וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפסים ומרוצים

23.10.2004 / 18:59

גילי לנדאו וניצן שירזי לא הסתירו את סיפוקם מה-0:0 המאכזב בין בני יהודה להפועל ת"א. כמה חבל שהקהל עבר סיוט שכזה

"הצגנו כדורגל שוטף לחצנו את היריבה לחצי שלה. בחצי השני בני יהודה הוכיחה שהיא קבוצה ראויה לליגת העל וחזרה למשחק אבל למרות זאת הצגנו כדורגל תוך כדי קומבינציות מצויינות. כפיר אדרי שלוש פעמים יכל לגמור את המשחק, בהחלט לא משחק שאני לא יכול להתאכזב ממנו." על הדברים האלה אחראי גילי לנדאו.

"ראינו פה שתי קבוצות שנמצאות בלחץ אטומי שחיפשו לחזור הביתה בשלום. בחצי הראשון אנחנו היינו במשבר, במחצית השניה הפועל נראתה קבוצה במשבר. לא התביישתי לבוא הנה בשביל לקחת נקודה. מגיע מילה טובה לבחורים ובמיוחד ליניב והבה שעבר תקופה לא קלה. זה לא נכון להתכחש לעובדה שאנחנו לא נראים טוב, אבל אני רוצה להאמין שהמחצית השניה תוציא אותנו מהתקופה הרעה. יש לנו את הסגל להוציא אותנו מהמשבר. אם היו מחזירים אותי חודשים אחרוה הייתי בוחר את אותם שחקנים, אנחנו נדע להתואשש". על הדברים האלה אחראי ניצן שירזי.

וואלה, לרגע התבלבלנו וחשבנו שראינו 0:0 בקצב של צב. לנדאו ושירזי הזכירו לנו שבעצם ראינו 3:3 עם "קומבינציות" של כדורגל נפלא וזרים שבאמת מסוגלים לעשות יותר מלשחק בספורטק.

תיאור המשחק (ספורט 5)

מחצית ראשונה:

הלחץ על המאמנים עשה את שלו. שתי הקבוצות הציגו משחק איטי למדי ודל בהזדמנויות. בדקה ה-14 הסתנן אלון מזרחי לרחבה האדומה ורק רגלו הארוכה של שמעון גרשון מנעה מהחלוץ לשחרר כדור מאיים לעברו של שביט אלימלך. בדקה ה- 24 העביר עמר מנצור כדור נפלא מצד ימין לאבי כנפו שיכל לדחוק את הכדור לשער, אבל איחר למסירה. בדקה ה- 32 קיבל אדרי כדור עומק הפציץ מרחק לעבר השער, אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה- 40 איתר גיא צרפתי את שוער בני יהודה, יניב ווהבה, מחוץ לשערו – ובעט כדור מסוכן ממחצית המגרש. הכדור המדויק עשה דרכו אל מעבר למשקוף השער.

מחצית שניה:
הפתיחה אופיינה במשחק אגרסיבי מאוד מצד שתי הקבוצות. יחד עם זאת התפתח משחק מהיר ומעניין יותר. בדקה ה- 50 נכנס אסי דומב להחליף את טל חן שנפצע. שתי דקות מאוחר יותר החילף ניצן שירזי את משה ביטון בגבריאל לימה. בעוד הקבוצות מתעסקות בחילופים, החל שי אבוטבול לשעוט לעבר שערה של בני יהודה מכיוון המרכז לעבר הרחבה, שם מסר שמאלה לכפיר אדרי שבעט כדור לא מדויק מעל שערו של ווהבה. בדקה ה- 55 בעט מירוסלבץ' כדור שטוח מחוץ לרחבה היישר לידיו של אלימלך. בדקה ה- 61, שוב כפיר אדרי, מקבל כדור נהדר וממרכז הרחבה, לבד מול השוער, בועט לרגליו שלי יניב ווהבה. בדקה ה- 68 מגיע כדור מקרי לרגלו של מירוסלבץ' שמשחרר טיל אדיר מ- 18 מטרים לעבר השער. רק החיבורים משאירים את הרשת ריקה. בדקה ה- 72 מגיע תורם של הכתומים להינות מהספק. אדרי עולה לכדור גובה ומקרוב נוגח כדור חזק שנעצר בקורה. בדקה ה- 79 נשאר בן לוז פנוי מול שערו של אלימלך אך הכדור שבעט לא היה מדויק מספיק. מנגד, דהר ג'ואבני ואלדיירו לעבר השער מצדו הימני ובאחד על אחד מול יניב ווהבה הקפיץ את הכדור החוצה. שתי דקות מאוחר יותר הספיק אלון מזרחי להחמיץ כדור נהדר שהכין לו גבריאל לימה. הברזילאי פרץ מימין והגביה למזרחי שאיחר לכדור לא הצליח לדחוק אותו פנימה.

בני-יהודה: יניב והבה, אלי אברבנל, מוטי ששון, רוני גפני, איבן מירוסלבץ', גבע ברקאי, ירון אביחיל, מטה בטורינה (אסי בלדוט 77), בן לוז (מור גולן 87), אלון מזרחי, משה ביטון (גבריאל לימה 52).

הפועל ת"א: שביט אלימלך, עמר מנצור, שמעון גרשון, טל חן (אסי דומב 51), יניב בן-ניסן, שי אבוטבול, גיא צרפתי, אבי כנפו (רוסלן שוקרוב 77), כפיר אדרי, אדווארדו מרקש, ג'ובאני ואלדיירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully