וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן צעק, השחקנים הבינו

25.10.2003 / 19:54

דרור קשטן השתולל באימונים, השחקנים החזירו ב-0:3 על באר שבע האומללה. אדרי, גרשון ואוגבונה שברו את מאנחוס התיקו

שמעון גרשון הלך לרבי כדי להסיר את קללת התיקו, דרור קשטן שיחק עם שני חלוצים לראשונה מאז ימי המנדט הבריטי ואסי רחמים נראה גרוע. זה כל הסיפור של המשחק היום בבולמפילד בו ניצחה הפועל ת"א 0:3 את באר שבע. וקשטן כרגיל, עדיין מדבר על הנמכת ציפיות.

תיאור המשחק (הארץ, אשר גולדברג)

שחקני הפועל תל אביב סיפרו אתמול, לפני המשחק מול הפועל באר שבע, כי האימונים שהעביר להם המאמן דרור קשטן השבוע היו ממוקדים, קולניים ובעיקר מחדירי מוטיווציה. קשטן לא דיבר, הם אמרו, אבל כל צעקה שלו הבהירה את גודל הנחיצות בניצחון בשבת. ולא סתם ניצחון, הפעם חייבים לעשות את זה בגדול.

מהעבר השני עמד בסיום המשחק יו"ר הפועל ב"ש, אלי זינו: "החגיגות של השחקנים בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים היו מוגזמות, הן הכניסו את השחקנים לשאננות, חבל שזה קרה". ואכן, נדמה שאלי גוטמן - האיש שאמור היה להביא שינוי בדפוסי ההתייחסות של ב"ש - שכח שאלי אוחנה הוא רק תלמיד של קשטן. הניצחון על בית"ר היה בסופו של דבר רק ניצחון על בית"ר. הפועל ת"א, ובעיקר קשטן, זו אופרה אחרת.

כבר מהדקה הראשונה הפועל ת"א דחפה קדימה והלחיצה את אלף האוהדים שבאו מהדרום. גוטמן ועוזרו, שמעון ביטון, נעמדו עם ידיים על הכתפיים ונראו אובדי עצות. היו לכך סיבות טובות: גוטמן לא למד לקח מהטעויות של שלמה שרף ואברהם גרנט - דייגו סיסטון, חלוץ כובש שערים מוואסקו דה גאמה, תופקד כמגן שמאלי ואיפשר לאגף הימני של תל אביב לחגוג. מפליא, אם כן, היה לשמוע את גוטמן בסיום קובע: "סיסטון היה השחקן הטוב ביותר שלנו היום".

בסיום המשחק צעד לופא קדוש לעבר חדרי ההלבשה של ב"ש. קדוש כבר לא המאמן - הוא הרי לא הצליח לעבור את הגדולות בעונה שעברה - אבל ייתכן שבנגב דווקא מתגעגעים.

בדקה ה-24 כדור של כפיר אדרי מ-20 מטר גרם לשוער ב"ש, אסי רחמים, להתחכם: במקום להדוף הוא ניסה לקלוט - 0-1 תל אביב. "מהרגע שקיבלנו את הגול הראשון זיהיתי התרופפות", הסביר גוטמן בסיום, "0-3 זו תוצאה שמשקפת את המשחק, אבל עכשיו אני צריך להביט בקלטות לראות מה בדיוק קרה".

הפועל ת"א שלטה במשחק והבליטה את הצעיר, יקיר לוסקי, שלהטט באגף ימין - בו שיחק לפני כמה חודשים עמרי אפק. "אני מבקש להניח ללוסקי, לתת לו להשתלב, אני עוקב אחריו מספר שנים עוד ממחלקת הנוער, הקריירה שלו לפניו", הסביר קשטן. לצד ימין של הגנת ב"ש הגיע אורי קרגולה, צעיר נוסף שקשטן תולה בו תקוות. לפתע נראה עתיד בבלומפילד.

בדקה ה-44 מקבל יגאל אנטבי כדור מצוין מהמצטיין בהפועל ת"א, פבריציו קראבלו ("בעבר ביקרו אותו אבל הרבה אנשים צריכים להתפרנס"), ומוכשל על סף הרחבה. את הפנדל בועט הקפטן, שמעון גרשון, 0-2.

במחצית השנייה הפועל ב"ש לא קיימת. אין הגנה, אין התקפה ואין קישור. בלסינג קאקו בלי ביטחון, משחק על פני שטחים רחבים, אבל לא מוצא את עצמו. שלישיית החלוצים של גוטמן - יאז'רסקי, אליהו וחיים - לא מתפקדת, אין מצב מול השוער שביט אלימלך.

באותן דקות הבליטה הפועל ת"א את רוזן וקאראבליו, שמספר פעמים מיקמו את הניגרי, איזבטו אוגבונה, במצבי כיבוש. אבל רק בדקה ה-80 הצליח אוגבונה למצוא את הרשת, 0-3. הפועל תל אביב חזרה. באר שבע חזרה לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully