וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שלא הפסדנו

29.11.2004 / 22:29

הפועל באר שבע ובני יהודה נפרדו ב-0:0 משעמם. אלון מזרחי לא פגע ואלי כהן סיכם באלגנטיות: "זה תיקו שדי מחמיא לנו"

בני יהודה הגיעה לבאר שבע במטרה לחזור שלוש נקודות שיוציאו אותה מהאיזור המסוכן. מי שהיה אמור להוביל את ההתקפה שלה הערב הוא מי שכיכב במדי באר שבע בשנה האחרונה, אלון מזרחי, אלא שהאווירון נפצע ופתח על הספסל. מהצד השני הראתה הקבוצה של אלי כהן שיפור משמעותי בהגנה שלה, המשך ישיר לניצחון על הפועל ת"א בשבוע שעבר. שתי הקבוצות השיגו בכך משחק שלישי ללא הפסד. זו הנקודה החמישית של הפועל באר שבע והשביעית של בני יהודה במחזורים האחרונים. זה נגמר ב-0:0 די צפוי האמת.

מהלך המשחק

המחצית הראשונה היתה למטה מבינונית. שתי הקבוצות שיחקו בחשש גדול. היציאה של הפועל באר שבע להתקפה היתה איטית ביותר וחוץ מכדור עונשין מ-20 מ' שבעט דדי בן דיין ויניב והבה הדף בקושי. בני יהודה היתה עדיפה ויצאה מהר יותר להתקפות אבל לא היתה מדויקת ליד השער.

המחצית השנייה עוד היתה חלשה יותר. בני יהודה איפשרה להפועל באר שבע לשלוט במרכז השדה אבל שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים. בני יהודה הגיעה לחצי מצב שהתבזבז ברגליים של גמאן הבלם, ודווקא הפועל באר שבע היתה קרובה לגנוב שער בדקה ה-90 כשדדי בן דיין בעט עם הברך למשקוף. השופט הוסיף 45 שניות ושרק לסיום. גם לו כנראה נמאס.

"ההתאחדות רוצה שנעלה עם הנוער?"

אלי כהן, מאמן הפועל ב"ש: "משחק חלש מאוד מצידנו. יכול להיות שהמתח של התחתית, הרצון לנצח והשינויים בהרכב פגעו. בני יהודה באה עם שני נצחונות ועם הרבה עומק שחסר אצלי. יש פה שחקנים צעירים ואנחנו צריכים מישהו בקישור שיעזור, אחרי שרמי אליהו נפצע לנו באמצע השבוע. ברמת המשחק שלנו, בטח היום, זה תיקו שדי מחמיא לנו. בנוסף לקשר מרכזי, אנחנו גם צריכים בלם אחורי ומגן ונתכונן לכך בפגרה"

ניצן שירזי, המאמן היריב: "בני יהודה לא היתה טובה, אולי רק בחלקים מהמשחק. זה לא יהיה פייר לבקר את אלון מזרחי, הוא ייתן את התפוקה שלו בחודש מאי, אני שקט בנושא שלו. תיקו 0:0 לא עושה אף פעם על הלב, לא הצלחנו להניע את הכדור כמו שצריך". ניצן שירזי קיבל בהפתעה את העובדה שקבוצתו צפויה לשחק את מחזור הליגה הבא שלה ביום שישי: "שיחקנו היום, ביום רביעי אנחנו שוב מול באר שבע בגביע הטוטו וביום שישי משחק? אני מקבל את זה בהפתעה גמורה. אם ההתאחדות רוצה שנבוא עם הנוער לגביע הטוטו, אז נבוא עם הנוער".

הפועל ב"ש: ניר רחמין, פמי אופבונמי, יניב אלול, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך (זוהר חוגג, 17), איגור טומאשיץ', מינטואן אלין, אורן סגרון, יניב אברג'יל, רוברט ניצה.

בני-יהודה: יניב והבה, אלי אברבאנל, גבע ברקאי, יאיר אזולאי, רוני גפני, קובי דג'אני, איבן מרוסלבץ', אסי בלדוט, בן לוז, מטה בטורינה, גבריאל לימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully