וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה צהובה עצובה

19.4.2003 / 20:35

גם בעשרה שחקנים לא התקשתה מכבי ת"א מול האחרונה בטבלה מראשל"צ. תורג'מן, עובד והייס כבשו ב-0:3 הקליל, בדרך למקום הראשון. סטרול הורחק ודגו נפצע וגמר את העונה

מכבי ת"א העפילה למקום הראשון בטבלת ליגת העל אחרי הנצחון הביתי 0:3 על עירוני ראשל"צ. עמיר תורג'מן העלה את הצהובים ליתרון כבר בדקה הרביעית, אחרי התקפה יפה של הצהובים. דגו מסר כדור עומק לביטון שהרים היישר לראשו של תורג'מן. החלוץ התל אביבי היה בנבדל פאסיבי ברגע המסירה של דגו, שהפך לאקטיבי מיד עם הנגיחה פנימה. הקוון לא הרים את הדגל ו-0:1 למכבי ת"א.

בדקה ה-31, שוב רגע של מחלוקת. עמיר תורג'מן נשלח לרחבה ומוכשל ע"י השוער בן חמו. השופט שטרית מפרש זאת כהצגה של החלוץ ומורה להמשיך - מיד עם הרחקת הכדור של ראשון, ביצע במרכז המגרש אבי סטרול, עבירה מאחור שחייבה תגובה של השופט. שטרית ריחם על סטרול, אבל לא ויתר לו כשהבלם התל אביבי דיבר יותר מדי והוציא לו כרטיס צהוב שני ואדום. קלינגר כבר הכין את בן חיים, בכדי שיחליף את ראובן עובד, אבל אז הגיע מהלך מבריק של תורג'מן (שוב הוא), שנתן למסירה בכיוונו לעבור בין רגליו בדרך לדגו שמצא את עצמו עם חצי מגרש ריק בכיוון השער. דגו ניסה להעביר את השוער בן חמו והוכשל בבירור. השופט נתן יתרון לעובד שעט על הריבאונד ובקור רוח העביר את השוער ועוד בלם נוסף, בכדי לעשות 0:2 חשוב לפני המחצית.

במחצית השניה ביצע קלינגר את אותו חילוף מתוכנן וקיווה לשמור על התוצאה. ראשון לא הפריעה יותר מדי משחק המסודר של מכבי (בנין המצויין והייס לא נתנו לכתומים לזוז יותר). אחרי הורדת הילוך דו-צדדית נעץ הייס את המסמר האחרון בדקה ה-90 וקבע את תוצאת הסיום. ברוך דגו, קשרה של מכבי ת"א, ספג מכה חזקה בקרסולו השמאלי במהלך המחצית השניה ונלקח לביה"ח איכילוב לצילום (ראה ידיעה נפרדת).

"אבי נמני בהחלט בתמונת ההרכב"

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א: "אני חושב שהשופט שגה בהרחקה. אני שמח שלא התעסקנו בזה והמשכנו לשחק בעשרה שחקנים כאילו ששיחקנו עם אחד עשר. ברוך נלקח לצילום בביה"ח, אנחנו מתפללים שזה לא שבר. הוא קיבל מכה בשוקית, זאת פציעה לא קלה. הפציעה של דגו מעיבה מאד על השמחה. אני מאחל לו החלמה מהירה. אבי נמני היה אמור לחזור לסגל היום. הוא לא הרגיש טוב ובגלל זה החלטנו לחכות מספר ימים. כשיחזור הוא בהחלט בתמונת ההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully