וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הנצחון הכי גדול שלנו העונה"

11.3.2005 / 17:24

מאמן מכבי פ"ת, למרות המשחק החלש של קבוצתו בנצחון 0:1 על הפועל חיפה. ניר לוין: "אנחנו פשוט נאיביים - לא ניצלנו הזדמנויות"

כשקבוצה רצה לאלופות, ומנצחת 0:1 קטן מדי פעם, אומרים עליה - גם זו צורה לקחת אליפות. אז בשביל מכבי פ"ת, מקום שני זה אליפות לכל דבר ולנו רק נותר להצטער שבשנה הבאה לא תהיה לנו עוד נציגה במוקדמות ליגת האלופות כי מכבי פ"ת היתה יכולה להיות שם.

נצחון 0:1 קטן-גדול משער של עומר גולן ובישול מצויין של אחד השחקנים הותיקים בליגת העל - קובי רפואה, העניק ללוזונים נצחון ויותר חשוב מכך - פתיחת פער של לא פחות מ-8 נקודות מהמקום השלישי, מה שמקרב אותה משמעותית לעוד עונה אירופאית, השניה ברציפות שלה.

ומה נגיד על הפועל חיפה? העונה הזו כבר גמורה עבורם, זה היה ברור עוד לפני המשחק, אבל הבחורים לפחות נלחמו ולא היו רחוקים לצאת עם נקודת אחת לפחות מפ"ת. אבל את העונה הזו מלווה גם חוסר מזל משווע ובחיפה נראה שכבר השלימו עם נסיעה לרעננה ולקרית שמונה בעונה הבאה.

האירועים הבולטים במשחק

דקה 10: הזדמנות להפועל חיפה. ג'ף טוטואנה פורץ לתוך הרחבה, אבל במקום לבעוט לשער, שולח כדור רוחב שלא מוצא כתובת.

דקה 16: קרן למכבי פ"ת. גל אלברמן נוגח יפה, אבל אנסומבו מצליח להרחיק את הכדור מקו השער.

דקה 40: הזדמנות למכבי פ"ת, סטניסלב דוברובין נוגח מקרוב מעל לשער.

דקה 45: סאלח חסארמה מהפועל חיפה בועט טיל מ-25 מטרים, שעובר מעל למשקוף.

דקה 56: דוברובין העלה כדור עומק מצד ימין אל תוך הרחבה, עומר גולן הוריד בראש, אבל שניה לפני שקובי גנון הגיע לכדור, הכדור הורחק.

דקה 68: בעיטה חופשית קו ישר מהשער ממרחק של 20 מ' לזכות פ"ת. איסמעיר עמר שלח טיל שעבר את החומה, אבל שגיא שטראוס בקצות האצבעות מנע שערון.

דקה 83: 0:1 למכבי פ"ת. קובי רפואה, שרק נכנס 5 דקות קודם לכן, מכניס כדור עומק מדוד לעבר עומר גולן שמצא את עצמו פתאום לבד לחלוטין מול שגיא שטראוס ולא התקשה לגלגל פנימה.

דקה 90: אוהד כהן מציל לקבוצה שלו את המשחק כשמנע שעבר בטוח מנגיחה של שלומי אדרי ממרחק של חמישה מטר.

לוין: "עם סגל רחב יותר, הייתי עושה הרבה יותר"

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, היה מאושר בסיום: "זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. אומרים שהניצחון בספורט הוא הכל ואנחנו תמיד עושים הכל בכדי לנצח. שיחקנו היום מול קבוצה מאומנת עם מאמן מצוין והיה חשוב לנו לשמור על יצבות אחרי התיקו שלנו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. אנחנו קבוצה יעילה וניצחנו היום במשחק יעיל. אם נשיג בסוף העונה את הגרטיס לגביע אופ"א, אף אחד לא יזכור איך הגענו לשם. אבל נשארו לנו עוד 8 משחקים קשים ואנחנו חייבים להישאר צנועים ולעבוד קשה".

המאמן המפסיד, ניר לוין, אמר אחרי ההפסד שקירב את קבוצתו עוד יותר אל עבר הליגה הלאומית: "מכבי פ"ת הגיעו למעט מצבים ועשו גול במתפרצת. אנחנו לא ידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם וזה כל ההבדל. אנחנו פשוט נאיביים - שיחקנו טוב אבל לא היינו מסוכנים מספיק".

על המצב הקשה של קבוצתו בטבלה, אמר לוין: "כשהגעתי לכאן, ידעתי לאן אני מגיע. ידעתי שזה לא יהיה קל ושמצפה לי עבודה רבה. בקבוצות אחרות יש סגל רחב יותר עם אפשרויות רבות יותר, מה שאין לי כאן".

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, עמר, מגמאדוב, בנאי, גנון, משיח, אלברמן, דוברובין, גולן, דוד, סרסור.

הרכב הפועל חיפה: שטראוס, בלסטרה, יובלדיו, עזיז, בן מרגי, סיבוני, חסארמה, אנסומבו, ורמוט, גוטיירס, טוטואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully