וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין עשתה היסטוריה על חשבון אשדוד

5.5.2004 / 19:48

מאזן גנאים, היו"ר, הכריז על עוצר ספורטיבי בסכנין אחרי ה-0:1 על אשדוד בחצי הגמר: "מברוק למדינה שקבוצה ערבית בגמר"

כשדיברו לפני כשלושה שבועות, עם העלייה של סכנין לחצי גמר גביע המדינה, על היסטוריה של קבוצה ערבית ראשונה במעמד הזה, לא הרבה האמינו שכבר באותה עונה תהיה עוד היסטוריה וסכנין תעפיל לגמר. אבל עבאס סואן האמין, ואיתו גם כל הג'מעה שלו, כשכדור אדיר שלו מ-20 מטר בדקה ה-72 העניק לסכנין נצחון מוצדק על אשדוד, שבקושי היתה במשחק. מי יודע, אולי אפילו נרשום עוד היסטוריה השנה אם הסכנינים יזכו בגביע בסופו של דבר.

מאות האוהדים שמילאו את היציע באצטדיון ר"ג יעשו דרך מאושרת מאד חזרה הביתה. מבחינתם הם רחוקים רק שני משחקים מזכיה בדאבל: נצחון נוסף בליגה ישאיר אותם עוד עונה בליגת העל, ועוד נצחון בגביע יישלח אותם לאופ"א. לא ייאמן.

תקציר המשחק

עד הדקה ה-13 קיבלנו רק גישושים משני הצדדים, אבל אז לימה התנהל כ-22 מטר מהשער של אשדוד, הרים את הראש וירה כדור פצצה שפגע במשקוף, ירד על קו השער והורחק. אשדוד נכנסה למשחק רק בדקה ה-23: כדור שהוגבה לרחבת סכנין הגיע לראשו של אורן נסים, שנגח היישר לכיוונו של קמארה. לימה, בדקה ה-32, הגיע עד סף הרחבה ומצא את יאצקביץ' מימין, אבל האחרון בעט היישר לידיו של ויאנדר מחמישה מטר. שתי דקות בלבד חלפו ואסולין קיבל מסירת עומק מטרים ספורים משערה של סכנין, אבל הבעיטה בסיבוב לא התלבשה לו והכדור עלה אל מעל לשער. על סף סיום המחצית, בדקה ה-45, אסולין הוכשל על ידי בכר כ-25 מטרים משערה של אשדוד. אסולין גם לקח את הבעיטה החופשית, אבל פגע בחומה, השתלט על הריבאונד ובעט שוב - החוצה.

גם במחצית השניה היתה סכנין הדומיננטית. בדקה ה-47 סואן בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, אבל ויאנדר שוב היה במקום. בדקה ה-52 אסולין קיבל כדור טוב ומשבעה מטרים אלכסונית משער אשדוד נגח כדור לא חזק שנעצר בקלות ע"י ויאנדר.

ואז הגיעה הדקה ה-72 שעשתה את כל ההבדל: עבאס סואן קיבל כדור במרחק 20 מטר משער אשדוד ושלח במפתיע טיל אדיר שפגע בשחקן הגנה של אשדוד, הטעה את ויאנדר שזינק ימינה, פגע במשקוף ומשם פנימה והחוצה. שחקני אשדוד היו בטוחים שהכדור לא עבר את הקו אבל השופט ומצלמות הטלויזיה הראו בוודאות - 0:1 לסכנין.

לסכנין היתה הזדמנות לעלות ל-0:2 בדקה ה-90 אבל בעיטה של סואן, חופשי לחלוטין, נעצרה על ידי שוער אשדוד. 0:1 בסיום, וסכנין בגמר גביע המדינה.

הרכב סכנין: קמארה, דנן, אליהו, אטצ'י, לימה, סואן, שאלעטה, אסולין (מיעארי 81'), גנאים, יאצקביץ', אבו ריא.

הרכב אשדוד: ויאנדר, חזן, דומב, טלסניקוב, נסים, רביבו (אוחיון 46'), פאפו, קאקו, הולצמן, זוהר (אופיר 56'), בכר (טריאק 79').

לחמן: צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע

איל לחמן, מאמן סכנין, אמר בסיום: "למעשה, במשחקים האחרונים עם אשדוד נתקלנו בבעיה, והיום אשדוד עלו עם כל הכוחות. אני מרגיש טוב אבל לא יוצא מגידרי. אני נשאר עם שתי רגליים על הקרקע. התפקיד של השחקנים והאוהדים זה לצאת מגידרם. יש לי עוד מטרה להשאיר את הקבוצה בליגה. המשחק הזה היה הוכחה שאנחנו לא רק רצים קדימה כל הזמן אלא גם יודעים להניע כדור. נמשיך ללחוץ על הדוושה עד סוף העונה".

יו"ר סכנין, מאזן גנאים, היה מאושר עד השמיים: "מברוק לכל הצפון ולכל המדינה שיש לו קבוצה ערבית בגמר הגביע. אני מאוד גאה ומאד שמח היום. סכנין היום על המפה בזכות כל מי שהאמין בנו. היום יהיה עוצר ספורטיבי בעיר וחגיגה אל תוך הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully