וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי רחמים

11.12.2004 / 22:45

חיפה התעללה באשדוד והביסה אותה 0:6 ב'משחק העונה'. אסי רחמים לקח את האחריות עליו: "זה המשחק הגרוע בקריירה שלי"

הערב מכבי חיפה שוב הוכיחה עד כמה היא גדולה על הליגה, כשבמשחק העונה מול השניה, מ.ס. אשדוד, היא ניצחה ללא יותר מדי בעיות 0:6. אסי רחמים, שספג את השישייה, יודע שהוא יכול היה למנוע לפחות חלק מהשערים, אבל גם יוסי מזרחי מאמנו, אמר לפני כחודשיים שחיפה מצויה בליגה משלה. אשדוד רשמה הפסד שלישי ברציפות ובינתיים לא נראית באופק קבוצה שיכולה לאיים על העליונות של חיפה. בקרית אליעזר כבר יכולים לפתוח את השמפניה.

מהלך המשחק

מכבי חיפה פתחה את המשחק בצורה חזקה כהרגלה וקיבלה על כך פיצוי כבר בדקה ה-2 כשרוברטו קולאוטי נגח מצויין לאחר הגבהה לרחבה של מגרשווילי. 0:1 לחיפה. בדקה 11 יניב קטן נשלח בכדור ארוך על ידי גוסטבו בוקולי, הגנת אשדוד ציפתה לשריקת נבדל שלא הגיעה והחלוץ החיפאי נותר לבד לגמרי וגילגל פנימה בין רגליו של רחמים. 0:2.

בדקה ה-22 קיבלנו את השלישי, כשבוקולי היתל בשומרו באגף ימין, הרים כדור גבוה לרחבה וקולאוטי הגיע בכדי לנגוח את השני שלו לרשת. כפי שעשה במומחיות מול מכבי ת"א, שוב הוסיף רוברטו קולאוטי ממד תיאטרלי למשחקו וסידר לקבוצתו פנדל בדקה 35, אחרי שנתפס ברחבה ע"י פאפו במהלך ההכנות לבעיטה חופשית של עידן טל. באדיר שולח את רחמים לימין ואת הכדור לשמאל. 0:4.

את המחצית סיימה חיפה עם שער חמישי, כשבדקה 41 הגביה מלך הבישולים, יניב קטן, כדור קרן לרחבה. באדיר התרומם גבוה מעל כולם ונגח באין מפריע את השני שלו. 0:5. במחצית השניה אשדוד "למדה את חיפה" וספגה רק שער אחד. בדקה ה-65 מגרשוילי הגביה מצד שמאל ובוקולי התרומם ונגח הישר לידיו של רחמים, אלא שהשוער האשדודי ביום אומלל במיוחד, איפשר לכדור לחמוק לו מבין ידיו.

רחמים: "צר לי על החברים שלי. האחריות עלי"

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד: "בכדורגל יש הרבה דברים שאי אפשר להסביר. כשמשחקים נגד קבוצה כזאת, אסור לעשות יורת מדי טעויות ואנחנו עשינו אותן מוקדם מדי. זה היה השפלה, חבל לדבר, ננסה להרים את הבחורים, כי זו מכה לא קלה. להפסיד זה לא בושה, גם 3:0, אבל לשחק בצורה השערורייתית הזאת, זה לא בא בחשבון. צריך לחשוב מה לעשות, כולל שינויים בסגל".

אסי רחמים, שוערה של אשדוד: "פעם ראשונה שלי בקריירה שאני סופג כל כך הרבה שערים. ללא ספק המשחק החלש ביותר שלי, צר לי על החברים שלי כי ההכנה היתה טובה, אבל פשוט משחק רע שלי בעיקר. אני לוקח את האחריות עלי. זו לא היתה אשמה של כל הקבוצה. קיבלתי המון מחמאות על משחקים שהיו, היה משחק רע מאוד שלי. לא קיבלתי שערים כאלו לאורך כל הקריירה. תוך כמה ימים, עם כל הכאב, אני אתגבר על זה".

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "פתיחת המשחק שלנו היתה מדהימה והפכנו אותו למשחק קל. גם שבוע שעבר שיחקנו טוב ולא נכנסו השערים ובסופו של דבר המשחק נגמר בתיקו. יש לנו עונה ארוכה וכולם יקבלו את ההזדמנויות שלהם. ג'ובאני הוא שחקן יוצא מן הכלל וכמו כל שחקן טוב, גם לו יהיה מקום בהרכב".

הרכבים
מכבי חיפה: תום אלמדון; אלון חרזי (אורי אוזן, 57), ווסלי גונסאלבש, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; דירסאו, וואליד באדיר, עידן טל (אליניב ברדה, 69), גוסטבו בוקולי, יניב קטן; רוברטו קולואטי

מ.ס. אשדוד: אסי רחמים; עמר סלמן, אריק אג'יפור , עמנואל פאפו, אדיר טובול; אנש עזיז, יוסי אופיר, דוד רביבו, עמנואל אוביידה (משה אוחיון, 46), מאור פרץ (אייל אלמושנינו, 70); פליקס אובוקה (שי הולצמן, 57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully