וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקרדיט הוא לשחקנים, לא לי"

29.1.2005 / 20:55

שייע חגג את הנצחון הראשון עם 1:2 על סכנין. אוהדי סכנין התפרעו בסיום המשחק, השופט אסף קינן הוכה ופונה למיון

בפעם הראשונה העונה אפשר היה לראות סוף סוף חיוך על פניו של שייע פייגנבוים. הפועל ת"א השיגה את נצחונה הראשון העונה בעידן שייע, 1:2 על סכנין ולמרות שמדובר בסך הכל בנצחון בודד, על קבוצה שסיימה את המשחק עם 9 שחקנים, כבר הרבה זמן לא שררה אווירה אופטימית כזו.

מהצד השני, אוהדי סכנין לקחו את זה מאוד קשה. כנראה שזה מאוד מדכא להפסיד לקבוצה כמו הפועל ת"א הנוכחית פעמיים בשנה (הנצחון האחרון של הפועל ת"א היה בסיבוב הקודם מול סכנין). אחרי שהשופט אסף קינן הרחיק את אלן מסודי לקראת הסיום, החלו אוהדי סכנין להתפרע ביציעים והצליחו לפרוץ את הגדר. חלקם נכנסו לתחומי המגרש ונבלמו על ידי המשטרה. חלקם זרקו כיסאות מהיציעים אל תוך תחומי המגרש. אחד מהכיסאות אף פגע בראשה של שדרת הקווים של "שבת של כדורגל" מאיה חסון. השיא היה עם ירידתו לחדר ההלבשה של השופט אסף קינן. ב"שבת של כדורגל" דווח כי השופט פונה מקרית אליעזר לחדר מיון, אחרי שקיבל מכה חזקה מאוד בדרך לחדר ההלבשה, על ידי חבר הנהלת בני סכנין שעאר חלאיילה. סיום עגום לחגיגה של שייע פייגנבוים.

תיאור המשחק

דקה 7 - אבי כנפו נשלח לתוך רחבת סכנין, אלן מסודי מכשיל אותו, אבל השופט אסף קינן לא שורק. האדומים מוחים אך כרגיל, ללא הועיל.

דקה 31 - הגבהה של סואן לרחבת האדומים, אסי דומב במקום להרחיק, נוגח חלושות וכמעט מכין למסודי שער.

דקה 34 - אל כדור הקרן של סכנין מתרומם אחמד קסום, שמנצל את הקפאון של אלימלך ונוגח בפשטות פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 40 - כרטיס אדום לאטצ'י מסכנין, אחרי עבירה גסה על אבי כנפו. סכנין בעשרה שחקנים.

דקה 47 - הפועל ת"א פותחת בסערה את המחצית השנייה. וסיליוק יורה פצצה למסגרת, מאיר כהן בקושי הודף, ועל הריבואנד מזנק אוגובונה ודוחק פנימה. 1:1.

דקה 57 - הלחץ של האדומים נמשך והמהפך מושלם. וסליוק משאיר כדור גבוה מצד ימין לפנסטיל בתוך רחבת סכנין, והרכש ממכבי ת"א מכין את הרגל ומשגר כדור חזק פנימה. 1:2.

דקה 64 - קלבר רודריגז מסכנין שעלה כמחליף, מנסה לאיים על השער של אלימלך אבל הכדור שלו לא מספיק מדויק.

דקה 66 - טל חן יורה כדור מפתיע מ-35 מטר, מאיר כהן בקצות האצבעות הודף לקרן.


דקה 87 - כרטיס אדום לאלן מסודי מסכנין (השלישי שלו בעונה) גורם להתפרעות אצל אוהדי סכנין ביציעים.

לחמן: "כל מה שטוב במדינה, נוהגים להציג כלא טוב"

מאמנה של הפועל ת"א שייע פייגנבוים, לא ממש התייחס למהומות, שליוו את סיום המשחק בקרית אליעזר. מבחינתו, הוא עשה את שלו ועכשיו הוא יכול לנשום לרווחה. פייגנבוים אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "חיכיתי לנצחון הזה. זה ברח לי כמה פעמים. השחקנים השתדלו ורצו והיום עשו את זה כמו שצריך. קשה להפוך תוצאה מול קבוצה כמו סכנין. בכל מקרה, ניצחנו בצדק. אני מבסוט שהשחקנים עשו את זה וכל הקרדיט מגיע להם, לא לי. אי אפשר להשתולל משמחה. צריך כבר להסתכל על השבוע הבא ולהתכונן". פייגנבוים הוסיף: "מהרגע הראשון חשבתי שהפועל צריכה לעשות הכל כדי להישאר. זו הייתה רק תחנה. אסור לשכוח שאנחנו במצב לא טוב".

מאמנה של בני סכנין אייל לחמן התעצבן כשנשאל בסיום על המשחק הברוטאלי של שחקניו ואמר: "צריך לעשות סדר בנסיבות כי יש לי תחושה שתמיד ניראה לא בסדר בעקבות הדברים שרואים על המגרש. יש נוהג אצלנו במדינה שכל מה שטוב נוהגים להציג כלא טוב".


הרכבים:
הפועל ת"א:
הרכב: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, ג'ון פנטסיל, יוסי אבוקסיס (אבוטבול, 64), כפיר אדרי, אבי כנפו (צרפתי, 75), ביסקוט (אוגבונה, 46), רומן וסילוק.

בני סכנין:
הרכב: מאיר כהן, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים, נידאל חוג'ראת, תומר אליהו, עבאס סואן, אלן מסודי, אחמד קסום (רודריגז, 60), קאלי סאני (קיאל, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully