וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפי המחצית השניה, לא הגיעה לנו נקודה"

13.3.2004 / 16:22

מדליק המשואה אוחנה, יוצא צדיק לאחר ה-0:0 בנצרת ששוב נשארה רק עם ההחטאות והמחמאות. שייע: "כואב לא לנצח ביום כזה"

אחי נצרת בדרך למטה, בית"ר כמעט סופית עם עוד עונה בליגת העל. נמאס לדבר על הנאיביות של נצרת, על כך שהחלוצים שלה לא כובשים ממצבים קורצים. נמאס גם לדבר על כך שבית"ר לא קבוצה. במקום זה קבלו את תיאור המשחק.

מהלך המשחק

בית"ר פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה ה-6 דרשו האורחים בעיטת עונשין מ-11 מטר, אחרי תיקול בין ארבייטמן למגן נצרתי ברחבה - אבל חיים יעקב הורה להמשיך לשחק.

בדקה ה-13 נצרת הייתה צריכה לכבוש כאשר כדור קרן הוגבה למרכז רחבת בית"ר, דנדי אוקוגו נגח מחמישה מטרים מעל השער.

המחצית השניה הייתה של המקומיים בלבד. בדקה ה-54 הצליח אסי טובי לנגוח ממטר מעל השער מזווית קשה, אבל שתי דקות לאחר מכן הגיעה ההחמצה של המשחק. טובי פרץ לרחבה והשאיר את טיטי חופשי מרחק 10 מטר מהשער של קורנפיין. החלוץ בעט חזק למשקוף. הכדור ירד לקו השער ויצא החוצה. פייגנבוים המזין קוצב לב. דקה 58, ושוב טיטי, למרות שלא עשה צבא, מחטיא כמו טירון. לאחר ששם קטנה לטלקר הגרוע בין הרגליים, הוא ניצב לאחד על אחד מול קורנפיין אבל בעט לרגליים של קורנפיין.

סוגרת הטבלה הנאיבית סיימה משחק שלישי רצוף בלי ניצחון. ואילו אוחנה סוגר אפס-אפס שני עם נציגות המגזר וארבעה משחקים ללא הפסד.

הרכבים ותגובות

שייע פייגנבוים, מאמן אחי נצרת לוואלה! ספורט: "כואב שלא ניצחנו ביום כזה. השחקנים באו מוכנים ושיחקו מצויין, בעיקר בחצי השני. טיטי הגיע 7 מטר מול שער ריק ובעט מעל השער במקום לגלגל למטה. גוסטבו החמיץ ואח"כ שוב פעם טיטי הגיע להזדמנות ובעט לגוף של השוער. זה כואב, יכולנו לפתוח את התחתית עם ניצחון, אבל אנחנו לא נוותר עד הסוף".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה ל'שבת של כדורגל': "במחצית הראשונה היינו יותר טובים, בעיקר בגלל הרוח. במחצית השנייה לא הגיעה לנו אפילו הנקודה הזאת, הם הגיעו למצבים גם עם בעיטה למשקוף וגם באחד על אחד מול קורנפיין. היום לא שיחקנו מספיק טוב בשביל לנצח. זה המשך היכולת מול סכנין. לא שיחקנו טוב גם מול קריית אתא. זה היה שבוע לא טוב מספיק עבורנו, אך יצאנו עם 5 נקודות בשלושה משחקי חוץ למרות היכולת".

הרכב מכבי אחי-נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, פבריציו בנטו, חאלד סולימן, משה גלאם, עבד מועד, דנדי אוקונגו (אדהם הדיה 70), דמיטרי אוליאנוב, גוסטבו בוקולי, עבד טיטי, אסי טובי (ניר צביאלי 83).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עופר טלקר (עידן מליחי 70), אינדיו פריירה, קאפונה, דוד אמסלם, דניאל היידמן, קלדיירה, ברק יצחקי, מאור מליקסון (עמיר תורג'מן 60), אבי נמני, שלומי ארבייטמן (חנן פדידה 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully