וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי נזכר להגיע

21.6.2004 / 23:30

שוויץ מתחה את אלופת אירופה כשהישוותה ל-1:1, אבל הנסיך הצרפתי התעורר סוף סוף וסגר עניין עם צמד בדרך ל-1:3 ומפגש מול יוון ברבע הגמר

אלופת אירופה צרפת ברבע הגמר אחרי ניצחון 1:3 על שוייץ. זה לא היה קל וברוב שלבי המשחק הראה לוח התוצאות 1:1 נזיל. בסופו של דבר התעורר הנסיך הצרפתי תיירי הנרי בדיוק בזמן ועם צמד שהזכיר את ימיו הלא רחוקים כשחקן העונה באנגליה עם ארסנל, הקפיץ את צרפת לרבע הגמר מול יוון ביום שישי בערב.

עד שהנרי התעורר

שוויץ שיחקה ללא פריי המושעה. המשחק החל והתנהל בכיוון אחד בלבד, לכיוונו של השוער יורג שטיל השוויצרי. צרפת חיפשה שער מהיר אך לא הצליחה לעבור את ההגנה הצפופה של שחקני שוויץ. ההזדמנות הטובה הראשונה נרשמה בדקה ה-14 דווקא מן העבר השני כאשר הקאן יאקין שלח כדור חופשי מצוין לכיוון שערו של בארתז שהדף נפלא. בדקה ה-20 הובקע השער הראשון, פירס הרים כדור קרן מצד שמאל, זידאן עלה ראשון ונגח בעוצמה פנימה, 0:1 לצרפת. שש דקות חולפות ושוויץ מפתיעה עם שערה הראשון בטורניר, סילבסטרה איבד את הכדור לריקרדו קאבנאס, זה מסר ליוהן וונלאנתן שפתח במקום פריי ולא התקשה מול בארתז, 1:1. בכך הפך וונלאנתן לכובש הצעיר ביותר בתולדות היורו, כשהוא עוקף על הדרך את ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו.

צרפת ערכה חילוף בהגנה אחרי המחצית כאשר גאלאס החליף את סניול. הצרפתים ידעו שתיקו יוריד אותם למקום השני בבית אחרי אנגליה וגרוע מכך, שער נוסף של שוייץ עוד יכול היה להדיח אותם מהטורניר. הצרפתים שיחקו בהתאם, הם היו לחוצים מאוד ולא יצאו קדימה עם שחקנים רבים כדי לא להפקיר את ההגנה, החלק החלש שלהם עד כה. השוייצרים נלחמו אבל לא הצליחו לסכן את שערו של בארתז.

בדקה ה-74 גמר תיירי הנרי את הסיפור של שוייץ בטורניר, סאהה, בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי שנכנס כמחליף, העמיד את הנרי לבדו בתוך הרחבה מול סטיל וחלוץ ארסנל לא התקשה לגלגל לרשת, 1:2 לצרפת. בדקה ה-84 הנרי התעורר שוב ורץ עם הכדור ממחצית המגרש בצד שמאל, התעלל בשני מגינים שוויצרים וכבש בקלות, 1:3 לצרפת. שריקת הסיום. צרפת מנצחת ועולה לרבע הגמר מהמקום הראשון בבית ב' לקראת מפגש עם יוון בשישי בערב.


הרכב נבחרת שוייץ: שטיל, הנצ'ו (מאגנין 86), מ.יאקין, מולר, ספיישר, קבנאס, ווגל, ויקי, ה.יאקין (הוגל 55), ונלאנטן, גייגקס (ראמה 86).

הרכב נבחרת צרפת: בארטז, סניול (גאלאס 46), טוראם, סילבסטרה, ליזראזו, פירס, ויירה, מאקללה, זידאן, טרזגה (סאהה 75), הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully