וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים אין, שערים יש

4.12.2004 / 22:41

למרות שבאמצע השבוע נותק לה זרם המים, בני סכנין יצאה הערב מהמשבר, השחילה רביעייה להפועל ב"ש ועלתה למקום השמיני

הנה עובדה מעניינת: לבני סכנין שלושה נצחונות, עד עתה כשבכל ניצחון היא כבשה לא פחות מ-4 שערים. הערב הרחיקו הסכנינאים עד לבאר שבע כדי להשחיל (שוב) ארבעה שערים ללא מענה, שהעלו אותם אל מעל הקו האדום. אחרי תקופה גרועה במיוחד (2 נקודות ב-6 משחקים) חזר הביטחון אל חניכיו של לחמן, שבשבוע שעבר עמד על סף התפטרות.

הפועל ב"ש נראתה כמי שזקוקה לחיזוק בכל העמדות. ניר רחמין, שעומד בין הקורות, לא משרה בטחון על ההגנה, ואילו החלק ההתקפי בקושי מגיע למצבים מול השער. לאלי כהן יש המון עבודה.

מהלך המשחק (ספורט 5)

סכנין השיגה שער יתרון כבר אחרי עשר דקות. כדור הקרן של סכנין מצא את ראשו של ארנסט אטצ'י, ששב מפציעה ארוכה. אטצ'י נגח למשקוף ופנימה, והעלה את סכנין ל-1:0.

בדקה ה-19 סכנין כבר ב-2:0. עוד כדור נייח לזכות סכנין ושוב בלם נוגח פנימה, הפעם דקל קינן, בהופעתו השנייה בקבוצה. 2:0 לסכנין וקלבר רודריגז עם בישול שני.

ב"ש החלה לשחק כדורגל ולנסות לחזור למשחק עוד במחצית הראשונה, אבל סכנין המשיכה לעקוץ במתפרצות, ובדקה ה-37 השיגה את השער השלישי. קלבר רודריגז היתל במגן בצד שמאל של ההגנה, והרים למרכז. שם חיכה אלן מסודי, שכבש את הראשון שלו העונה. 3:0 לסכנין ובישול שלישי לרודריגז.

אלי כהן לא חיכה להפסקה כדי לבצע שינוי. הניגרי פמי אופבונמי שילם את מחיר השער השלישי ובמקומו נכנס אלירן אפריאט הצעיר. הניגרי לא הלך לספסל אחרי החילוף וירד ישר לחדרי ההלבשה. המחצית הסתיימה לקול שריקות הבוז של הקהל הביתי.

ב"ש פתחה בלחץ את המחצית השנייה. חניכיו של אלי כהן ניסו לכבוש שער מהיר כדי לפתוח את המשחק, אבל סכנין לא ויתרה והמשיכה להגן באגרסיביות. בדקה ה-54 נרשמה ההזדמנות הראשונה לב"ש. רוברט ניצה קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, ובעט חזק ומסובב החוצה. עם זאת, משחק ההתקפה של הדרומיים נראה מסורבל ומאולתר והלחץ של הדקות הראשונות לא הניב תוצאות על המגרש.

מאיר כהן, במשחקו הראשון בליגה במדי סכנין, היה טוב והשרה ביטחון על ההגנה. בדקה ה-62 ערך אלי כהן את החילוף השני שלו כאשר הכניס צעיר נוסף, שרון לוי, במקומו של אורן סגרון. ב"ש המשיכה לשלוט בקצב המשחק ולהחזיק בכדור, אבל הפעולות האחרונות של שחקני ב"ש לא היו מדויקות והזמן החל לאזול.

בדקה ה-73 נכנס ינון ברדה במקומו של אברג'יל החלש. בדקה ה-74 נפסק כדור חופשי לזכות סכנין כ-23 מטרים מהשער. עבאס סואן ניגש לבעוט וירה פצצה לרשת הגבוהה. לרחמין לא היה שום סיכוי. 4:0 לסכנין, וניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים. באר שבע, לעומת זאת, חזרה אל מתחת לקו האדום.

סואן: "אנחנו בדרך לחזור להיות סכנין האמיתית"

אלי כהן, מאמן הפועל ב"ש: "חסרה לנו מנהיגות בקבוצה. אין לנו שחקן ותיק, שיידע לשלוט בקצב ולהפעיל את השחקנים. במשך חודש ימים בנינו משהו והיום נעצרנו. היה להם המון מזל, אבל אסור היה לנו לספוג. זה משחק על יותר משש נקודות. פה בבית היינו צריכים לעשות יותר. אנחנו זקוקים לחיזוק בצורה ברורה. אנחנו צריכים חלוץ ובלם אחורי. חשבתי שלמדתי את הקבוצה, אבל אני כל פעם מקבל הפתעה ממקום אחר".

קפטן בני סכנין, עבאס סואן: "היום שיחקנו משחק טקטי מאד. ידענו שזהו המשחק שייקבע את הדרך בהמשך, מילאנו את ההוראות של המאמן, למרות שלא שיחקנו כל כך טוב. הגול שלי היה מכל הלב, אבל העיקר השלוש נקודות. עכשיו אנחנו בדרך להיראות כמו סכנין האמיתית. השנה לוקחים אותנו ברצינות, אחרי שזכינו בגביע".

הרכבים:

הרכב הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, יניב אלול, עוז יפרח, דדי בן-דיין, פמי אופבונמי, איגור טומאשיץ', מינטואן אלין, אורן סגרון, יניב אברג'יל, רוברט ניצה.

הרכב בני-סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, נידאל שלעאטה, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, נידאל חוג'ראת, אלן מסודי, קלבר רודריגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully