וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסן: "שיתוף פעולה? זה מגוחך"

23.6.2004 / 8:10

מאמן נבחרת דנמרק נעלב כשנשאל אם הכל היה כשר במשחק מול שבדיה: "מי שראה את המשחק יודע ששתי הקבוצות שיחקו בשביל הניצחון"

אנשי הנבחרות של שבדיה ודנמרק יצטרכו להתמודד ביממה הקרובה עם עשרות שאלות של עיתונאים מכל העולם. הם יצטרכו להסביר איך הם הגיעו ל-2:2 מבלי להתכוון לזה מראש. על הנייר זה לא נשמע כזה נורא, אבל כשבמשך שבוע שלם מדברים בכל העולם על כך שייתכן שיתוף פעולה שבדי-דני כדי לסיים משחק בתוצאה כזאת, העניינים מתחילים להסתבך.

כמובן שמבחינת הכדורגל, שום דבר לא נראה חשוד. שתי הקבוצות נלחמו, אף אחד לא קשר את השרוכים שלו, והמשחק התנהל בצורה הכי תקינה שיכולה להיות - אלא אם כן מצלמות האקסטרה של הטלוויזיה האיטלקית, שקיבלה אישור מיוחד להציב אותן, יוכיחו אחרת.

מאמן נבחרת דנמרק מורטן אולסן היה הראשון שהתבקש להתייחס למשחק ההזוי ביותר ביורו 2004 עד עכשיו, והיה הראשון מבין רבים להיעלב. אולסן: "שיתוף פעולה? זה מגוחך. כל מי שראה את המשחק הזה יודע ששתי הקבוצות שיחקו בשביל הניצחון". אולסן הוסיף: "לא שיחקנו טוב היום אבל זה הספיק. הקבוצה נלחמה ב-20 הדקות האחרונות ויצרה הרבה מצבים".

מבקיע שני השערים לדנמרק יון דאל תומאסון אמר בסיום: "מי שצפה במשחק יכל לראות ששיחקנו בשביל שלוש נקודות. אנחנו מאוד מאוכזבים שלא סיימנו את הבית במקום הראשון. לא היינו צריכים לאבד את היתרון בסיום, אבל אנחנו מאוד מרוצים שעלינו". תומאסון, שמשחק במילאן, התייחס בסיום לאבל בו שרויים חבריו האיטלקים: "צר לי על האיטלקים. אני מאוד אוהב כדורגל איטלקי והייתי רוצה לראות אותם ברבע הגמר. השבדים לא יאהבו את מה שאני אומר, אבל לדעתי דנמרק ואיטליה היו הטובות בבית".

לארסון: "זה פנטסטי לעלות ככה"

כוכבה של נבחרת שבדיה הנריק לארסון לא יכל להסתיר את ההתלהבות שלו מהסיום הדרמטי של המשחק בין שבדיה לדנמרק. "זה פנטסטי, פשוט פנטסטי", אמר הסקורר השבדי והוסיף: "זו הרגשת סיפוק שפשוט אי אפשר לתאר במילים".

המאמן השבדי לארס לאגרבק אמר: "זה היה קרב גדול במשך 90 דקות. היו לנו כמה בעיות עם ההתקפה הדנית. ההתחלה שלנו הייתה טובה יותר מאשר במשחקים הראשונים שלנו בטורניר".

מבקיע שער השיוויון של שבדיה מתיאס יונסון , ששערו הראשון ביורו 2004 הפך לשער החשוב ביותר של הצהובים-כחולים, סיפר על הרגע אולי הגדול ביותר בקריירה שלו: "לא חשבתי יותר מדי. ידעתי שפשוט צריך להכניס את הכדור לרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully