה יחסית של ההגנה ושל רועי דיין בחוד. מנגד, אסור לשכוח שמכבי ת"א גברה על יריבה לא מאומנת, שביזבזה את מלוא עתודות האנרגיה שלה בריצה המטורפת של המחצית הראשונה.

ניר קלינגר ומכבי ת"א נושמים, נכון לעכשיו, לרווחה, וינסו להמשיך להתאושש בפגרת הנבחרת. אלי אוחנה יצטרך לתת הסברים לבוס החדש, ארקדי גיידמק, שקיווה לחגוג עם האוהדים השרופים ביציע המזרחי ויצא, לפחות זמנית, במפח נפש.

תיאור המשחק

דקה 15 - יואב זיו פורץ משמאל, שולח כדור אל אנסומבו במרכז. הקונגלוזי חופשי, אבל בועט רחוק מהמסגרת.

דקה 22 - רועי דיין עוצר בחזה כדור אורך, משאיר אותו לנמני, שבועט מ-20 מטר החוצה.

דקה 23 - מתפרצת לבית"ר ירושלים. לירן שטראובר מסתכן ויוצא מהרחבה, כדי להקדים את ליאור אסולין ולהרחיק לו את הכדור.

דקה 28 - ג'ף טוטאנה פורץ מצד ימין ומעדיף לבעוט לשער במקום למסור רוחב לליאור אסולין שרץ איתו. הכדור יוצא החוצה.

דקה 29 - שוב ג'ף טוטואנה פורץ מימין. הפעם הוא מזהה חור בהגנה שאחראי עליו שפונגין ומוסר לאסולין. אבי סטרול מגיע בזמן כדי להרחיק לקרן.

דקה 33 - הזדמנות מצוינת למכבי ת"א. איל ברקוביץ' מקבל כדור קשתי אל תוך הרחבה וכבר מכין את הרגל לבעיטה. תומר בן יוסף משחיל רגל ומרחיק את הכדור מצוין.

דקה 38 - פעולה משולשת של ברקוביץ'-רוסו-נמני מסתיימת בבעיטה עלובה של רוסו החוצה.

דקה 41 - הזדמנות מצוינת לבית"ר. ג'ף טוטואנה מרים כדור מצד אחד של הרחבה, אל מליקסון בצד השני. מליקסון בועט מצוין מהאוויר ולירן שטראובר הודף מצוין.

דקה 53 - ברקוביץ' מרים כדור חופשי משמאל. גונזאלס ממשיך עם הראש לתמיר כהן שנוגח מקרוב, קורנפיין הודף.

דקה 57 - תמיר כהן בועט חזק מ-30 מטר, איציק קורנפיין הודף.

דקה 59 - איציק קורנפיין הודף גרוע קדימה. מישאלוף נוגח כדור קשתי למרכז הרחבה, אבל רועי דיין לא מצליח להשתלט עליו ונוגח בסתמיות מעל לשער.

דקה 62 - ליאור אסולין מטעה את גונזאלס ובועט לשער, שטראובר במקום.

דקה 63 - תמיר כהן מכניס כדור נהדר אל רועי דיין שנמצא ברחבה. דיין מחמיץ ברשלנות.

דקה 64 - ההחמצה של המשחק. אבי נמני מרים כדור לשמאל אל ג'ואני רוסו שנמצא חופשי ברחבה. רוסו בועט מקרוב חזק והחוצה.

דקה 68 - גול! בעיטה חופשית למכבי ת"א מ-20 מטר. אבי נמני מסובב נפלא ומבקיע. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 73 - ג'ף טוטואנה מנצל חור בהגנה של מכבי ת"א, פורץ לרחבה ומכניע גם את שטראובר אבל גונזאלס מציל את הכדור מקו השער.

דקה 78 - סאלם אבו סיאם פורץ לתוך הרחבה ובועט מעל לשער של קורנפיין.

דקה 85 - שער של ג'ף טוטואנה מדליק את האוהדים ביציעים, אלא שרק אחרי החגיגה, השופט אלון יפת שם לב לסימון הנבדל של הקוון בנישתי ופוסל את השער.


הרכב בית"ר ירושלים: קורנפיין, חודידה, תומר בן-יוסף, חליבה, אמסלם, אנסומבו, ששון (מליחי, 70), מליקסון (בן שושן, 73), יואב זיו (עזו, 70), טוטאנה, אסולין.

הרכב מכבי ת"א: שטראובר, שפונגין, סטרול, גונזאלס, אבו-סיאם , תמיר כהן, ברקוביץ' (מסיקה, 88), רוסו, לירן כהן, אבי נמני, רועי דיין.

גיידמק: "אתייעץ עם אנשי מקצוע"

הבעלים הטרי של בית"ר ירושלים, ארקדי גיידמק, קיווה לחגוג ביציע המזרחי ובסופו של דבר חווה על בשרו את ההפסד המר יחד עם האוהדים. גיידמק התראיין בסיום המשחק לערוץ 10 ואמר: "בית"ר שיחקה היום מאוד פרווה. אולי מאוחר מדי לעשות עכשיו שינויים בקבוצה, אבל אני אתייעץ עם אנשי מקצוע". כשנשאל מי הם אותם אנשי המקצוע, אמר גיידמק: "אנשי עסקים רוסים, שנכנסו גם לתחום הכדורגל". גיידמק הוסיף ואמר: "קשה לומר שהמטרה השנה היא לקחת אליפות, אבל נעשה את המקסימום".

מאמנה של מכבי ת"א ניר קלינגר: "המחצית הראשונה הייתה חלשה לשתי הקבוצות, אולי בית"ר נתנה קצת יותר את הטון. זה היה המשך ישיר לחוסר הביטחון וללחץ שלנו. המחצית השניה הייתה יותר טובה וזה מתקרב למה שאני רוצה. יש מה לשפר. אני 25 במקצוע ועם השנים למדתי לא להיכנס לפאניקה וגם לא לצאת במחולות שהקבוצה מנצחת. התוצאות יקבעו בסופו של דבר אם אני עושה את עבודתי נאמנה".

אוחנה: "במחצית הראשונה היינו צריכים להיות ביתרון של שני שערים לפחות. הצלחנו לעצור את כולם והגענו למספר מצבים יוצאים מהכלל. מכבי ת"א פתחו טוב מאוד את המחצית השניה, שחקנים כאלה טובים משתחררים מתישהו. התוצאה שהיתה משקפת היום זה תיקו. בודאות. אני לא מסכים ששיחקנו פרווה, אני חושב ששיחקנו טוב". על גיידמק: "יש לו ראיית עולם משלו. הוא רוצה את הכי טוב והוא יבין בהמשך שלא כל מה שרוצים קורה. אם זו הגישה שלו, אני מקווה שכשנבקש לצרף שחקנים לא תהיה בעיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully