וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מגיע לנו העונש הזה"

20.3.2004 / 18:31

קלינגר לא היה מוכן לחבורה של שייע פייגנבוים ונצרת, שחילצו 1:1 בבלומפילד. נצרת עדיין אחרונה, מכבי עדיין שנייה

שבוע לאחר הדרבי ובמכבי ת"א שוב מצטערים שלא כל שבוע יש להם מפגש עם האדומים חסרי האופי. חבורת שייע פייגנבוים עם תיקו שני ברציפות גומרת כנראה את סיפור האליפות של מכבי ת"א, אך במקביל לא ממש עוזרת לעצמה להישאר בליגה הראשונה.

1:1 בין מכבי ת"א לנצרת ונראה שהמרוויחה הגדולה ביותר, היא מכבי חיפה שיכולה מחר לגמור כנראה את סיפור האליפות של העונה הזו.

תיאור המשחק (אתר ספורט 5)

מכבי הגיעה למשחק לאחר חמישה משחקים בהם לא ספגה שער ועשרים דקות שעה נוספות עם שער נקי יבטיחו לה שיא ליגה חדש. כבר בבעיטה הראשונה לשער הדביק בוקולי את הכדור למשקוף של שטראובר, אחרי שניות מעטות של משחק. הדקות הראשונות התנהלו בעיקר במרכז השדה ללא הזדמנויות מיוחדות ליד השערים. לאחר 23 דקות עקרות ומשמימות נשבר השיא, מכבי ת"א לא ספגה שער במשך יותר מחמישה משחקים ושברה את השיא של שביט אלימלך והפועל ת"א. דווקא אחי נצרת הייתה עדיפה באותם רגעים, אולם התקפות מתפרצות של בוקולי וטובי לא סיכנו את שערו של שטראובר. בדקה ה-32 הגבהה טובה של אדורנו הגיעה לדגו שנגח חלש משישה מטרים החוצה. בדקה ה- 38 מתפרצת של מכבי, תמיר כהן העביר כדור לארז מסיקה והחלוץ הצעיר, שכבש את שער הניצחון בדרבי, דירדל את הכדור החוצה. מכבי נראתה רע במחצית הראשונה וקלינגר יצטרך לנער את חניכיו כדי לזכות בניצחון החשוב.

מחצית שניה

שתי הקבוצות פתחו את המחצית ללא חילופים, בדקה ה- 49 בעיטה מרחוק של אדורנו מעל השער. ברוך דגו הוחלף בדקה ה- 54 ע"י קוביקה וציין חזרה מאוד לא מרשימה להרכב. שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף, קוביקה התרומם לכדור שהוגבה לרחבה ונגח חזק פנימה. מכבי השתלטה על המשחק בדקות אלה וחיפשה שערים נוספים, ללא הצלחה. אחי נצרת ביצעה חילוף והחלה לחפש את שער השיוויון.

צביאלי המחליף איים על השער של שטראובר במספר הזדמנויות ובדקה ה-73 מצא עצמו מול השוער המכבי, שזינק יפה וקלט את הכדור. בדקה ה-78 זה הגיע, עבד טיטי קיבל כדור מצויין ברחבה ומול שטראובר לא נכשל והשווה ל 1:1. מכבי ההמומה ניסתה לחזור למשחק אבל עד הסיום לא הצליחה לסכן את שערה של אחי נצרת שיורדת מהמגרש עם נקודה ובעיקר עם כבוד. מכבי יכולה לאבד את המקום השני להפועל באר-שבע שתשחק ביום שני מול בני-יהודה.

תגובה והרכבים

ניר קלינגר אמר בסיום המשחק לאיזי עין דור: " אני לא חושב שסיפור האליפות גמור, אבל איבדנו שתי נקודות חשובות. נצרת הגיעה להזדמנות אחת וכשאתה מוביל רק 0:1 שזהו יתרון דליל, אתה נענש. מגיע לנו העונש הזה כי קבוצה שלא יודעת לנצח משחקים כאלה מגיע לה עונש".

מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, טל בן-חיים, משה מישאלוף, סלאם אבו-סיאם, תמיר כהן, ג'ון פנטסיל, ברוך דגו (אנדז'יי קוביקה 54), ארז מסיקה (לירן כהן 75), אלדו אדורנו, אנדרס פרוחננוקבס (רועי דיין 87).

נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, פבריציו בנטו, חמודי עלוש, משה גלאם, דנדי אוקוגו, עבד מועד, דמיטרי אוליאנוב, גוסטבו בוקולי (דודי חודידה 90), אסי טובי (ניר צביאלי 68), עבד טיטי (עלי אמארה 80).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully