וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה דבש, ואז הגיע העוקץ

15.9.2004 / 22:28

מכבי ת"א, בהופעת הבכורה שלה בליגת האלופות, לא נפלה במאומה מבאיירן מינכן "הגדולה", אבל טעות אחת בהגנה הביאה לפנדל והפסד 1:0 מרגיז. יש למה לקוות בהמשך

אם היו באים למכבי ת"א לפני המשחק לניר קלינגר ומספרים לו על הפסד מינימלי של 1:0, ייתכן שבתוך תוכו הוא היה קונה את זה. אחרי הכל כולם פחדו שהופעת הבכורה של מכבי ת"א בליגת האלופות, במשחק הראשון בישראל באצטדיון ר"ג במעמד שכזה, יסתיים במפח נפש. אבל כעת, בסיום המשחק, קלינגר, השחקנים וגם 35 אלף האוהדים שהגיעו לאצטדיון רמת גן בערב החג, בהחלט יכולים לחוש תחושת החמצה.

מכבי ת"א נוצחה הערב 1:0 במשחק הפתיחה מול באיירן מינכן הגרמנית לאחר שרוי מקאי הכניע את שטראובר מהנקודה הלבנה, אבל בשום חלק על המגרש לא נפלה מהקבוצה הגמנית והיתה קרובה, קרובה מאוד לשיוויון. במכבי בהחלט יכולים לצאת מהמשחק בתחושת החמצה ענקית, אבל יותר חשוב מכך - בתחושת גאווה על משחק בכורה טוב מאוד. פליקס מגאת, מאמן באיירן, דיבר לפני המשחק שאם מכבי במעמד ליגת האלופות סימן שהיא בין 32 הקבוצות באירופה. הערב החניכים של קלינגר הוכיחו את זה. רק חבל שזה שוב נגמר בהפסד בכבוד.

מחצית ראשונה

הרבה אירועים קיבלנו במחצית הראשונה, אבל אף אחד מהם לא גרם לתזוזת הרשתות. הנסיון להתקפה ראשונה היה של באיירן מינכן בדקה השניה מצד ימין אבל כדור הרוחב הורחק על ידי סטרול. בדקה השביעית, מכבי ת"א בהתקפה ראשונה במשחק. כדור מדוד לעבר אדו שיכל לפרוץ לבד לעבר השער אבל נעצר בעבירה גסה של לוסיו. בדקה ה-12: קרן לזכות באיירן לא מורחק כמו שצריך על ידי הגנת מכבי. באלאק בהזדמנות כפולה לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-14: בעיטה חופשית לזכות מכבי ת"א מ-18 מ' אלכסונית. הכדור נהדף על ידי הגרמנים ושוקי נגר, שהגיח מאחור, ניסה את כוחו מ-30 מ', כדור שלא הגיע לשער.

לאחר דקות של גישושים, הגיעה ההזדמנות הטובה הראשונה של הצהובים בדקה ה-21: בעיטה חופשית לזכות מכבי ת"א כמעט ויוצרת שער כשהכדור של הייס, מ-20 מ', פגע בחומה והטעה את קאן, אבל יצא רק לקרן. תמיר כהן הגיח מצויין לכדור קרן, אבל הנגיחה הלכה מעל השער. בדקה ה-25: אוליבר קאן נאלץ לצאת 20 מ' משערו כדי להרחיק כדור לפני שברונו הייס הגיע אליו.

גם באיירן נכנסה למשחק ובדקה ה-31 הזדמנות מצויינת לגרמנים. דייסלר קיבל כדור על מגש של כסף מזה רוברטו אבל בעט בצורה מרושלת. בדקה ה-36: שוקי נגר ניסה להפתיע את אוליבר קאן שהיה מחוץ לשערו, אבל הבעיטה הקשתית שלו לא מצאה את המסגרת.

עד לסיום המחצית לכל קבוצה היה עוד מצב אחד טוב. דקה 43: שטראובר מציל את מכבי כשהדף בקושי כדור של זה רוברטו מ-20 מ'. דקה 45: תרגיל של מכבי בתרגיל חופשי. הייס ופנסטיל קפצו מעל הכדור. תמיר כהן היה רחוק סנטימטרים מהמסגרת של קאן.

מחצית שניה

באיירן עלתה למחצית השניה בצורה נחושה יותר. בדקה ה-49, באלאק לא הגיע לכדור עומק שנשלח אליו וטען שהוכשל ברחבה. השופט לא קנה. בדקה ה-55: רוי מקאי הרים כדור מדוד לעבר הרחבה של מכבי, אבל שטראובר עצר מצויין את הנגיחה של שווינשטייגר.

ההזדמנות הראשונה של מכבי במשחק הגיעה בדקה ה-56: כדור ארוך של מסיקה שבר את מלכודת הנבדל הגרמנית, אבל קאן הקדים את אדו במטרים ספורים.

ואז הגיעה הדקה ה-64 שבמכבי יזכרו עוד זמן רב. טעות איומה של אורן זייתוני, שנכנס רק שתי דקות קודם למשחק, הותירה את זה רוברטו חופשי ופנסטיל נאלץ להכשילו בתוך הרחבה (ובמזל גדול לא קיבל על כך כרטיס אדום). רוי מקאי לא התקשה לבעוט את הפנדל פנימה ולשחרר אצל מגאת על הספסל ובקנבאור ביציע הכבו, אנחת רווחה.

דקה אחת בלבד חלפה מהשער ולירן כהן ניסה להחזיר את מכבי מיד למשחק ובעט מדוייק מ-16 מ' אבל קאן ירד מצויין כדי לקלוט את הכדור. בדקה ה-72, אממבה, בהופעת בכורה, החליף את לירן כהן, אבל לא תרם הרבה למשחק.

בדקה ה-77, אואן הארגריבס, בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה, יכל לגמור לגרמנים את המשחק, אבל שטראובר ירד מצויין והדף את הכדור האדיר שלו. בדקה ה-80 ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי במשחק. ארז מסיקה לקח הימור בבעיטה מ-20 מ', אוליבר קאן, עם הרבה הרבה מזל, הדף לקרן. עד לסיום היתה לגרמנים עוד הזדמנות אחת טובה כשבדקה 89 סטרול כמעטהרחיק לקרן מכדור רוחב מסוכן של באלאק.

מכבי תל אביב: שטראובר; ג'ון פנטסיל, מרסיו ז'יובאניני, אבי סטרול, שוקי נגר, משה מישאלוף (אורן זיתוני 61), הייס (ברוך דגו 82), ארז מסיקה, תמיר כהן, לירן כהן (אמיל אמבמבה 73), אדו.

באיירן מינכן: קאן, חסן סאלהמידז'יץ', לוסיו, תומאס לינקה, טוביאס ראו, טורסטן פרינגס, אוון הארגריבס (אנדריאס גורליץ 82), זה-רוברטו, סבסטיאן דייסלר (בסטיאן שוויינשטייגר 46), מיכאל באלאק (רוברט קובאץ' 90), רוי מקאי.

וכרגיל, החגיגה באולפן ליגת האלופות

גם אולפן ליגת האלופות המסורתי לא איכזב וגם הוא, כמנהג המסורת והעיתוי, לבש כולו חג. האולפן נפתח במערכון של מודי בר און, הפעם כשליח ציבור בבית כנסת שרגיל בכל ערב ראש השנה לקחת את הילדים לכותל המזרח כדי לשמוע תקיעת שופר, אבל הערב הזה הוא יילך ליציע המזרחי כדי לשמוע את שריקת השופט...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully