וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום עצוב להפועל באר שבע"

28.5.2005 / 19:49

ה-1:1 מול האלופה לא הספיק כדי להשאיר את הקבוצה ולופא בליגה, והותיר אותה עם סימני שאלה רבים לקראת העתיד

אחרי ארבע עונות בשיפולי הצמרת, הגיעה שוב התפרקות ניהולית שהדיחה את הקבוצה הבכירה של הדרום. גם אז כמו היום, באר שבע ירדה אחרי משחק מול מכבי חיפה במחזור האחרון. גם אז, כמו היום, הקבוצה ירדה אחרי עונה מוצלחת עם אלי גוטמן. גם בעונה הבאה, בדיוק כמו אז - יחכה לה דרבי בליגה הלאומית, הפעם נגד מכבי ב"ש.

מכבי חיפה עלתה ליתרון מרגלי עידן טל (37), תוך ניצול ההגנה החלשה של באר שבע. באר שבע חזרה אליו אחרי שער של ינון ברדה (58), שהזכיר בכמה מהלכים את הילד ההוא, שכבש גם לפני שבע שנים מול אותה קבוצה במחזור הירידה. יוסי בניון בוודאי מרגיש צביטה בלב, רק שאז הוא היה על המגרש ומירר בבכי. היום הוא רחוק, כמו האוהדים של באר שבע. בשנה הבאה סימן השאלה לגבי עתידה של באר שבע גדול מתמיד: ניהולית, מקצועית וכלכלית.

"יהיה אפשר לתקן את הדברים"

לופא קדוש, מאמן הפועל באר שבע נשמע כמובן מאוכזב מאוד בסיום: "צירוף מקרים עבד לרעתנו ובסופו של דבר ירדנו ליגה. את הסיכומים נעשה בנפרד ואת חוות הדעת המקצועית אני אמסור לבעלי הקבוצה. אני מקווה שיסיקו את המסקנות ויחזרו לליגת העל". למרות האכזבה, לופא נשאר אופטימי לגבי העתיד. "ב"ש ירדה כבר לפני שבע שנים, והיא חזרה בגדול. אפשר לתקן את הדברים. זה יום עצוב להפועל באר שבע, ובאתי לעזור. אני רגיל לשמוח עם הקבוצה ולא להיות באבל".

תסיו אלימלך, קפטן הקבוצה מבאר שבע, לא הסתיר את אכזבתו: "זו הרגשה מאוד קשה כשאתה בא בהיי גבוה ומאמין ביכולתך להשאיר את הקבוצה בליגה. אין ברירה ובליגה השניה נצטרך להתעשת מהר". לגבי הסיבות לירידה, אמר אלימלך: "המטרה היא לא להעביר ביקורת עכשיו, כי אין טעם לדוש בזה, אלא להסיק את המסקנות כמה שיותר מהר. מבחינת משחק הרי שהאופי, סף השבירה הנמוך, אלו היו ההבדלים בינינו לקבוצות האחרות. מנטליות זה דבר מאוד חזק בכדרוגל וזה היה חסר לנו מאד השנה. אם נדע לחבר מהר בין כל הדברים הלאה, את האופי והנחישות, זה יעזור לנו בעונה ההבאה".

אלימלך גילה כי התכוון לפרוש, אך החליט להישאר עם הקבוצה גם בעונה הבאה: "רציתי להודיע על עונת פרישה כשאני משחק בליגת העל בשנה הבאה, אבל כשהקבוצה יורדת ליגה, דווקא אז היא צריכה שחקנים מהסוג שלי ומבחינתי אני ממשיך לשחק גם בליגה השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully