וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניהול משחק מחורבן"

7.3.2004 / 22:57

מנשה משיח הרחיק בטיפשות את אופיר חיים מבאר שבע, טל בן חיים החטיא פנדל ופרוחננקובס עם שער ראשון העונה הרימו את הקהל הצהוב שעודד כולו. ז'ינו וגוטמן עצבנים על השופט

סיבוב שלישי וכמו בשנה שעברה מכבי ת"א מתחילה לתת גז בדיוק בשלב הנכון. היא לא נראתה מצויין במשחק הניצחון על באר שבע (0:1, פרוחננקובס, 43), ומכבי חיפה עדיין רחוקה ממנה, אבל מכבי ממשיכה לעשות את שלה בשקט ובשבוע הבא יש דרבי שיכול להוציא את האדומים/ צהובים/ את שתי הקבוצות ביחד ממאבק האליפות. מכבי צריכה לבקש את השופט מנשה משיח, שהיום כמו במשחק בפתח תקווה, עזר לה קצת כמו שרק הוא יודע.

מהלך המשחק

23 דקות של כדורגל גוטמני שינו כיוון, כאשר תמיר כהן נפל על אופיר חיים שהגיב במכה קטנה. בנישתי הקוון נופף בדגל, משיח החלש רץ כאיילה ושלף אדום דבילי ולא מוצדק לאופיר חיים שמשום מה תמיד מסתבך מול מכבי ת"א.

שתי דקות לאחר מכן מירוסלב וייס הגרוע במגרש הכשיל את ברונו הייס המצטיין במגרש, ברחבה. טל בן חיים הבלם האובססיבי ביותר בעולם בכל הקשור לבעיטות פנדלים, ניגש לבעוט. אסי רחמים עשה לו הטעיה ובלם העתיד של הכדורגל הישראלי בעט כמו ציפור. רחמים הדף אבל נראה היה שבאר שבע לא בתמונה.

שתי דקות לסיום המחצית הרים ברונו הייס כדור שהורחק גרוע ע"י וייס. פרוחננקובס השתלט על הכדור ומחמישה מטרים אלכסונית פוצץ את השער של באר שבע. שער ראשון לפרוחה, שער ששווה שלוש נקודות.

במחצית השניה הגרועה נרדמנו, התעוררנו בסוף וגילינו שמכבי ת"א במקום הרביעי עם הפנים למעלה.

תגובות הרכבים

אלי ז'ינו יו"ר הפועל באר שבע אמר בסיום לערוץ הספורט: " על סמך איזה בסיס הוא הוציא כרטיס אדום? תמיר כהן רדף אחרי השחקן שלנו, מאיים עליו ובסוף הוא שולף לשחקן שלנו כרטיס אדום. ונניח שהייתה שם מכה, אז תיתן צהוב. ניהול משחק מחורבן".

אלי גוטמן היה לא פחות עצבני: "עד הדקה ה-23 הייתה קבוצה אחת במגרש. היינו דומיננטים וידענו מה שרצינו. ואז בא אדון קוון והחליט להיות שופט. לא היה כלום ואני יודע כי הייתי שם.זה מה שקורה שקוון מרגיש דה -מורליזציה ורוצה להיות קוון".

בצד המנצח, ניר קלינגר דיבר על כדורגל נטו: " החזרנו לקהל שלנו על האהבה ויש סביבך מאסה כזאת של קהל שמעודד אתה מחויב להחזיר לו. התגברנו על המחסום הפיסכולוגי בבלומפילד".


מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנטסיל, טל בן-חיים, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, תמיר כהן, אורן זיתוני, ברונו רייס, ארז מסיקה (אלי ביטון, 64), אלדו אדורנו, אנדרס פרוחננקובס.

הפועל ב"ש: אסי רחמים, תומר חליבה, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, רמי אליהו (אלעד בונפלד, 64), סתיו אלימלך, דיוגו סיסטון, ולדימיר אנדונוב (דיוגו סיסטון, 70), רמיק יז'רסקי (ינון ברדה, 79), אופיר חיים (הורחק)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully