וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הרוח?

ספורט 5 בשיתוף

26.11.2004 / 17:46

נצרת עילית עשתה הסטוריה עם נצחון שני רצוף, כשגברה 0:1 על סכנין, שמזמן לא נראית כמו הקבוצה הלוחמת ההיא

הרבה כדורגל אמיתי לא ראינו היום בקרב התחתית של הגליל בקרית אליעזר בו גברה נצרת עילית על סכנין 0:1. בין שוטר שמתרסק מגליץ' של שחקן סכנין, לבין כדור שמורחק וחוזר באוויר שני מטר אחורה, עשתה הקבוצה של איווניר הסטוריה והשיגה נצחון שני רצוף בליגת העל כדי להוכיח שגם אותה צריך לקחת בחשבון.

אצל סכנין לא ראינו הרבה, וגם יכולת הלחימה שאפיינה אותה מאז שפרצה לתודעת ליגת העל, כבר לא מה שהיתה פעם. לחמן יודע שכדי לשרוד את העונה הוא חייב להדביק מחדש את הקבוצה הצעירה, שאיבדה עם הרוח שלוש נקודות חשובות ליריבה שכנראה עוד תרוץ איתה יד ביד.

מהלך המשחק

מזג האוויר השפיע על המשחק, כשרוחות פגעו מדיוק המסירות. כבר אחרי עשר דקות של משחק נכבש השער הראשון. יואב זיו היה הראשון שהגיע לכדור שהוגבה לרחבת בני סכנין. זיו נגח כדור שהטעה את שוער מחזיקת הגביע והעלה את העולה החדשה ליתרון 0:1.

השער המוקדם לא שיקף את מרבית המחצית הראשונה שהתנהלה בקצב איטי ולא מדויק. אולי בגלל מזג האוויר, אולי בגלל רמת הקבוצות, והקהל המועט שהגיע לקריית אליעזר, ראה שתי קבוצות לא מדויקות שלא הפגינו כדורגל מרהיב. בדקה ה- 32 כמעט ונצרת עילית הכפילה את התוצאה, אך החלוץ ז'וזה דוארטה החמיץ ממצב קורץ. לקראת סיום המחצית לא הצליחה מחזיקת הגביע לנצל כדור חופשי כדי להשוות.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור סכנין שהחמיצה הזדמנויות קורצות כדי להשוות. דווקא 14 דקות לסיום ספגה מחזיקת הגביע מהלומה קשה כשדקל קינן, בהופעת הבכורה שלו במדי סכנין, הכשיל את יואב זיו בדרכו לשער וראה את הכרטיס האדום הישיר.

גם בעשרה שחקנים הגיעה סכנין להזדמנויות טובות, אך ביש מזל של החלוצים ליד השער, מנע את השוויון. גם נצרת עילית הגיעה להזדמנויות לקראת הסיום ולא היתה מספיק מדויקת ליד השער של המארחים. עד לסיום לא היו שערים נוספים ונצרת עילית רשמה ניצחון חוץ ראשון לעולה החדשה.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; נידאל שלעטה (איל ארשד, 77), דקל קינן (הורחק, 77), אבי דנן, בסאם גנאים; תומר אליהו, עבד רבאח, עבאס סוואן, חוסיין סלאמה (אלן מסודי, 82), אחמד קאסום (אדהם חמוד, 56); קליבר רודריגז.


נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, עמי אזולאי, חיים בנון; יאלן פוקורן (ישראל דרור, 90+4), סאבלה, יואב זיו (קובי נכטיילר, 82), נדיב סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ'; ז'וזה דוארטה

איווניר: "הוכחנו שאנחנו חלק מליגת העל"

אייל לחמן: "סכנין נכנסה לתקופה לא טובה והיא בצרה כי כששיחקנו טוב לא לקחנו נקודות. לשבועיים האחרונים אני פחות רוצה להתייחס כי זה דברים שקורים לקבוצה צעירה. אנחנו צריכים ללמוד להיות חדים ליד השער, כדי לגמור משחקים. כנראה שאנחנו קצת לחוצים, וצריך לתת לצעירים בטחון. חסר לנו היום אלומיידה, ואנחנו לא חייבים לשחק כל משחק עם שני חלוצים. ההחמצות נובעות מרצון גדול של שחקנים להבקיע. בפעמים הבאות הם יבקיעו. דקל קינן היה מצוין והשתלב טוב, ויש לו חלק שרוב המשחק היה בחלק של היריב".

מוטי איווניר: "אנחנו עדיין קבוצת תחתית. עשינו תוצאה חשובה מאוד וצברנו נקודות מקבוצה שתהיה באיזור שלנו. אנחנו כבר חודשיים ביכולת טובה, והדבר הכי חשוב זה שהראנו שאנחנו חלק מליגת העל, לא כמו בתחילת העונה. ידענו מה אנחנו שווים וידענו שההתחלה תהיה קשה. באו שחקנים חדשים ולקח לנו זמן להידבק. אי אפשר להגיד שאנחנו הכי חלשים בליגה שיש בה 10 קבוצות שיכולות לנצח אחת את השניה. זה משחק שמנצחים ממצב נייח בגלל מזג האוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully