וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להתפנות לדנייפר

12.9.2004 / 22:35

האלופה לא ממש התאמצה כדי לנצח 1:3 את נצרת עילית. בוקולי,קטן וזנדברג כבשו לירוקים, דוארטה רק צימק לאורחים

לא ברור אם מול נצרת עילית אפשר באמת לחמם את המנועים לקראת המפגש מול דנייפרו האוקראינית בגביע אופ"א, אבל לפי איך שמכבי חיפה נראתה היום, לאוקראינים בהחלט יש סיבה לדאגה. משחק מבריק, בעיקר של יניב קטן ובוקולי, העניקו למכבי חיפה נצחון 1:3 הערב על העולה החדשה מנצרת עילית שמראש לא ממש בנתה על הוצאת נקודות מקרית אליעזר. חיפה, מצידה, כבר מטפסת למקום הראשון בטבלה ותישאר במקום הזה גם בתום המחזור, אלא אם מכבי פ"ת תנצח את בית"ר בהפרש של יותר משלושה שערים.

בוקולי, בדקה ה-31 העלה את חיפה ליתרון מוצדק במחצית הראשונה ששלטה בה ללא עוררין. יניב קטן, בדקה ה-65 כבר דאג ליתרון בן שני שערים לאחר מבצע אישי מרהיב וזנדברג, בדקה ה-83, דאג לשלישי מבישול של קטן. דוארטה, שחקן נצרת עילית, רק צימק זמנית לאורחים בדקה ה-81.

ומה יהיה עם הפסקות החשמל במגרשים? אנחנו שואלים ולא מקבלים תשובה. רבע שעה לפני פתיחת המשחק אירעה הפסקת חשמל באצטדיון בקרית אליעזר. מנהלי האצטדיון רצו להפעיל את הגנרטורים בתקווה שהם יחזיקו מעמד, והם אכן החזיקו. אבל למה זה צריך לקרות לנו שוב?

תקציר המשחק

מכבי חיפה פתחה כצפוי בצורה חזקה על מנת להשיג שער מהיר. בדקה השלישית בוקולי, באיום ראשון על השער, סובב כדור מחוץ לרחבה שחלף מעל המשקוף. דקה שישית: מזל גדול לנצרת עילית אחרי שכדור חופשי של חיפה נחת בתוך תיבת ה-5. אושרי לוי לא הגיע לכדור אבל גם אף שחקן בירוק. בדקה ה-11: בעיטה חופשית לזכות חיפה. עידן טל עקף במומחיות את החומה, אבל אושרי לוי הדף לקרן, שגם בה חיפה הגיעה למצב מצויין מנגיחה של דירסאו שחלפה סנטימטרים מהעמוד.

בדקה ה-15 הגיעה ההזדמנות הראשונה לנצרת עילית מכדור קרן דוארטה ניסה מספרת לאחור אבל הכדור חלף מעל משקוף חיפה. חיפה לא נבהלה והמשיכה לתקוף. בדקה ה-24: אורי אוזן חטף כדור באגף ימין והכין כדור על מגש של כסף לקולאוטי שבעט בצורה מרושלת מעשרה מטרים. בדקה ה-29: ההחמצה של המשחק. יניב קטן לבד מול אושרי לוי בועט לגופו של השוער. אבל הלחץ של חיפה סופסוף הניב פרי בדקה ה-31: בוקולי הכניע את אושרי לוי בבעיטה מ-12 מ' אחרי הכנה נהדרת של באדיר מהחזה.

לקראת סיום המחצית הראשונה, ספק הכשלה של שחקןנצרת עילית ברחבת חיפה אבל שי שטרית החליט לא שרק. דקה אח"כ נצרת עילית זכתה בכדור חופשי וז'אנו שיחרר טיל שלא היה רחוק משערו של דוידוביץ'.

נצרת עילית פתחה את המחצית השניה במתקפה שהוביל ישראלביץ'. דוארטה קיבל את הכדור במצב מצויין אבל לא הצליח לשחרר בעיטה. בדקה ה-55 דוארטה פרץ לבד מול ארבעה שחקני חיפה, חלף על פני כולם, אבל כשהגיע לשער כבר לא נשאר לו אויר והסיומת שלו היתה חלשה כשבעט לרשת החיצונית.

בדקה ה-60 הפעם זה היה תורו של יניב קטן לפרוץ לבד מול הגנת נצרת עילית, אבל הבעיטה השטוחה שלו מ-16 מ' נקלטה על ידי אושרי כהן. לא חלפו להם 5 דקות ושוב יניב קטן, במבצע אישי מרהיב (כמעט א-לה בניון) כבש את השני לחיפה. קטן ראה שאין לו למי למסור אז החליט לפרוץ לבד, חלף על פני שני מגינים ומצא את המרווח בין אושרי לוי לקורה השמאלית כדי לכבוש את השני. בדקה ה-77 בוקולי יכל לסגור עניין כשמצא את עצמו חופשי מול שוער נצרת עילית, אבל הברזילאי החליט להתחכם ובעט כדור קשתי שהלך החוצה.

בדקה ה-81 היה נראה שנצרת עילית חוזרת למשחק. כדור מדוד לעבר דוארטה שבר את קו הנבדל של חיפה והחלוץ הכשרוני הקדים את דוידוביץ' שזינק מולו, כדי לצמק ל-1:2. אלא שרק שתי דקות חלפו ובדקה ה-83 בישול מהסרטים של יניב קטן מצא את זנדברג שלא ספר את הגנת נצרת עילית, פרץ לתוך הרחבה ובעט בחוזקה פנימה, כדור שאושרי לוי התקשה לעצור. עד הסיום חיפה בעיקר בזבזה זמן כדי להתכונן כמו שצריך למבחן הגדול מול דנייפר ביום חמישי.

הרכבים ותגובות

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום המשחק לערוץ 10: "מגיע קרדיט לשחקנים שעשו עבודה טובה. עמדה מולנו יריבה שניסתה לעשות את המקסימום ולהקשות עלינו, אבל הנצחון הגיע לנו בצדק".

מוטי איוניר, מאמן נצרת עילית, אמר: "יש גם דברים מעודדים מהמשחק הזה. נראנו בחלק מהדקות לא רע. לכל מי שכבר חושב שנצרת עילית היא היורדת הבטוחה, צפויה הפתעה גדולה".

הרכב מכבי חיפה: דוידוביץ', מגרלשווילי, גונסאלבס, בנאדו, אוזן, באדיר, עידן טל, דירסאו, בוקולי, קולאוטי, קטן.

הרכב נצרת-עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, עמי אזולאי, ישראל דרור, גבריאל ווחין, דודי פדלון, חיים בנון, יאלן פוקורן, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו, דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully