וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן בטוח

21.6.2004 / 19:09

השוער שכבר ראה הכל בטוח שגרמניה תהיה ברבע הגמר, בטוח שהצ'כים לא יקבלו הרבה הזדמנויות מולו, ובטוח שכל קבוצה בעולם רוצה לנצח אותם

קפטן נבחרת גרמניה אוליבר קאן בטוח כי נבחרתו תצטרף לצ'כיה בשלב רבע הגמר, בלי להתחשב בתוצאה שתשיג מולה במשחקה ביום רביעי במסגרת בית ד'. מאמן צ'כיה קרל ברוקנר כבר הודיע כי ישחרר שחקני מפתח במשחק מול גרמניה, אבל עבור קאן זה לא משנה. "באנו לכאן כדי לעשות את העבודה, ואני בטוח לגמרי שהמשחק מול צ'כיה לא יהיה המשחק האחרון שלנו בפורטוגל", אמר קאן בפסקנות.

"לפני פתיחת הטורניר הצבנו לעצמנו מטרה: להגיע לרבע הגמר, ואני בטוח שנצליח בזאת. הצ'כים אוהבים לשחק כדורגל התקפי ולפעמים הם משאירים את החלק האחורי פתוח. אני בטוח שהם לא יקבלו יותר מדי הזדמנויות נגדנו כמו שקיבלו מול לטביה והולנד, ואנחנו ננצל את ההזדמנויות שניצור לעצמנו".

"לטס פייס איט", המשיך קאן, אחד שכבר ראה כמה טורנירים גדולים בחיים, "כל קבוצה בעולם רוצה לנצח את גרמניה ואני בטוח שצ'כיה תרגיש אותו דבר. אני חושב שכרגע הם מטעים בכוונה ואנחנו נמצא את עצמנו מול הקבוצה הטובה ביותר שהם יכלו להעמיד".

גרמניה צריכה לקוות קודם שהיא עצמה תצליח להעמיד את ה-11 הטובים ביותר שלה, זאת לאור הפרסומים כי בסטיאן שווינשטייגר, שהרשים מאד עד עכשיו, צורף לרשימת הפצועים ביחד עם דיטמאר האמאן וברנד שניידר, שנפצעו מול לטביה.

איפה הגולים?

דווקא במקום בו נולדו כמה מן החלוצים הגדולים ביבשת, הבקעת שערים היא הבעיה הגדולה ביותר של גרמניה בטורניר. עד עתה 'מתהדרים' הגרמנים בשער מקרי אחד של פרינגס במשחק מול הולנד (1:1). המשחק מול לטביה הסתיים בתיקו נטול שערים כשהגרמנים לא מצליחים ליצור יותר מדי מצבי הבקעה, למרות הצבתם של קווין קוראני ופרדי בוביץ' בחוד. המאמן רודי פלר שוקל עכשיו לחזור למצב הקודם בו שיחק בשיטה של 4-5-1 בניסיון לשחרר יותר מרחב מחייה לעושה המשחק הכשרוני שלו מיכאל באלאק, ולקוות שזה יאיים על השער לעיתים תכופות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully