וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עכשיו גם במגרשים

1.12.2003 / 22:35

מתחילת העונה התעסקנו בטלוויזיה, בשופטים ובהעברות, אבל ב-3:3 בין בני יהודה להפ' פ"ת קיבלנו אקשן, דרמה ושערים, בפעם השניה תוך 24 שע'. ווהבה קילקל שלושער יפה של אודי

אם למישהו היה ספק לגבי מיקומה בצמרת של בני יהודה, הערב הוא קיבל תשובה - יש לה מקום שם למעלה, אבל עד שהיא לא תסדר לעצמה את ההגנה ואת החשיבה של קבוצת מרכז טבלה - לשם בדיוק היא תהיה שייכת. בליגה כ"כ שווה (ולא הכי חזקה יש לומר), יכולה בני יהודה לרוץ חזק בצמרת עד למחזורים האחרונים, למרות בעייה בעמדת השוער וחוליית הגנה בינונית.

כי בכל זאת, לכתומים מהשכונה יש את החלק הקדמי הכי מתואם, אפקטיבי ומעורר השראה בליגה. בטורינה, לוז ואודי פשוט התעללו במלכודת הנבדל של הפועל פ"ת במחצית הראשונה, כשבנין ומארוסלאבץ עושים עבודה נהדרת מאחור. אגב, שיטת הנבדל שהולכת ונעלמת מהעולם, בעיקר בגלל אי יכולתה להתמודד עם שחקני התקפה מהירים ויצרתיים, עדיין מקבלת במה אצל פרדי דוד, שלזכותו ייאמר, שהפיק את הלקחים מהמחצית הראשונה ובשניה עלה עם קבוצה שונה לגמרי, שגם הצליחה להשיג את השיוויון.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-2 בעט מנור חסן כדור שלכאורה לא סיכן את השער. משום מה לא הצליח יניב ווהבה להתמודד עימו וה-0:1 המפתיע של פ"ת נתן למשחק קצב מצויין מפתיחתו. בני יהודה חזרה למשחק ממבצע יפהפה של בן לוז, שחתך את ההגנה הפתח תקוואית והשאיר כדור ענק לכפיר אודי, שעשה את ה-1:1 בדקה ה-14. בדקה ה-30 מצאה הגבהה מצויינת של בטורינה את ראשו של אודי, שנגח מושלם את היתרון המוצדק של בני יהודה. 2 דקות עברו - טעות נוספת של ההגנה האורחת ואי הבנה בין רפי כהן לבלם טומאסיץ', סידרה לאודי לגלגל את השלושער שלו ולשלוח את פרדי דוד לעשות חושבים במחצית.

מחצית שניה

הפועל פ"ת לא עשתה יותר מדי שינויים במחצית השניה, מלבד המחשבה. גם בני יהודה עשתה שינויים בהפסקה. במקום לחשוב כקבוצת צמרת ולפרק את האורחת המבוהלת, נסוגה הקבוצה לאחור. הרי טל בנין אמר השבוע שבשביל זה הוא הגיע לקבוצה. הלחץ הפתח תקוואי התחיל בקטן עד שבדקה ה-63 הכניס פרדי את שלומי אדרי במקומו של יוסי שבחון החלש. בדקה ה-69 הגיע סופסוף השער המצמק מבעיטה יפהפיה של טומיסלאב ארצג, אחרי נסיון הרחקה כושל של ההגנה הכתומה. יניב ווהבה קלט כדור בדקה ה-77 ורץ לשלוח את קבוצתו למתפרצת. אלא שאז הפריע לו אבי יחיאל ו-ווהבה לא התאפק והפיל אותו לדשא. השופט תבריזי לא היסס והרחיק את שוער בני יהודה.

הלחץ הביא בסופו של דבר את השיוויון. נדב לוי הצעיר נכנס במקום ווהבה וספג את ה-3:3 באחת מההתקפות הראשונות על שערו. בדקה ה-87 מנור חסן הגביה מעל ידיו של שוער, כדור שטייל על קו השער. רוני גפני, הבן של הבוס, ניסה להרחיק ובטעות דחק את הכדור פנימה. 3:3 מוצדק בין שתי קבוצות, שכרגע לא שוות יותר מאמצע הטבלה, למרות יומרות הצמרת שלהן.

"משחק לא טוב של יניב ווהבה"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "בחצי השני בניגוד לחשיבה ההגיונית הלכנו אחורה, אין שום סיבה לתת ליריב לשלוט במשחק, ולכן הפסדנו. זה היה יום לא טוב ליניב והבה, אבל כמו שלא הרמתי אותו על הכתפיים אחרי משחקים טובים ככה אני לא חושב שאני צריך לעשות משהו כאשר הוא פחות טוב"

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת: "אחד המשחקים היותר מוזרים שהייתי בהם, היינו צריכים להמשיך וללחוץ אחרי השער הראשון שלנו. במחצית פשוט אמרתי לשחקנים שאפשר לעלות ולנצח את המשחק, ואני מרוצה מתוצאת התיקו"


ההרכב של בני-יהודה: והבה (הורחק 77), גמאן, אזולאי, גפני, אביחיל, בנין (ששון 90), לוז (בלדוט 72) , אברבנל, מרוסלבץ', בטורינה (נדב לוי 78) ואודי.

ההרכב של הפועל פ"ת: רפי כהן, רבאח, רוזנפלד, טומאשיץ', ערן כהן (יחיאל 45), אוסיבוב, שבחון (אדרי 63), לוזון, חסן, קובאצ'יץ' וארצג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully