וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי דיבר בעיתון, הקבוצה במגרש

2.2.2004 / 22:52

הבוס של אשדוד דיבר על כך שסכנין היא קבוצה של כסחנים, בפועל החבורה שלו עלתה למגרש וטרפה את הדשא בניצחון 0:1 (קאקו, 60). לחמן: המלחמה הפסיכולוגית שברה את השחקנים שלי

איציק זוהר בהרכב ויחד איתו עוד ארבעה שינויים של יוסי מזרחי, מביאים ניצחון ראשון למאמן בעלי העיניים של הכלבלב העצוב וניצחון ראשון לאשדוד מזה 11 משחקים.

מהלך המשחק

המחצית הראשונה הייתה משעממת כמו הטיסה של חיים רביבו הערב מאחת היבשות בעולם. בדקה ה-5 שיחרר איציק זוהר כדור חופשי מ-35 מטר היישר למשקוף של סכנין. כמעט חצי שעה עברה עד שראינו התקפה ראויה לשמה כשאיציק זוהר שלח כדור מ-16 מטר אל רובע הי"א באשדוד.

סכנין הגיעה להזדמנות מסוכנת ראשונה רק בדקה ה-41 עם בעיטה של מיעארי מ-17 מטר שהלכה החוצה.

עם פתיחת המחצית השניה שלח הולצמן כדור לזוהר שהצליח להחטיא שוב מחמישה מטרים בנגיחה לא מדוייקת. בדקה ה-58 טעות של השופט אייל צור (כרגיל, חלש) העניקה לסכנין כדור עונשין מ-16 מטרים אותו שיגר אסולין לקורה.

שתי דקות אחר כך איציק זוהר שלח כדור לתוך הרחבה שנגע באורן ניסים ומשם לקאקו שמחמישה מטרים בעט חזק ופנימה. 0:1 לאשדוד.

עד לסיום הפתיעה אשדוד בנחישות שלה, סכנין באימפוטנציה שלה. ושלוש נקודות לג'קי בן זקן.

"זה מספיק לי כרגע"

יוסי מזרחי אמר בסיום המשחק: "לא היה לי ספק שננצח את המשחק. היינו ראשונים לכל כדור. שיחקנו כמו קבוצת תחתית. לא כדורגל גדול שלנו, הייתה אבל הרבה מלחמה וזה מספיק לי כרגע".

אייל לחמן אמר: "לא שיחקנו מסודר, השימוש של אנשי אשדוד בעיתונים כדי לנגח אותנו עבד. השחקנים השתדלו לא להקשיב במשך שבועיים, אבל היום היה ניתן להרגיש בבירור שהביקורות הגיעו גם אליהם. לא שיחקנו את הכדורגל הפיזי והאירופאי שלנו, לא חטפנו כדורים בשטח היריב וזאת התוצאה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully