וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "מכבי פ"ת ניצחה אותנו ביום לא גדול שלה"

אתר ספורט 5 בשיתוף

29.10.2004 / 17:45

גם מאמן בני יהודה יודע שבשכונה צריכים להתחיל לחשוב (שוב) כקבוצת תחתית אחרי התבוסה 3:0 ללוזונים, ששוב חושבים צמרת

לקראת סוף השבוע דיברו בעיקר על שלושה מאמנים מתנדנדים. ניצן שירזי ובני יהודה המקרטעת שלו, אלי אוחנה עם בית"ר לחוצה ופרדי דוד והפועל פ"ת חסרת הנשמה שלו. שירזי פתח את המחזור ה-8 הערב עם תבוסה צורבת 3:0 למכבי פ"ת בינונית. השירזי הצעיר עדיין לא מדבר על פיטורין, אבל יודע שכסאו כבר לא בטוח כבעבר. הלוזונים מצידם, השיגו ניצחון ראשון אחרי חודש וחצי ונקמו בקטנה על אירועי העונה שעברה במשחק בין שתי הקבוצות. כשהיא בהרכב נטול שחקנים פצועים, מכבי פ"ת יכולה להתחיל לחשוב שוב בכיוון הצמרת, היכן שהיא שוהה בדרך קבע בעונות האחרונות. לפחות במקרה של לוזון, הסבלנו השתלמה. תשאלו את גיא.

מהלך המשחק

בדקה השמינית הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק. מטה בטורינה בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, אך הבעיטה שלו חלפה מעל השער של אוהד כהן. בדקה ה-13 כמעט ופתח תקווה הגיעה להזדמנות טובה כשסטניסלב דוברובין מצא את עומר גולן חופשי ברחבה. גולן נגח מקרוב מעל השער של והבה, וגם עשה על השוער עבירה. לא עברו שלוש דקות ושוב השילוב דוברובין-גולן כמעט הוכיח את עצמו. דוברובין הסיט בנגיחה את הכדור אל עבר גולן, שמשלושה מטרים לא הצליח לדחוק אותו לשער בני יהודה, שנשמה לרווחה. בדקה ה- 31 שוב היה עומר גולן במרכז העניינים. החלוץ הפתח תקוואי נתפס בחולצתו ברחבה, אך השופט, משה בוחבוט, לא הצביע על הנקודה. דקה וחצי בתוספת הזמן סופסוף הצליח גולן למצוא את הרשת. קרן של מכבי פתח תקווה נהדפה מ"שחקן ההגנה" אלון מזרחי אל עבר גולן, שעצר את הכדור בצורה נהדרת, בעט למסגרת והוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 0:1 למארחים.

המחצית השנייה נפתחה הבליץ של מכבי פתח תקווה. בדקה ה- 47 שוב חגגו הלוזונים לאחר שפרינס דאייה הכניע את יניב והבה והעלה את המארחים ליתרון 0:2. בני יהודה, שבמחצית הראשונה לא שיחקה רע, פשו לא הופיעה למחצית השנייה והיה נראה כי השער המוקדם של דאייה שבר את הכתומים. בדקה ה-68 כמעט וניצן שירזי ראה את קבוצתו סופגת את השלישי. פרינס דאייה שוב ניצל טעות בהגנת בני יהודה, אך הפעם לבד מול והבה, בעט למשקוף. רק שתי דקות לסיום המשחק הגיעה בני יהודה להזדמנות גדולה מול אוהד כהן. משה ביטון לא הצליח מארבעה מטרים למצוא את הרשת של פתח תקווה. בני יהודה לא הספיקה להוריד את הידיים מהראש וכבר הוציאה כדור שלישי מהרשת. התקפה מתפרצת של פתח תקווה שוב הביכה את בני יהודה, כשהפעם היה זה גל אלברמן, שבעט מצוין, נעצר רק ברשת של האורחים והעלה את הלוזונים ליתרון 0:3. זו גם היתה תוצאת הסיום.

"אני מתכוון להיות בבני יהודה הרבה זמן"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: ""בני יהודה קבוצה שאין לה פתרון למשחק הגנה לא טוב ויש לה משחק התקפה לוקה בחסר. אנחנו הבאנו את עצמנו למקום שאנחנו נמצאים בו. בני יהודה היא קבוצת תחתית והיא נמצאת שם כי התוצאות מצביעות על כך. אנחנו לא מועדון גדול יחסית, אנחנו צריכים לשכוח את העונה שעברה ולא יכולים לחשוב בצורה של קבוצת צמרת. בני יהודה נראית רע מאוד. אני מתכוון לעצור, לחשוב ולחפש פתרונות. מכבי פ"ת ניצחה אותנו בקלות ביום לא גדול שלה. מצד שני, אני לא מתכוון לבוא כל שבוע ולדבר על המעמד שלי, זה לא רלוונטי. אני בבני יהודה ואני מתכוון להיות בה הרבה זמן".

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת: "ידענו שבני יהודה היא קבוצה מסוכנת. יש לה הרבה שחקנים שכמעט ולא הגיעו למצבים. כבשנו שלשוה שערים ויכולנו לכבוש עוד. מבחינה הגנתית, אני חושב ששיחקנו בצורה מושלמת. נצטרך לשחק כדורגל טוב בקטעים נרחבים יותר, אבל צריך לזכור שלא ניצחנו במשך חודש וחצי".

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, איסמעיל עמר, שי בנאי, מוראד מגמדוב, סולי צמח, קובי גנון,פרינס דאיה, גל אלברמן, סטניסלב דוברובין, כפיר אודי, עומר גולן.

הרכב בני יהודה: יניב והבה, אדריאן גמן, אלי אברבנל, רוני גפני, מוטי ששון, איבן מרוסלבץ', ירון אביחייל, מטה בטורינה, בן לוז, אלון מזרחי, גבריאל לימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully