וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ייגמר בפוטו-פיניש"

9.5.2005 / 21:08

רבבה עם הרבה אווירה ראתה 1:1 דרמטי בין לופא והפועל באר שבע לבני סכנין. תוצאה טובה דווקא להפועל חיפה ולא רעה עבור הפועל תל אביב. במחזור הבא הפיינל פור האדום יתחמם עוד יותר

משחק מצויין ראו היום כ-10,000 צופים באיצטדיון וסרמיל. גם אווירה מצויינת היתה שם, שלא היתה מביישת אפילו את החגיגה הצהובה שנערכה כמאה קילומטרים משם. אלא שאלפי אוהדי באר שבע ו-2,500 האוהדים של סכנין (שחלקם הגיעו מהמגזר הבדואי בנגב), יצאו מאוכזבים מה-1:1 שעזר אולי יותר מכל דווקא להפועל תל אביב והפועל חיפה, השכנות לתחתית.

לפני המשחק לופא קדוש אמר שהוא התרגל "למשחקי עונה" ובשבוע הבא מצפה לו עוד אחד כזה. שימו לב לטבלה אחרי 30 מחזורים (שלושה מחזורים לסיום).

9. הפועל תל אביב 33
10. הפועל באר שבע 31
--------------------------------------
11. בני סכנין 30
12. הפועל חיפה 29

נדמה שבמשרדי ההתאחדות לכדורגל עדיין לא הפנימו את העובדה שבכל העולם משחקים מכריעים צריכים להיות משוחקים בשעה אחידה. בשבת בני סכנין תארח את האלופה מכבי חיפה והפועל חיפה תשחק בשעה שונה לגמרי באורווה של דרור קשטן והפועל פ"ת. הפועל באר שבע תחכה לכולם ביום שני בבלומפילד לעוד "משחק עונה", הפעם על הדשא של שייע והפועל תל אביב.

יומן אירועים

דקה 6 - לאחר שבאר שבע החזיקה יותר בכדור בדקות הראשונות, סיכנה סכנין לראשונה את השער של רונן דאהן. בהזדמנות הראשונה הוציא אלן מסודי כדור מוקץ לתוך הרחבה - קאלי סאני הגיע מאחור ובעט שטוח כדור שכבר היה נראה בפנים, אבל דאהן הגיב מצויין והדף. לא חלפו כמה שניות וקלבר רודריגז מצא בכדור גובה את אלומיידה, שמקורב בעט לידיים של דאהן.

דקה 28 - אחרי דקות ארוכות של שליטה סכנינית, מצאה בעיטה חופשית מצויינת של אוליביירה מצד ימין, את מאיר כהן מוכן והשוער האורח הדף החוצה.

דקה 31 - אביתר אילוז שיחרר כדור מצויין לאלון מזרחי בתוך הרחבה. האווירון הסתובב על המגן שלו ובעט מזווית קשה לרשת החיצונית של כהן.

דקה 50 - התקפה מסוכנת של הפועל באר שבע, נתקעה שוב אצל ארנסט אטצ'י, אולי המצטיין על כר הדשא. אילוז קיבל כדור בתוך הרחבה, אחרי התקפה שהחלה אצלו. הבעיטה שלו נחסמה על ידי אטצ'י קרוב לקו השער.

דקה 62 - טעות קשה של סאני, שמחזיר מסירה גרועה אחורה היישר לרגליו של אלון מזרחי, עולה לסכנין בשער. האווירון אמר תודה ומול כהן כבש את ה-0:1 של באר שבע.

דקה 65 - סכנין ניסתה לחזור מיד למשחק וכמעט עשתה זאת, אחרי תרגיל מבריק בבעיטה חופשית שפינה את עבד רבאח לכדור רוחב. אף רגל מסיימת היתה שם כדי לדחוק מקרוב ובסופו של דבר בעיטה מרחוק של רודריגז מצאה את רונן דאהן מוכן.

דקה 75 - אילוז שולח את מזרחי למתפרצת קטלנית תוצרת האווירון, שהגיע קרוב לשער ושיחרר טיל בשמאל. כהן הדף לקרן אותה ניצלה באר שבע לעוד נגיחה מסוכנת של מאטיץ'.

דקה 79 - סכנין המשיכה ללחוץ, אך מצאה את רונן דאהן בפעם המי-יודע-כמה מוכן. בפעם הראשונה זו היתה בעיטה מסוכנת מתוך הרחבה של רודריגז, אותה הדף השוער לקרן. מאותה קרן הצליח עבאס סואן להגיע לזווית בעיטה שהזכירה את השער שלו נגד אירלנד, אלא שגם הפעם דאהן היה מוכן וקלט את הכדור.

הפועל באר שבע: רונן דהאן, תומר חליבה, סטיפה מאטיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך (יניב אלול 90), מרטין סאריץ', רוג'ריו דה אוליברה, אביתר אילוז (ינון ברדה 88), יניב אברג'יל, אלון מזרחי (אלין מינטואן 81).

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, בסאם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, אלן מסודי (חוסיין סלאמה 90), קאלי סאני (אחמד קסום 66), קלבר רודריגז, אגויה אלומיידה (מחמוד כיאל 87).

ניר לוין יצא הכי סבבה

אלון מזרחי, שכבש את השער לזכות באר שבע אמר בסיום: "כבר הובלנו והיינו צריכים יותר אחריות בחלק ההגנתי. זה שער כואב אבל בסה"כ יש עוד שלושה משחקים ואנחנו נקווה להציג את אותה יכולת כמו במחצית השניה, כי בראשונה לא שיחקנו טוב".

לופא קדוש מאמן הפועל באר שבע, לא היה מרוצה, אך גם לא בדיוק מאוכזב בסיום: "ידעתי שזה לא ייגמר השבוע או שבוע הבא. זה ייגמר בפוטו פיניש. אין מה לעשות, החיים לא קלים בכדורגל.
היינו יכולים לנצח, אבל מצד שני טוב שגם לא הפסדנו. סכנין היו יותר עדיפים במחצית הראשונה והשוער שלנו היה מצויין. מחצית שניה היינו יותר טובים, הגענו למספר מצבים וכבשנו פעם אחת, אבל זה כדורגל. אם סכנין מרוצים מתיקו במשחק כזה, אז סימן שאנחנו במצב טוב".

מומי זעפרן, מאמן בני סכנין, קפץ משמחה לאחר שער השיוויון של תומר אליהו והודה בסיום להוא מלמעלה: "אני שמח מהנקודה הראשונה שלי בליגת העל. השוונו בדקה קריטית ואני מרוצה מהנקודה. הכל פתוח עד הסוף. אנחנו מתחברים ממחזור למחזור. הקבוצה נראית הרבה יותר טוב מבמחזור הקודם. לטעמי נעשה צדק, אבל גם אם היינו מנצחים היום הליגה עדיין לא נגמרה. היינו טובים יותר, אבל אני רוצה להודות לאלוהים על הגול הזה. במחצית הראשונה הגענו למצבים מול שער ריק ממש ובמשחק כזה אתה לא יכול להרשות לעצמך להחמיץ".

תומר אליהו, כובש שער הניצחון, אמר: "אנחנו מאוכזבים. הגענו למצבים והחמצנו. אנחנו בישלנו להם את הגול. לא נשברנו והמשכנו לתקוף".

מי שיצא הכי מרוצה מהמשחק, היה דווקא ניר לוין, שהתראיין ב'טריבונה' של אבי רצון: "ברור שזו התוצאה האולטימטיבי עבורנו, אבל אנחנו עדיין במקום האחרון. אני צריך להדגיש שאנחנו חייבים להמשיך באותה יכולת של השבועות האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully