וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי נפתח הערוץ בתשלום?

21.9.2003 / 22:47

כי אחרי סוף השבוע האחרון, לא נראה שיקפצו עליו יותר מדי צופים. ב-0:0 של בני יהודה ומכבי ת"א, תיזכר אולי טעות אחת גדולה של שטראובר, שהשאירה שוב את שירזי כגיבור הטראגי

המפגש בין שתי הקבוצות שעברו אולי את הקיץ הקשה ביותר, איזב אולי כצפוי, בהתאם להכנה לליגה שהן עברו. בני יהודה כבר היתה על סף פירוק והחליפה בעלים. על המחנאות של מכבי ת"א, הסילוק של בנימני, המכות וכל מה שמסביב, דיברו כבר מספיק. הערב היו יכולות שתי הקבוצות שניצחו בשבוע שעבר, לתפוס את המקום הראשון בטבלה כבר לאחר שני מחזורים, אבל הן נכשלו והציגו משחק חלש ביותר. חזי שירזי, שהורחק בדרבי התל אביבי הקטן הקודם (0:5 למכבי ת"א), שוב היה הגיבור הטראגי, כשהחמיץ בתוספת הזמן הזדמנות מצויינת לכבוש את שער הניצחון.

במחזור שעבר פתח ניר קלינגר עם שלושה בלמים והרכב התקפי, שניצח את אחי נצרת 0:2. הפעם חזר קלינגר להרכב שדומה לזה ששיחק מול ז'ילינה, עם שלושה קשרים אחוריים בדמותם של אורן זיתוני, תמיר כהן וברונו הייס. בהרכב הזה קשה היה למכבי לפתח משחק יותר מדי יצירתי והיא הגיעה להזדמנות אחת בלבד. בדקה ה-23 קיבל אנדז'י קוביקה את הכדור, כ-20 מטרים מהשער של ווהבה ובלי להתאמץ יותר מדי, הוציא טיל מהמקום, בבעיטה שנעצרה במשקוף השער.

אח"כ הצליחה בני יהודה להשתחרר וכפיר אודי, שפתח בהרכב לצידם של בן לוז ואלי אברבאנל, הגיע למצב מסוכן על קו הרוחב באיזור שערו של שטראובר, אלא שהכדור שהעביר, נהדף עם הרבה מזל ע"י ההגנה הצהובה. בעשר הדקות האחרונות של המחצית נראתה רק קבוצה אחת על המגרש, בני יהודה, אך היא לא הצליחה לתרגם את יתרונה על המגרש לשערים.

משעמם. עד לטעות של שטראובר

בהפסקת המחצית כנראה השתנו דברים בחדר ההלבשה של האלופה, ומכבי ת"א עלתה בסערה עם פתיחת המחצית השניה. כבר בדקה ה-48, התרומם קוביקה לכדור רוחב של ג'ון פנטסיל ונגח היישר לידיו של השוער ווהבה. ארבע דקות מאוחר יותר, היה זה קוביקה שהרים כדור והפעם היה זה פנטסיל שבא מאחור, הניף את הרגל ובעט מן האויר קרוב לעמוד שערה של בני יהודה. מאז נרגעה קבוצתו של קלינגר והמשחק חזר להיות מנוהל על מי מנוחות.

בדקה ה-63 ערך קלינגר חילוף ראשון, כשהכניס את ראובן עובד במקום תמיר כהן. גם בני יהודה ביצעה חילופים כשאסי בלדוט החליף את אלי אברבאנל ושירזי את אודי. אסף קריספיס החליף בדקה ה-72 את אנדז'י קוביקה, אך גם הוא לא הביא לשינוי המיוחל. רק בדקה ה-88, נזכר קלינגר שיש לו גם את אלי ביטון על הספסל והוא נכנס במקומו של לירן כהן, שלא הדיוק תרם למשחק ההתקפה של האלופה.

בדקה ה-91, נכשל לירן שטראובר בהרחקת כדור פשוטה והשאיר את חזי שירזי מול שער ריק, מזווית לא קלה וממרחק לא קרוב כל כך, אבל עדיין מול שער חשוף לגמרי. שירזי חלף על פני שטראובר ובעט בשמאל כדור חלש ולא מדוייק שהורחק בקלות ע"י הגנת מכבי, שיכלה לנשום לרווחה. 0:0 בסיום ומשחק מאכזב שמשאיר את הפועל באר שבע
במקום הראשון והיחידה עם מלוא 6 הנקודות.

מכבי ת"א: לירן שטראובר; פנטסיל, ברומר, בן חיים, סטרול; הייס, זיתוני, תמיר כהן, אדורנו; לירן כהן, קוביקה

בני יהודה: ווהבה; איציק עזוז, גמאן, עמי אזולאי, רוני גפני; איבאן מרוסלבץ, מטה בטורינה, אברבאנל, בן לוז; אביחיל, כפיר אודי

"תאמין לי שרציתי להכניס את זה"

בראיון לחדשות הספורט, תירץ ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, את היכולת החלשה של קבוצתו בהתנהגות הקהל, "קשה לתפקד עם קהל שמקלל. על המחצית הראשונה אין הרבה מה לדבר. שום דבר לא הלך ובני יהודה התגוננה טוב, אבל במחצית השניה היתה יותר אמביציה, חבל שזה לא הספיק".

חזי שירזי דיבר על ההחמצה, "נתתי פס, קצת לא מדוייק. תאמין לי, אני רציתי להכניס את זה יותר מאחי (ניצן שירזי, מאמן בני יהודה - מ.ו.), אבל הוא מבין שזה חלק מכדורגל".

גם רודריגו גולדברג, האקס הצ'יליאני של מכבי תל אביב היה בשכונה ודיבר על החיים בלי כדורגל מאז פרישתו, "מכבי ת"א אצלי בלב תמיד. בלי כדורגל זה קשה, בלי אימונים בלי לשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully