וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לימה היה ונשאר האיש למשימות מיוחדות"

11.1.2004 / 6:49

משחק חם בדרבי של המגזר הוכרע בזכות שער של מי אם לא גבריאל לימה שזכה למחמאה שבכותרת מהמאמן שלו. 0:1 קטן-גדול לסכנין על נצרת

"ידענו שזה הולך להיות משחק חזק ונוקשה כי ניצחנו את הקבוצה הזו כבר שלוש פעמים העונה" אמר אייל לחמן בסיומו של הקרב המתיש מול אחי נצרת שנגמר בניצחון קטן גדול 0:1.

בני סכנין הייתה חלשה במחצית הראשונה וכך גם נצרת לימה הגיע למספר הזדמנויות מול הגנת אחי נצרת אך האווירה ביציעים היתה חמה יותר מהמשחק על הדשא.

בדקה ה-70 סוף סוף מצא לימה את השער לאחר שהיה קרוב לכך החל מפתיחת המחצית הראשונה. כדור מצויין של רפי כהן שם אותו בתוך הרחבה והוא בעט חזק ופנימה. לימה רץ לקהל כאשר הוא מראה לכולם את החולצה החדשה "אריק שרון תודה רבה". השבוע רק נזכיר, הודיע שרון על כך שהוא מתכוון לעזור בבניית איצטדיון חדש לסכנין.

שתי דקות אחר כך אסי טובי כבש שער מעמדת נבדל ברורה, אחר כך אוליאנוב עוד ניסה לסכן אבל נצרת הייתה רחוקה משער שוויון.

סכנין סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שבסאם גנאים הורחק בדקה האחרונה אחרי עבירה על עבד טיטי.

סכנין: קמארה, שלאטה, דנן, אליהו, גנאים (הורחק), סואן, יצ'יקביץ', בראסר (עבאס 55), לימה, רפי כהן (מיערי 79), אסולין.

אחי נצרת: מאיר כהן, סולימאן, דנינו, עלוש, גלאם, אדייה (מועד 90), בוקולי, אוקונגו (צביאלי 84), אוליאנוב, טובי, נסים (טיטי 87).

אייל לחמן אמר לוואלה! ספורט: " זה היה משחק לוהט ואני שמח שיצאנו ממנו עם ניצחון. לימה היה ונשאר האיש למשימות מיוחדות ואני שמח לא פחות על כך שאנחנו נשארנו עם שער נקי, משחק שני ברציפות". לגבי השבוע הבא מול בני יהודה בחוץ: " נעבור את השבת ונתחיל לחשוב על זה. צריך לחשוב מה עושים".

לימה הודה לאריאל שרון, בסכנין פסימיים (יואב גורן, הארץ)

אחרי השער שהכריע את המש0חק, פשט גבריאל לימה את חולצתו וחשף גופייה עליה נכתב "תודה אריאל שרון". הכתובת באה בתגובה למסרים ממשרד ראש הממשלה, כי סכנין תקבל עזרה בהשלמת בניית האיצטדיון הביתי, עזרה המוערכת ב-5 מיליון שקל. מאזן גנאים, יו"ר סכנין, אף הזמין את ראש הממשלה למשחק אבל נאלץ להסתפק בח"כ אחמד טיבי, מוחמד בארכה ועיסאם מחול מחד"ש. לימה הסביר בסיום את הכתובת על החולצה: "רציתי להודות על עזרתו של ראש הממשלה לקבוצה שלנו". עם זאת, בסכנין מעריכים שיחלוף זמן רב עד שיתקבל הכסף ממשרד ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully