וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל המדינה ראתה שלא היה פנדל"

14.2.2005 / 20:24

אלון מזרחי קבע ש"השופט הכריע את המשחק". שריקה של מנשה משיח לפנדל בתוספת הזמן עזרה למכבי פ"ת לנצח 1:2 בבאר שבע

אלי זינו התנפל, קילל ודחף בסיום המשחק את השופט, מנשה משיח לאחר השריקה הפזיזה (לפחות לדעתו) לפנדל בתוספת הזמן. זינו אף דחף את השופט בסגנון חלאילה, אבל עם כל הכאב, ההתפרעות של בעלי הפועל באר שבע, לא היתה במקום וחבל שזה מה שיזכרו מהמשחק. קבוצתו של אלי כהן הוליכה, היתה בשליטה ובכל זאת הצליחה להפסיד 2:1 למכבי פתח תקווה ביום בינוני במיוחד. במחזור הבא מחכה לבאר שבעים משחק חוץ מול בני יהודה, במחזור שיקבע את סדר המשחקים בסיבוב השלישי. בבירת הנגב מצהירים כי הם רחוקים מלוותר על הליגה, אבל עוד מחזור עבר והם מתחת לקו האדום.

נורה אדומה נדלקה גם בממלכת הלוזונים, למרות הניצחון. את המאמן גיא לא תשמעו אומר שהצעקות של אבי מהיציע בנוגע להטלת קנסות, העירו את השחקנים במחצית השניה, אבל בהחלט יכולים להודות שם למזל ולמשיח. המקום השני חזר והפער מהמוליכה צומק ל-16 נקודות בלבד!

מהלך המשחק

דקה 5: איסמעיל עמאר מפספס כדור, אותו מקבל רמי אליהו, 16 מטר מהשער ומחליט לבעוט. הכדור החזק חולף בקשת מעל אוהד כהן היישר אל בין החיבורים. 0:1 לבאר שבע.

דקה 7: עומר גולן נשלח לכדור עומק חזק, לא מספיק להגיע ונכנס בפניו של השוער מאור אלבז. אחרי טיפול רפואי קצר, לשוער שלום.

דקה 30: תומר חליבה, שחזר להרכב אחרי פציעה ממשוכת, משחרר טיל מרחוק שחולף כמה סנטימטרים מהקורה.

דקה 33: מינטואן אלין מנצל הרחקה לא מוצלחת של מגמאדוב, ומסדר לעצמו מצב בעיטה מ-16 מטר. הכדור היה חלש וכהן היה מוכן.

דקה 44: בעיטה חופשית של איסמעיל עמאר חולפת מעל החומה הבאר שבעית, אבל מאור אלבז מצליח להדוף.

דקה 52: אלון מזרחי מנפק החמצה אחרי החמצה. 5 דקות אחרי שבעט החוצה מתוך הרחבה, הגיע מזרחי להזדמנות גדולה, לאחר שמינטואן אלין סידר לו מצב אחד על אחד עם אוהד כהן. השוער הפתח תקוואי הגיב מהר והדף את הבעיטה החלשה של האווירון לקרן.

דקה 65: איסמעיל עאמר הגביה מימין ומצא את הראש של סטניסלב דוברובין. 1:1.

דקה 92: עומר גולן נשלח לרחבה, דדי בן דיין דחף אותו תוך כדי מאבק על הכדור והשופט מנשה משיח, שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. גולן עצמו ניגש לבעוט את הכדור וסיפק ללוזונים שער ניצחון מעורר מחלוקת.

אלימלך: "אנחנו רחוקים מלהתרסק"

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקווה: "בחצי הראשון היינו בפיגור. בחצי השני לא ויתרנו ובעקשנו הצלחנו לעשות את זה. אופי זה שם המשחק. הספורטאים שמגיעים למשהו, זה לאו דווקא אלו עם הכישרון, אלא אלה עם האופי. בסוף הסבלנו משתלמת ואת זה ראינו היום. בשנה שעברה במגרש הזה, בלסינג קאקו כבש שער בתוספת הזמן והפסדנו. היום הגלגל התהפך. יש לנו משחק קשה מאוד מול הפועל חיפה ואת הסיכומים נעשה רק בסוף השנה".

סתיו אלימלך, קפטן הפועל באר שבע, היה נשער והתייחס בסיום לבעיות השיפוט: "כבוד השופטים במקומם מונח, אבל שים לב לסיטואציה שהיתה כאן. אנחנו יודעים ורואים שזה לא פנדל, רק רצינו שיתייעץ עם הקוון בדקה כל כך קריטית ויפעיל שיקול דעת". לגבי מצב הקבוצה, אמר אלימלך: "אנחנו רחוקים מלהתרסק. מנענו מהם לעשות את מה שבדרך כלל הם עושים. מסתם מצב הם הישוו והלחץ עבר אלינו. יש לנו קהל תומך ואם יש קומץ שמקלל, אז זה רק מתוך תיסכול. אנחנו לא נוותר וננסה להראות בשבועות הקרובים שבאר שבע ראויה לליגת העל".

חלק משחקני הפועל באר שבע, ירדו מכר הדשא כשהם בוכים ואלון מזרחי התנדב לשלוח תגובה מהירה לטלוויזיה, כשהוא עדיין "חם" על האירועים: "כל המדינה ראתה היום שלא היה פנדל. זה לא ספורט, זה לא כדורגל. זה בושה וחרפה. ההחמצה שלי לא קשורה. השופט הכריע את המשחק".

הפועל באר שבע: מאור אלבז; רמי אליהו (אורן סגרון 46'), סטיפה מאטיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, מרטין סאריץ' (יניב אברג'יל 74'), מינטואן אלין (אלון אברמוביץ' 78'), רוג'ריו דה-אוליבירה, תומר חליבה, אלון מזרחי.

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב , שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, סולי צמח, אדהם הדיה (שי דוד 57'), קובי רפואה (כפיר אודי 85'), עומר גולן, סטניסלב דוברובין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully