וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החמצה גדולה"

שחר פרנהיימר

6.3.2005 / 22:26

אומר שייע, אחרי התיקו המאופס של הפועל ת"א ונצרת עילית. הפועל החמיצה והחמיצה, אך גם ניצלה מספיגה בסיום. עכשיו שייע ואיוניר יחכו לראות מה יוליד המפגש בין ב"ש ואשדוד

נצרת עילית והפועל תל אביב משחקות כדורגל משוחרר ופתוח (האחרונה עושה זאת מאז הגעתו של שייע פייגנבוים). דווקא המפגש בין השתיים הללו הסתיים בלי שערים. אחרי מחצית די משעממת, דחפו חילופים נכונים של שייע את הפועל קדימה, אבל חוסר ריכוז של אוגבונה ופנסטיל שלל מהאדומים 3 נקודות יקרות להמשך.

איוניר, במשחק החזרה שלו למגרשים אחרי חמישה משחקים אותם ניהל מהביפר, רצה לנצח כדי לשפר עמדות במשא ומתן על החוזה לשלוש העונות הבאות. הנקודה שהשיג בבלומפילד מעלה את החבורה המפתיעה שלו זמנית למקום השלישי, עד משחקה של אשדוד מול ב"ש. במשחק הזה יתבהר לא רק עתידו של איוניר, אלא גם מחירן האמיתי של ההחמצות של הפועל ת"א בדקות הסיום.

מהלך המשחק

דקה 9: אוגבונה מקבל כדור 20 מטר מהשער של אושרי לוי, אבל בועט חלש לידיו של שוער נצרת עילית.

דקה 11: אמבלה מקבל כדור עומק מצוין בתוך הרחבה, ותחת הלחץ בועט לפינה הקרובה. אושרי לוי הודף לקרן.

דקה 35: יוסי אבוקסיס שולח את אוגבונה, שבועט לגופו של אושרי לוי.

דקה 60: אוגבונה נעצר על קו הרוחב ליד הקרן, רואה את אושרי לוי מעט מחוץ לשער, ומסובב כדור שלוי מצליח להדוף רק בקצות האצבעות.

דקה 68: נצרת עילית יוצאת למתפרצת כשיואב זיו חותך את כל הגנת הפועל, ומעביר כדור רוחב לסימן טוב שבועט מצוין, אבל אלימלך עוצר.

דקה 70: אוגבונה עוצר כדור על החזה עם הגב לשער, מסתובב ובועט מעל המשקוף.

דקה 75: כדור רוחב של חליס לא מוצא רגל מסיימת.

דקה 83: אמבלה משתחרר ברחבה ומסדר לפנסטיל כדור רוחב מצוין. פנסטיל מפספס את הכדור במילימטרים על קו השער.

דקה 84: סקריפנטי שנכנס שתי דקות קודם לכן, מסר כדור רוחב שהעמיד את דוארטה לבד לגמרי מול אלימלך. הברזילאי בעט טוב ואלימלך הדף והציל גול בטוח.

דקה 90: ברק בדש פרץ לאורך כל המגרש ובעט כדור שיצא לקרן.

דקה 90+2: בעיטת עונשין של וסיליוק נהדפת על ידי אושרי לוי, וישראל דרור מגיע לריבאונד ברגע האחרון כדי להרחיק את הסכנה.

הרכבים:

הפועל ת"א: אלימלך, חליס, דומב, גרשון, אנטבי, אבוקסיס (בדש 82), טל חן, פנטסיל, אמבלה, כנפו (אדרי 54), אוגבונה (וסיליוק 76)

נצרת-עילית: אושרי לוי, דרור, ווחין, אזולאי, פדלון, בנון, פוקורן, ישראלביץ' (סקריפנטי 82), סימנטוב (נכטיילר 88), זיו, דוארטה

שופט: מנשה משיח

שייע: הגיע לנו לנצח את המשחק

שייע פייגנבוים: "החמצה גדולה, כי הגיע לנו לנצח את המשחק. שלטנו ברוב השלבים, נצרת ניסו לעשות מתפרצות שזה הקלף החזק שלהם. לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו וחבל. הפועל משחקת מאוד התקפי, והסתייענו גם במגינים. נסינו לנצח, אבל לא הצלחנו. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל חוסר מזל גדול מנע מאיתנו ניצחון. הליגה היא קשה וקבוצות טובות מתמודדות איתנו. אנחנו צריכים להמשיך להסתכל על עצמנו".

מוטי איוניר הגיב לשיחות הערות שניהל עם שחקני הפועל במהלך המשחק, ואמר: "כל שחקני הפועל תל אביב הם חברים שלי, יוסי אמר שאני רגזן, אמרתי לו: 'אתה המצאת את הרגזנות'. זה לא היה דיבורים של ליכלוך".

עוזר המאמן, שאול דה צ'וקרל, חזר היום לנגן כינור שני אחרי חזרתו של איוניר לספסל. "ידענו שמצפה לנו משחק טעון. הפועל הגיעה עם החבל על הצוואר. הכנו את השחקנים בצורה מקצועית, ואני חושב שמגיע לבחורים כל הכבוד על ההשקעה. אנחנו רוצים להצליח בגביע בשבוע הבא, ולהמשיך במטרות שלנו בליגה. אנחנו מייחסים חשיבות רבה לשתי המסגרות. פנינו למשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully