וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברנו את השופט ואת המגרש הביתי"

22.1.2005 / 16:16

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, מרוצה מנקודת החוץ שהשיג בנצרת עילית (0:0). גם איוניר מרגיש טוב. הצופים פחות

לא ידוע אם זה הגשם, הקור והעייפות, אבל היכולת של הפועל נצרת עילית ומכבי פ"ת היום (0:0), גרמה לנו להתגעגע אפילו למשחק המוקדם של יום שישי, בו ניצחה הפועל באר שבע את אשדוד 0:2. חשבנו שנראה לפחות כמה פעולות התקפיות יפות מבית היוצר של ז'וזה דוארטה מנצרת, שחזר ממחלה, או של איציק זוהר, שנכנס רבע שעה לסיום. אז חשבנו. דוארטה, אגב, ישאר מחוץ לסגל גם במחזור הבא, אחרי שהורחק בכרטיס אדום מיותר בדקה ה-90.

אבל לא רק מהם לא קיבלנו כלום. גם מהצד השני, מכבי פתח תקוה נראתה כאילו הצפינה לנצרת עילית כדי לשחק על תיקו. במיוחד אחרי שהקפטן שלה מוראד מגמאדוב הורחק בכרטיס אדום במחצית השניה, בגלל נגיעת יד מכוונת. מכבי פ"ת נשארת במקום השני ונצרת עילית שומרת על מקום טוב במרכז הטבלה.

תיאור המשחק

דקה 6: הזדמנות ראשונה במשחק לפ"ת. איסמעיל עאמר מגביה כדור לרחבה, עומר גולן נוגח לכיוונו של רוביל סרסור, שנוגח מקרוב החוצה.

דקה 9: טעות נוראית בהגנת פ"ת משאירה את יואב זיו חופשי ברחבה. זיו מקבל כדור עם הגב לשער, מסתובב ובועט. הרגל של אוהד כהן מצילה את פ"ת משער.

יאלון פוקורן מנצרת עילית נפגע בברך והובהל לבית חולים במהלך הפסקת המשחק. חומרת פציעתו עדיין לא ברורה.

דקה 51: ההזדמנות הטובה במשחק לנצרת עילית. יואב זיו מוסר כדור יפה לדוארטה ברחבה, הברזילאי מחמיץ, ישראלביץ' משתלט על הריבאונד, אבל פ"ת מרחיקה מהקו.

דקה 58: מכבי פ"ת נשארת ב-10 שחקנים. הקפטן מוראד מגמאדוב מורחק בגלל נגיעת יד מכוונת.

דקה 76 - איציק זוהר נכנס למגרש לתחילת קאמבק הגדול. בדקה ה-85 הוא מרים כדור קרן לקובי נכטיילר, שנוגח מקרוב ומוצא את אוהד כהן שהודף מהקו. אחר כך זוהר ניסה גם לבד לכבוש מהקרן, אבל למזלו של כהן הכדור יצא החוצה.

דקה 90: דוארטה מורחק בכרטיס אדום מיותר, בגלל מילים מיותרות לעבר הקוון שמואל שטייף.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, ז'אנו, אזולאי, ווחין, פדלון (סקריפנטי, 63), בנון, פוקורן (נכטיילר, 37), סימנטוב, זיו (זוהר, 76), ישראלביץ', דוארטה.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, עאמר, מגמאדוב, בנאי, גנון, אלברמן, האדיה, דאייה (רפואה, 73), גולן, סרסור, דוברובין (צמח, 55).

איוניר: "אנחנו בטוחים בעצמינו"

מאמנה של הפועל נצרת עילית, מוטי איוניר, חש רגשות מעורבים בסיום המשחק. מצד אחד, הוא הוציא תיקו מול הקבוצה מהמקום השני. מצד שני, הוא לא ניצל יתרון מספרי והשחקנים לא ביצעו את הוראותיו בצורה מדויקת.

איוניר אמר ל"שבת של כדורגל": "במחצית השנייה היתה שליטה מוחלטת שלנו. לא תקפנו מספיק בשכל. במקום להניע כדור על הדשא היו הגבהות סתמיות וכשעושים את זה הגולים זה עניין של מזל. אנחנו מרגישים טוב, יש לנו ביטחון וקבוצה טובה. אנחנו יודעים שאנחנו יותר טובים מהרבה קבוצות בליגה אבל יודעים גם שלא נשארנו בליגה. צריך לדעת לקחת את הנקודות. בסך הכל אנחנו מרגישים טוב ומאמינים ביכולת שלנו".

על הופעת הבכורה של איציק זוהר אמר איוניר: "איציק חזר רק לפני 10 ימים, התחיל להרגיש את המשחק. כשהוא יכנס לכושר יותר טוב הוא יקבל יותר דקות ואולי בסוף גם משחק שלם".

גיא לוזון אמר בסיום: "אסור לשכוח ששיחקנו מול קבוצה ביתית מובהקת. ההרחקה של מגמאדוב לא היתה מוצדקת. אם הצלחנו לעבור גם את השופט וגם את המגרש הביתי כאן, זה אומר שאנחנו קבוצה חזקה. היו יותר מדי עצירות במשחק והוא לא שטף. הוצאנו נקודת חוץ חשובה וצריך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully