וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחון קדוש

7.3.2005 / 22:40

לופא קדוש רשם נצחון בבכורה שלו בליגת העל עם 0:2 על אשדוד מצמד של האווירון. באר שבע צימצמה את הפער מהפועל ת"א לשתי נקודות

בבאר שבע כל כך חיכו ללופא קדוש והערב אפשר היה להבין למה. המאמן החדש-ישן בבירת הנגב הביא לקבוצה נצחון ראשון אחרי 5 משחקים עם 0:2 על הרביעית בטבלה מ.ס אשדוד. לאשדוד זה היה משחק רביעי ללא נצחון. באר שבע צימצמה את הפער מהפועל ת"א שמדורגת במקום העשירי, לשתי נקודות בלבד.

באר שבע פתחה את המשחק מצויין, היא נראתה הרבה יותר משוחררת וסיכנה יותר את השער, עד הראשון של האווירון בדקה ה-28. הקבוצה של קדוש נראתה שונה לגמרי מהקבוצה של אלי כהן ואין ספק שמגיע למושיע של באר שבע המון קרדיט. אחרי השער השני של מזרחי בתחילת המחצית השנייה, באר שבע הסתגרה יותר ובצדק, והמשחק נהיה רדום. אשדוד לא הצליחה לייצר שום הזדמנות ממשית ואפשר להבין למה היא לא ניצחה כבר חודש.

בבאר שבע חוגגים הערב את הנצחון החשוב ביותר העונה. במחזור הבא יוצאים קדוש וחבריו למשחק חוץ בנצרת עילית כשבמקביל הפועל ת"א מתארחת אצל קשטן. משהו כאן מריח כמו מהפך?

תיאור המשחק

דקה 11 - הזדמנות ראשונה להפועל ב"ש. דה אוליביירה מכניס כדור מצויין ליניב אברג'יל שנמצא ברחבה. אברג'יל חותך ימינה מדי ובועט מזווית קשה מחוץ לשער של רחמים.

דקה 16 - דוד רביבו מוסר יפה לשי הולצמן, שבועט מ-16 מטר מעל לשער.

דקה 23 - דה אוליביירה מסתובב יפה על סף הרחבה, בועט מ-18 מטר ומפספס במעט את השער.

דקה 28 - 0:1 להפועל ב"ש. דה אוליביירה מגביה כדור חופשי לתוך הרחבה, אלון מזרחי מתרומם ונוגח לפינה הימנית של אסי רחמים.

דקה 49 - 0:2 להפועל ב"ש. יניב אברג'יל מחמיץ פעמיים מול אסי רחמים, אבל אלון מזרחי משתלט על הריבאונד וכובש את השני שלו ושל באר שבע.

הרכב הפועל ב"ש: אלבז, אלול (אברמוביץ', 66), חליבה, מאטיץ', בן דיין, דה אוליביירה, סאריץ', אלימלך, סגרון (שרון לוי, 84), מזרחי, אברג'יל (ברדה, 74).

הרכב אשדוד: רחמים, טובול, אג'יפור, פאפו, עמר (אלקריף, 60), פרץ (אבוקה, 46), אוביידה (אוחיון, 71), אלמושנינו, רביבו, עזרן, הולצמן.

קדוש: "מי שהוריד אותנו ליגה, שיחכה קצת"

מאמנה של הפועל ב"ש לופא קדוש שמר על רוגע בסיום המשחק, כי עם כל השמחה, הפועל ב"ש עדיין מתחת לקו האדום. קדוש אמר בסיום לערוץ 10: "הצבנו לעצמנו מטרה. יש מלחמה עכשיו, מלחמה ספורטיבית. כל משחק זה מלחמת קיום. יעד אחד כבר עברנו יש עוד כמה יעדים. מי שהוריד אותנו ליגה, שיחכה קצת".

אלון מזרחי, שהוסיף עוד שני גולים לרזומה: "קדוש אחד המאמנים הטובים בארץ. זה חיבור נכון ואני מקווה שיחד איתו נעלה על דרך המלך. אני מקווה שהנצחון יתן לנו דחיפה רצינית".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully