וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי בסכנת ירידה. הלוזונים רעבים לגביע

30.4.2005 / 18:27

סלים טועמה, שלא שיחק חצי שנה, התקאמבק עם שער ובישול ב-1:3 של מכבי פ"ת על מכבי ת"א. ביום שלישי הגומלין בחצי הגמר

בכותרת הראשית של המשחק אפשר יהיה להגדיר שוב את המצב של מכבי תל אביב, עם מלים חדשות שמגדירות "ביזיון" ו"עלוב" ובשורה התחתונה לכתוב שמכבי מרוחקת רק 5 נקודות מהקו האדום. מהצד השני יש את האלטרנטיבה לצהוב התל אביבי - מכבי פתח תקווה היא הקבוצה מספר 2 במדינה כיום - ללא שום צל של ספק או עוררין.

אבל מי שגנב את ההצגה ב-0:3 של מכבי פתח תקווה על מכבי תל אביב, היה סלים טועמה. הקשר שכבש כל כך הרבה פעמים בדרבי נגד מכבי, עוד כששיחק במדי הפועל תל אביב, ראה את הצהוב בעיניים ומהרגע שנכנס לאחר השריקה לפתיחת המחצית השניה, השתלט על המשחק. הוא היה חד, מהיר ובעיקר רעב לכדור, אחרי שלא שיחק יותר מחצי שנה בעקבות ההתייבשות בקייסריספור. הקהל התל אביבי נידב כמובן את השיר המוכר בשמו, אך מהר מאוד החליף מנגינה לטובת "קלינגר תתפטר" הישן והטוב.

מבחינה סטטיסטית טועמה תרם בעיקר מארסנל הבעיטות הנייחות שלו. בישול לשער השני וכיבוש השער השלישי, כמו גם תרומה לפנדל שלא נוצל, עשו את העבודה תוך 8 דקות קטלניות. מכבי תל אביב לעומת זאת, הצליחה לקראת הסיום לעשות משהו שהיא לא מרבה לעשות העונה וזה לכבוש, למרות שהשער היפה של ערן לוי, לא מנע את ההרגשה המרה שאחרי הפסד מספר 12 העונה, שעוד יכול להתברר בסיום המחזור ככזה שקירב את הצהובים למאבקי הירידה. ביום שלישי ייפגשו שתי הקבוצות לגומלין חשוב הרבה יותר באיצטדיון רמת גן, על הזכות להגיע כפייבוריטים לגמר גביע המדינה.

יומן אירועים

דקה 5 - מרקש מקבל כדור בקצה הימני של הרחבה, אבל שולח אותו לשמיים.

דקה 12 - מתפרצת לפ"ת. עומר גולן מוריד כדור בחזה אבל בועט רחוק ממסגרת השער של שטראובר.

דקה 14 - התקפה מסוכנת של הצהובים, אבל דגו ותמיר כהן לא מחליטים מי יבעט, ואוהד כהן מחלץ.

דקה 27 - ברונו הייס בועט כדור חופשי מ-30 מטר סמוך לקורה.

דקה 31 - עומר גולן מקבל כדור על קו 16 המטרים, ובועט כדור נהדר לרשת הגבוהה של שטראובר, 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 40 - פסר מגביה מימין, גל אלברמן נוגח למשקוף.

דקה 48 - פנדל למכבי פ"ת. סאלם אבו סיאם תופס את רוביל סרסור ברחבה, אשר כהן שורק. אסי משיח, שנכנס רק 3 דקות קודם כמחליף, בעט שטוח לפינה, אבל שטראובר הציל.

דקה 50 - סלים טועמה מסובב נהדר כדור חופשי מאגף ימין. שטראובר הודף למרכז השער, ואלעד ג'אן הצעיר נוגח לרשת, 0:2 לפתח תקוה.

דקה 54 - שוב כדור חופשי למכבי פ"ת, שוב אגף ימין, ואפילו מזוית קשה יותר. סלים טועמה מסובב כדור נפלא אל בין החיבורים של שטראובר. 0:3, חזרה מדהימה לטועמה!

דקה 64 - סלים טועמה מגביה כדור חופשי מאגף שמאל, פרינס דאייה נוגח למשקוף.

דקה 76 - מכבי מנסה להתאושש. לירן כהן מוסר לארז מסיקה שבועט מ-16 מטרים ליד שערו של כהן.

דקה 85 - מכבי ת"א מצליחה לכבוש. כדור רוחב של מרקש מאגף שמאל, מוצא את הרגל של לירן כהן, וערן לוי מפציץ ליד הקורה ופנימה, 1:3.

דקה 87 - מהלך יפה נוסף מסתיים בבעיטה טובה של ארז מסיקה מהאוויר, אך הכדור חולף סנטימטרים מהמשקוף.

מכבי ת"א: שטראובר, מוסא, מישאלוף, ג'אן, אבו סיאם (נגר, 75), הייס, תמיר כהן (לירן כהן, 52), מרקש, דגו (ערן לוי, 52), מסיקה, פרוחננקובס

מכבי פ"ת: אוהד כהן, פסר, בן יוסף (הדיה, 65), בנאי, ג'אן, דאייה, אלברמן (משיח, 46), צמח, דוד, סרסור, גולן (טועמה, 46)

קלינגר: "לשופט היה חלק מכריע במשחק"

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת, אמר לשבת של כדורגל: "באנו לשחק בלי קשר לחצי גמר הגביע. הצלחנו להבטיח את המקום השני, וזו הסטוריה אחרי 52 שנה. אנחנו נהיה פעמיים ברציפות באופ"א, וגם זו הסטוריה. נשאר לנו חצי הגמר, וזה יהיה משחק מול קבוצה שהשתתפה בליגת האלופות, עם מאמן מצוין וקהל גדול".

ניר קלינגר: "במחצית הראשונה המשחק הלך לכיוון שלנו - תקפנו והיו לנו מצבים. אבל הקלישאה שאם לא מבקיעים סופגים חזרה על עצמה. בהזדמנות היחידה הם כבשו - זה היה ההבדל. במחצית השניה הם כבשו שערים מהירים. לשופט חלק מכריע במשחק, הגיע לנו פנדל אחד לפחות, ועוד שגיאות נוספות שלו, וזהה עזר לפ"ת".

סלים טועמה: "לא ציפיתי לחזרה כזו, אני לא בכושר בסה"כ. אני שמח שהמאמן נתן לי לשחק, ונתתי כמה שיותר. אני מקווה שלקראת הגביע, שזה המשחק היותר חשוב, נדע לעשות תוצאה טובה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully