וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצטדיון האור

7.2.2005 / 22:30

נצרת עילית, עם המגרש המואר, קפצה למקום הרביעי ועם 1:2 וצמד של יואב זיו מול בני יהודה, היא יכולה לחלום עכשיו על מקום באירופה. חבל רק שהאוטובוס האורח נרגם באבנים בסיום

משחק הבכורה של נצרת עילית באיצטדיונה הביתי המואר (לאור זרקורים חדשים שהותקנו בו השבוע), היה מעל לכל הציפיות של מאמנה, מוטי איווניר. המאמן המושעה, שהעביר דרך מכשיר מירס את הוראותיו לספסל, בוודאי לא חשב שקבוצתו תצליח לשמור על רצף של שישה משחקים ללא הפסד, שלא לדבר על מאזן ביתי נקי מהפסדים, אחרי ה-1:2 על בני יהודה הערב. גם בלי דוארטה המושעה ופוקורן שנסע למשחק של נבחרת סלובניה, ידעה נצרת לנצח ולהפוך לסיפור החם של הליגה, לקראת משחק גדול בשבת מול בית"ר ירושלים. איציק זוהר הגדיר נכון את התופעה הנעימה כשאמר, "נצרת יכולה להפוך להיות הסכנין של השנה".

בני יהודה, לעומת זאת, נזכרת שוב בטעם התחתית. כבר ביום שישי תתארח הקבוצה של ניצן שירזי בעילוט מול בני סכנין, לעוד משחק ששווה 6 נקודות. ואם זה לא מספיק, האוטובוס של הקבוצה נרגם מאבן ששברה את החלון האחורי שלו. זהות האוהד שזרק את האבן נבדקת. מקרה דומה, אירע לקבוצה בשובה מהמשחק בבאר שבע ונראה כי השחקנים שוב ייאלצו לעשות את הדרך לשכונה בנסיעה קרה.

מהלך המשחק

דקה 10: בעיטה מצויינת מרחוק של מרוסלאבץ, הולכת לפינה של אושרי לוי, שמספיק להגיב במהירות ולהדוף את הכדור לקרן.

דקה 15: בני יהודה שוב מביכה את הגנת שלושת הבלמים של נצרת עילית, כשביטון מוציא כדור רוחב לבלדוט, שבועט חלש ולא מדויק החוצה.

דקה 17: בעיטה חופשית מ-35 מטרים הופכת למטרד עבור יניב והבה. שחר סימנטוב מחליט לבעוט במקום להגביה ומפתיע את שוער בני יהודה, שבמאמץ אחרון מצליח להדוף לקרן.

דקה 28: סימנטוב מקבל הזדמנות לבעוט כדור חופשי נוסף מאותו מצב, והבה לא לוקח סיכונים ונשאר על קו השער, אלא שהקשר הנצרתי מחליט להגביה הפעם ומוצא את יואב זיו בתוך הרחבה. אברבנאל מפספס ומשאיר לזיו את כל הזמן שבעולם לעצור, לכוון ולהכניע את והבה, שנותר תקוע על קו שערו. 0:1 לנצרת עילית, בניגוד למהלך המשחק.

דקה 37: חילוף מאולץ בשתי הקבוצות. גיז'רמו ישראלביץ' מנצרת עילית מפנה מקום לישראל דרור בגלל מכה שקיבל בצלעות. יניב והבה, שוער בני יהודה, לא מתאושש מפציע ברגלו ומוחלף על ידי יוסי שקל.

דקה 39: יאיר אזולאי מוסר לא טוב והכדור מגיע לסקריפנטי, שבועט מרחוק ומנסה להפתיע את שקל. הכודר מפספס בסנטימטר את הקורה.

דקה 41: מחדל אחרי מחדל בהגנת נצרת עילית. פעם אחת אושרי לוי יוצא גרוע וביטון, שעובר אותו, מפרגן לבלדוט שמתמהמה, מעביר מרגל ימין לשמאל ומבזבז הזדמנות כיבוש מול שער ריק. בפעם השניה, כמה שניות מאוחר יותר, לא מצליח נכטיילר להרחיק הרמה פשוטה שמוציא אברבנאל. הכדור מגיע לבטורינה, שעושה את מה שבלדוט היה צריך לעשות ומשגר בעיטה מדוייקת ברגל ימין בלי לחכות. 1:1.

דקה 66: לקח זמן עד שהמחצית השניה החלה להתעורר. איציק זוהר, שנכנס כמחליף, יכול היה לצאת הווינר הגדול אם היה מצליח לחבר את הרגל שלו לכדור המצויין שנתן לו שחר סימנטוב. אבל זוהר לא היה חד מספיק וביזבז הזדמנות גדולה.

דקה 73: אבישי ז'אנו שולח בכדור ארוך את יואב זיו, שמנצל את חוסר התיאום בין אברבנאל ליאיר אזולאי, מקדים אותם בצעד וחותך במהירות לכיוון הרחבה. משם הוא מצליח לכבוש את השני שלו מול יוסי שקל. 1:2 לנצרת עילית.

דקה 82: יאיר אזולאי שוב טועה במסירה ומסדר חטיפה קלה לשחר סימנטוב, שממהר לנווט את הכדור לאודי כבודי המחליף. כבודי בועט מול השוער גבוה מעל המשקוף.

"קו המחשבה שלנו הוא צניעות"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "עם תוצאות אי אפשר להתווכח. בני יהודה לא יכלה לנצח משחק שהגיע לה. שלטנו, הגענו למצבים ולא הצלחנו להבקיע. ספגנו שני שערים משני מצבים ואני לא נכנס לטעויות שיפוט. יוסי נכנס לשער והיה בסדר גמור, לא היה לו חלק בשער השני, אלא להגנה. לא ייתכן שברמה של ליגת העל נספוג שני שערים כאלו. עכשיו נצטרך לגלות אופי, לחזור הביתה וללמוד איפה טעינו. בני יהודה שיחקה טוב בחצי הראשון, היא לא ניצלה את זה ועכשיו היא צריכה לחשוב איך יוצאים מזה".

איציק זוהר, שיכול היה לגמור את המשחק בשלב מוקדם יותר, היה מרוצה מהופעתו המשמעותית הראשונה בקבוצה: "אלו שלוש נקודות מאוד חשובות, שמהוות את ההבדל בין להישאר בליגה, לבין עשייה של משהו באמת נדיר, שבמידה מסויימת מזכיר קצת את מה שסכנין עשתה בשנה שעברה. אני מקווה לעזור לנצרת לעשות היסטוריה. אנחנו נמצאים לפני מכבי תל אביב, לפני בית"ר ירושלים, לפני בני יהודה, אין פה כדורגל גדול ואין הרבה הפתעות, יש פה קבוצה עם אנשים חמים שרוצים לחוות הצלחה. באופן אישי חסר לי קצת אוויר. רצתי קצת, התאמצתי, היה נחמד. אני אוהב כדורגל, אני רק מקווה שהגוף שלי יחזיק מעמד במאמץ ובנסיעות האלה".

לקראת המפגש המחודש עם בית"ר ירושלים ואבי נמני, אמר זוהר: "אבי ואני חברים טובים, אל תשכח שזה נגד בית"ר ירושלים, שזו האקסית שלי, יהיה נחמד". על יואב זיו: "הוא ילד טוב, יודע מה זה כדורגל מהשכונה, אותי הוא לא הפתיע ואני מקווה שהוא יגיע רחוק".

איש המשחק, יואב זיו, אמר בסיום: "קודם כל אברם לא ניפה אותי, אני שמח שהוא בכלל הזמין אותי. אני שמח שאני יכול לצבור דקות בינלאומיות כבר בגיל צעיר, אני לא צריך להוכיח לו כלום, אלא לקהל הנפלא הזה שהגיע לעודד אותנו. אני פה משנה שעברה, כמו רוב הסגל. כאן מי שטוב משחק וזה לא עניין של שחקן זה או אחר. קו המחשבה שלנו הוא צניעות ובניית אופי של קבוצה, לא של שחקן יחיד".

נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, קובי נכטיילר, נדיב סימנטוב, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ' (ישראל דרור 34), יואב זיו, ליז'ורנו סקריפנטי (אודי כבודי 67).

בני יהודה: יניב והבה (יוסי שקל 38) , אלי אברבנל, גבע ברקאי, יאיר אזולאי, רוני גפני, איבן מרוסלאבץ, אסי בלדוט (קובי דג'אני 68), מוטי ששון (גבריאל לימה 68), בן לוז, מטה בטורינה, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully