וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו הפסדנו בפנדלים, אז אנחנו מתקרבים"

27.6.2004 / 10:42

בשבדיה מאוכזבים כמובן מההפסד בפנדלים להולנד ומההדחה ברבע הגמר, אבל גם מסתכלים על חצי הכוס המלאה. קאלסטרום מביא בחרוז: "בחמש הדקות האחרונות בעטנו למשקוף ולקורה. זה נורא"

טומי סודרברג, חצי מצמד המאמנים השבדי, הרגיש פילוסופי מעט לאחר ההפסד: "כל הקבוצה שיחקה היטב, גם בהגנה וגם בהתקפה, הם היו מפוקסים כל הזמן. הראינו שרצינו מאוד לנצח כשהעזנו לתקוף. היינו בשליטה לקראת סוף המשחק, זה כואב מאוד להפסיד בפנדלים".

החצי השני, לארס לאגרבק, בחר להביע את הכאב שלו בדרך מתחכמת מעט: "בטורניר הגביע העולמי הפסדנו בשער זהב, עכשיו הפסדנו בפנדלים אז אנחנו מתקרבים. זה חבל מאוד, להפסיד ככה זה מאוד אכזרי. השחקנים שלי עשו עבודה נהדרת נגד קבוצה הולנדית טובה מאוד, עם יכולות אישיות גבוהות מאוד ועם ניסיון רב".

הקשר השבדי פרדי ליונברג סיכם בקצרה: "ההרגשה קשה. יצרנו הרבה הזדמנויות ואני מאוכזב מאוד". קים קאלסטרום , כוכבה בן ה-22 של שבדיה שנכנס במחצית השנייה כמחליף אבל לא הצליח לעשות את השינוי, לקח ללב יותר מכולם. "זה נורא להפסיד בפנדלים", אמר קאלסטרום. "היו לנו מספר הזדמנויות לנצח את המשחק, במיוחד בחמש הדקות האחרונות, כשהכדור פגע פעם אחת במשקוף ובפעם השנייה בקורה. זה פשוט נורא". דווקא לא כל כך נורא, אנחנו בטוחים שהעתיד צופן לו עוד הזדמנויות כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully