וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון קליל לחיפה על בני סכנין

4.4.2004 / 22:31

רוני לוי דיבר על אליפות אחרי 1:4 בחצי הילוך על סכנין, שרשמה הפסד שלישי ברציפות בדרך לקרב מאסף נגד הירידה

אז חיפה פתאם נתנה הצגה, והקהל שלה היה מספיק טיפש בשביל לשיר שירים גזענים, דווקא במשחק בו וואליד באדיר היה המצטיין במגרש. חיפה יכולה להתרכז כבר במשחק הגביע בעוד עשרה ימים מול הפועל ת"א, ואולי עכשיו נזכה לראות ממנה גם הצגות כמו ב-1:4 היום.

מי שצריך לדאוג באמת הוא אייל לחמן. מכל קבוצות התחתית היום, סכנין נראית הכי שבורה. אפילו בנצרת יש יותר רוח חיים. אז נכון, סכנין עדיין ברבע גמר הגביע ויכולה להפתיע את מכבי ת"א, אבל מה שווה לעלות לחצי גמר הגביע ולרדת ליגה?

מהלך המשחק (מאת הארץ)

וואליד באדיר, שהיה טוב במשחק הנבחרת נגד ליטא, פתח בהרכב מכבי חיפה. מיכאל זנדברג פתח על הספסל. בסכנין פתח חוסאם אבו-סאלח לצידו של גבריאל לימה בהתקפה. רפי כהן נשאר על הספסל למרות שאסולין המורחק ישב ביציע.

בדקה ה-40 הוכיח באדיר שהכללתו בהרכב הפותח היתה מוצדקת. אדורם קייסי השתלט על כדור באגף שמאל והגביה לרחבה, באדיר הסית לשער תוך עליה באוויר פנימה, ו-0:1 למכבי חיפה במחצית.

חיפה הגדילה את יתרונה בדקה ה-54. באדיר השאיר כדור לג'ובאני רוסו, שבעט מקצה הרחבה לרשת. סכנין הלא מאורגנת ספגה כעבור ארבע דקות את השער השלישי לחובתה מרגליו של אליניב ברדה, שבעט כדור מסובב שפגע במגן של סכנין, שינה כיוון והטעה את שטראוס.

בדקה ה-73 התנהלה התקפה מבריקה ומהירה של מכבי חיפה. אלבס מסר לרוסו שפרץ מימין, הגביה לרחבה, ומיכאל זנדברג הוריד בראשו ליניב קטן, שמקרוב בעט פנימה. כעבור חמש דקות הצליחה סכנין לצמק אחרי שבעיטה של רפי כהן נהדפה אחרי שהכדור כבר עבר את קו השער. 1:4 בסיום.

חיפה חוזרת להוביל את הליגה בהפרש של שמונה נק' על מכבי תל אביב. סכנין כבר נושקת לקו האדום במקום העשירי עם 29 נק', 5 בלבד מעל נתניה.

הרכבים


הרכב מכבי חיפה: דוידוביץ', עזריה, בנאדו (חרזי 77), אג'יפור, קייסי, אלבס, באדיר, טל, רוסו, קטן, ברדה (זנדברג 69).

הרכב בני סכנין: שטראוס, שלאעטה, אטצ'י, אבו ריא, אליהו, טיאר (כהן 57), חוג'ראת, יצקביץ', אבו סאלח (גנאים 67), לימה, דנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully